Μέση κατανάλωση 6.6 λτ./100χλμ.
Έχοντας κερδίσει 6 φορές το βραβείο «Διεθνής κινητήρας της Χρονιάς» ο 1.000άρης EcoBoost της Ford σπάει το κατεστημένο. Συναρπαστικές επιδόσεις πάνε χέρι χέρι με μοναδική οικονομική αποδοτικότητα τοποθετώντας το νέο Fiesta πολύ ψηλά στη λίστα μας. Η έκδοση με τους 125 ίππους αποδίδει 170 Nm ροπής από τις 4.500 σ.α.λ. προσφέροντας στο σύνολο ένα πολύ μεγάλο φάσμα λειτουργίας, το οποίο σε συνδυασμό με το σφικτά κλιμακούμενο 6τάχυτο κιβώτιο, του χαρίζουν ιδιαίτερα ζωντανό παλμό και ταυτόχρονα χαμηλές καταναλώσεις.
Η τελευταία, σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις και πάντα σε μικτό κύκλο, μετριέται στα 6.6 λτ.100χλμ. βάζοντας αυτόματα το εντυπωσιακό μικρό μοντέλο, στη λίστα με τα πιο οικονομικά μοντέλα της βενζινοκίνητης αγοράς. Και ποιος είναι ο λόγος που τα πηγαίνει τόσο καλά; Με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής που μειώνει τις θερμοκρασίες των καυσαερίων, με μειωμένη τριβή από έμβολα ειδικής επίστρωσης και με συγκεκριμένη αντλία μεταβλητής παροχής λίπανσης.
Είπαμε 200 μηχανικοί ήταν αυτοί. Μάλιστα η ενεργοποίηση της λειτουργίας ECO μπορεί να κατεβάσει ακόμα περισσότερο το συγκεκριμένο σύνολο, καθώς μειώνεται ο ρυθμός επιτάχυνσης, η ταχύτητα στο ρελαντί και η ταχύτητα περιστροφής του ανεμιστήρα στο σύστημα κλιματισμό. Το 3κύλινδρο συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο έχει θετικό τράβηγμα από πολύ χαμηλά με επιδόσεις που θα ζήλευαν αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. 0-100 σε 10.3 δευτ. και τελική άνω των 200 χλμ./ώρα για ένα μικρό μοντέλο που προσφέρει άπειρα οδηγικά χαμόγελα και περιορισμένους ανεφοδιασμούς σε πρατήρια υγρών καυσίμων.
Το πιο fun to drive μικρό της αγοράς
Κοιτώντας τώρα την οδική συμπεριφορά, το Fiesta με τον 1.000άρη EcoBoost είναι από αυτά τα αυτοκίνητα που σέβονται και ανεβάζουν τον οδηγό σε ένα νέο θρόνο. Είναι σβέλτο, ευχάριστο και σίγουρα άνετο. Η ανάρτηση έχει πολύ καλή απορροφητικότητα και θα βγάλει ασπροπρόσωπο τον οδηγό ακόμα και σε συνθήκες πίεσης. Είναι ένα από τα κορυφαία οδηγικά αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας; Σίγουρα ναι, και με την διευρυμένη κατά 500 σ.α.λ. ροπή, σε συνδυασμό με το γενικότερο στήσιμο και την πολύ καλή αίσθηση του τιμονιού, ίσως και να ανεβαίνει εν τέλει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Το στήσιμο είναι τόσο καλό, που πιάνοντας το τιμόνι είσαι σίγουρος ότι θα οδηγήσεις ένα καλά προσεγμένο αυτοκίνητο.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr