Μέση κατανάλωση 5.8 λτ./100χλμ.
Η ανανεωμένη Fabia έκανε πάταγο σαν να ήταν νέο μοντέλο, ενώ με την έκδοση Monte Carlo κατάφερε να διπλασιάσει το φανατικό κοινό της. Η εμπιστοσύνη που δείχνει στην βενζίνη ως καύσιμο, είναι ξεκάθαρη, καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει στην γκάμα του, μόνο κινητήρες βενζίνης. Στο αφιέρωμα μας θα ασχοληθούμε με τον 1.000άρη TSI κινητήρα απόδοσης 95 ίππων, ο οποίος πετυχαίνει μία από τις καλύτερες καταναλώσεις στην αγορά των μικρών, χωρίς να υπολείπεται σε επιδόσεις.
Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο 1.000 κ.εκ. είναι φυσικά υπερτροφοδοτούμενο, 3 κυλίνδρων, και αποδίδει 95 άλογα και 160 Nm ροπής, με την τελευταία να είναι διαθέσιμη σε ένα ευρύ φάσμα (1.800-3.500 σ.α.λ.). Εάν σε αυτά προσθέσουμε ένα καλό 0-100 σε 11.1 δευτ. και τελική άνω των 185 χλμ./ώρα, είναι λογικό να φαντάζεστε τιμές κατανάλωσης κοντά στα 8 λτ./100χλμ. Σωστά; Γράψτε λάθος, καθώς η 3κύλινδρη φύση του, μαζί με τις τεχνολογίες που φέρνει και τα μόλις 1.121 κιλά του αμαξώματος, πετυχαίνουν μία ζηλευτή πραγματική μέση κατανάλωση στα 5.8λτ./100χλμ.
Ένα εντυπωσιακό νούμερο το οποίο έχει επιτευχτεί χάρη στο μειωμένο βάρος του κινητήρα, μαζί με την μείωση των τριβών στο εσωτερικό του, ενώ οφείλουμε να αναφέρουμε και την συνεισφορά από το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Οι μετακινήσεις ρουτίνας, δεν είχαν ποτέ τόσο διασκεδαστική και οικονομική πλευρά, με την Fabia Monte Carlo να είναι ίσως το καλύτερο παράδειγμα για το τι έχει να επιδείξει η βενζίνη εν έτη 2019. Φυσικά μία τέτοια απόδοση, γεννά πολλές φιλοδοξίες και για το μέλλον.
Μία έκδοση, χίλια πρόσωπα
Και επειδή τι να την κάνεις την χαμηλή κατανάλωση, εάν το αυτοκίνητο δεν σου ξυπνάει και κάποια βασικά οδηγικά ένστικτα, ας πούμε και δύο λόγια για την άριστη συμπεριφορά της Fabia στον δρόμο. Εκεί, το μικρό τσέχικο μοντέλο, χαρακτηρίζεται για τον πολύ εύκολο χειρισμό του αλλά και τον προβλέψιμο χαρακτήρα του.
Η έκδοση Monte Carlo με στάνταρ 215/45 ελαστικά να περιβάλλουν τους αλουμινένιους τροχούς των 16 ιντσών εμφανίζει και ένα κλικ πιο ενδιαφέροντα οδικά χαρακτηριστικά, κάτι που αποτυπώνεται στο καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι, τη σωστή στήριξη των καθισμάτων και την αυξημένη πρόσφυση. Οι ανωμαλίες του δρόμου για να ενοχλήσουν, θα πρέπει να είναι πολύ έντονες, ενώ σε ταξίδι και με χιλιόμετρα κοντά στην τελική, το αυτοκίνητο παρουσιάζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης όσο παραμένει σταθερό και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr