autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τέλος οι ηλεκτρικές επιδοτήσεις στη Γερμανία, περιορίζονται στη Γαλλία

Τέλος οι ηλεκτρικές επιδοτήσεις στη Γερμανία, περιορίζονται στη Γαλλία

19/12/2023

Στόχος να περιοριστούν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών από την Κίνα
10 δις ευρώ σε επιδοτήσεις έχει δώσει η Γερμανία από το 2014
Χωρίς επιδότηση το 35% των ηλεκτρικών στην Γαλλία

Στόχος να περιοριστούν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών από την Κίνα

Η απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης να σταματήσει τις επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η περιοριστική πολιτική που ανακοίνωσε η Γαλλία όσον αφορά τα οικονομικά κίνητρα για ηλεκτρικά οχήματα προκαλούν αντιδράσεις και αντανακλούν τις εξελίξεις στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι περιορισμοί αυτοί επικεντρώνονται στο γεγονός ότι οι χαμηλές τιμές των κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη οφείλονται, κατά τη γνώμη της προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Leyen, στις τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις στις οποίες περιλαμβάνονται και αυτοκίνητα από την Κίνα.

10 δις ευρώ σε επιδοτήσεις έχει δώσει η Γερμανία από το 2014

Σύμφωνα με τις αναφορές, η Γερμανία έχει δαπανήσει περίπου 10 δισεκατομμύρια ευρώ σε επιδοτήσεις για ηλεκτρικά οχήματα από το 2014. Η απόφαση να τερματιστούν οι επιδοτήσεις για οχήματα που ταξινομούνται μετά τις 24 Δεκεμβρίου 2023 σημαίνει ότι το κίνητρο λήγει πρόωρα, σε σχέση με το αρχικό χρονοδιάγραμμα που προέβλεπε το τέλος του το 2024. Θυμίζουμε πως η επιδότηση στη Γερμανία θα ανέρχεται μέχρι το τέλος του έτους σε 4.500 ευρώ για τα ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά οχήματα που κοστίζουν λιγότερο από 40.000 ευρώ και 3.000 ευρώ για εκείνα που κοστίζουν μεταξύ 40.000 και 65.000 ευρώ. 

Χωρίς επιδότηση το 35% των ηλεκτρικών στην Γαλλία

Εν τω μεταξύ, η Γαλλία ανακοίνωσε περιορισμούς στις επιδοτήσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προνοώντας ότι μόνο οχήματα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη θα είναι επιλέξιμα. Αυτό θα επηρεάσει κυρίως τους γαλλικούς κατασκευαστές, όπως η Renault, η Citroen και η Peugeot, έναντι κινεζικών και νοτιοκορεατικών μαρκών. Μετά τον περιορισμό αυτόν, σύμφωνα με το Reuters, μόνο το 65% των ηλεκτρικών που θα προσφέρονται στην Γαλλία θα μπορούν να συνδυαστούν με την ηλεκτρική επιδότηση της γαλλικής κυβέρνησης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις