Πιο «πράσινα» τα ηλεκτρικά αλλά αφού πραγματοποιήσουν 90.000 χλμ.
Η παραγωγή ηλεκτρικών είναι πιο ρυπογόνα από αυτή των αυτοκινήτων βενζίνης/diesel
To ηλεκτρικό γίνεται «πράσινο» μετά από 90.000 χλμ.
Απαιτούνται 160.000 χλμ για να γίνει «πράσινη» μια μπαταρία που έχει φτιαχτεί από ορυκτά καύσιμα
Η παραγωγή ηλεκτρικών είναι πιο ρυπογόνα από αυτή των αυτοκινήτων βενζίνης/diesel
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που έλαβε χώρα στη Γερμανία, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο "πράσινα" σε σχέση με τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη ή diesel μόλις ολοκληρώσουν έναν κύκλο ζωής 200.000 χιλιομέτρων. Το υπόμνημα επισημαίνει ότι, παρόλο που η παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων επιφέρει περισσότερη ρύπανση από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην αρχή της ζωής τους, τα ηλεκτρικά γίνονται πιο "καθαρά" μετά από 200.000 χιλιόμετρα.
To ηλεκτρικό γίνεται «πράσινο» μετά από 90.000 χλμ.
Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι απαιτούνται περίπου 90.000 χιλιόμετρα για να «εξοφλήσει» ένα ηλεκτρικό όχημα το περιβαλλοντικό του "χρέος" και να γίνει πιο "πράσινο" σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο βενζίνης ή diesel. Παρά την αρχική υψηλότερη εκπομπή CO2 κατά την παραγωγή, τα ηλεκτρικά οχήματα ξεπερνούν τα συμβατικά αυτοκίνητα σε περιβαλλοντική απόδοση μετά από έναν εκτεταμένο χρονικό διάστημα. Παραδείγματος χάριν, μετά από 200.000 χιλιόμετρα, ένα ηλεκτρικό όχημα έχει εκπομπές CO2 περίπου 24,2 τόνους, ενώ ένα Plug-in υβριδικό αποπνέει περίπου 24,8 τόνους CO2, μόλις 0,6 τόνους περισσότερους από ένα ηλεκτρικό. Σε αντίθεση, ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο εκπέμπει περίπου 33 τόνους CO2, είναι δηλαδή πιο ρυπογόνο κατά 36% σε σχέση με τα ηλεκτρικά οχήματα.
Απαιτούνται 160.000 χλμ για να γίνει «πράσινη» μια μπαταρία που έχει φτιαχτεί από ορυκτά καύσιμα
Παρόλα αυτά, τα ηλεκτρικά οχήματα εξακολουθούν να έχουν περιθώρια για βελτιώσεις. Για παράδειγμα, η πηγή παραγωγής των μπαταριών είναι σημαντική, καθώς μια μπαταρία που κατασκευάζεται με ορυκτά καύσιμα μπορεί να χρειαστεί έως και 160.000 χιλιόμετρα για να αντισταθμίσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Ο Δρ. Joachim Damasky, πρόεδρος της VDI Gesellschaft Fahrzeug, μιας γερμανικής ένωσης μηχανικών δήλωσε σχετικά: «Η ακριβής εκτίμηση του κύκλου ζωής των αυτοκινήτων εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του τόπου παραγωγής, του ενεργειακού μείγματος κατά την παραγωγή των οχημάτων και των εξαρτημάτων, καθώς και του κινητήριου συνόλου».