Μέση κατανάλωση 6.2 λτ./100χλμ.
Η 5η γενιά του μοντέλου έφερε μαζί της δεκάδες διακρίσεις για το εντυπωσιακό μικρό που μεγάλωσε, ομόρφυνε και σίγουρα ανέβασε την έννοια του βενζινοκινητήρα, ένα ακόμα επίπεδο. Η ολοκαίνουργια ταυτότητα του μοντέλου φέρνει την υπογραφή ενός σπουδαίου 3κύλινδρου κινητήρα, ο οποίος υιοθετήθηκε και χρησιμοποιήθηκε από πολλά μοντέλα του group καθώς πέτυχε σπουδαίες επιδόσεις και νούμερα. Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση με τον 1.000άρη TSI απόδοσης 95 ίππων δείχνει να έχει μαγέψει κοινό και κριτικούς, καθώς έχει βρει την χρυσή τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. 95 ίπποι και 175 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. δίνουν στο μικρό μοντέλο ξεκίνημα από πολύ χαμηλό επίπεδο στροφών, με ένα πολύ καλό 0-100 στα 10.7 δευτ. και τελική άνω των 180 χλμ./ώρα.
Το βάρους 1.122 κιλών αμάξωμα εκπέμπει 106 C02 (γρ/χλμ.) και πετυχαίνει μέση πραγματική κατανάλωση στα 6.2 λτ./100χλμ. διεκδικώντας και αυτό τη θέση του ανάμεσα στα πιο οικονομικά μικρά βενζινοκίνητα της αγοράς. Να θυμίσουμε πως δεν μιλάμε για 66 άλογα ατμόσφαιρα, μα για 95 turbάτα και διαθέσιμα από πολύ χαμηλά και κάτι τέτοιο έχει επιτευχθεί με την μείωση του βάρους αφαιρώντας έναν κύλινδρο και την χρήση εξελιγμένης ηλεκτρονικής διαχείρισης καυσίμου. Τα φίλτρα βέβαια κατακράτησης μικροσωματιδίων κάνουν την πιο μεγάλη αλλά αθόρυβη δουλειά, δίνοντας μας ένα αυτοκίνητο που σέβεται περισσότερο από ποτέ και το περιβάλλον.
Το πιο σπορτίφ Ibiza που οδηγήσατε ποτέ
Φυσικά τα νούμερα από μόνα τους δεν κάνουν ένα αυτοκίνητο. Ο συνδυασμός τους όμως με μερικά καλά στοιχεία οδηγικής συμπεριφοράς, μπορούν. Έτσι, στο νέο Ibiza, το επίπεδο της άνεσης αλλά και η ποιότητα κύλισης διατηρούνται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ίσως λίγο η ανάρτηση να είναι κάπως πιο σφικτή από όσο θα θέλαμε, μιας και οι δρόμοι της Ελλάδας δεν αστειεύονται. Ο οδηγός θα απολαύσει πιο πολλά σπορτίφ στοιχεία από ποτέ, καθώς οι καλές επιδόσεις προσφέρονται για οδήγηση με πιο γρήγορο ρυθμό. Το φαρδύ πλέον μετατρόχιο του νέου Ibiza, είναι σε θέση να παρέχει στο αμάξωμα μικρές κλίσεις, και πιο παιχνιδιάρικο πίσω μέρος. Μεγάλο συν η ύπαρξη των δίσκων στο πίσω άξονα, που αντικαθιστούν τα ταμπούρα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr