Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Peugeot 208 GT Line 1.2 PureTech 110 PS - Η καλύτερη αναλογία υψηλής ισχύος/χαμηλών στροφών, στην αγορά

Διαβάστηκε από 125869 αναγνώστες - 9/7/2020

Μέση κατανάλωση 6.0 λτ./100χλμ.

Ένα ακόμα μοντέλο που έχει την τύχη να κρύβει κάτω από το καπό του τον βραβευμένο PureTech κινητήρα του ομίλου PSA. H Peugeot εκμεταλλεύεται πλήρως το εξαιρετικά αποδοτικό και τεχνολογικά προηγμένο 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο και βγαίνει 100% κερδισμένη. Ένα ελαφρύτερο μοτέρ, με μεγαλύτερη ενεργειακή αποδοτικότητα και μειωμένες απώλειες λόγω τριβής. Το μικρό μοντέλο της εταιρίας 208 στην πιο όμορφη του έκδοση με το κοστούμι GT Line, μπαίνει φουριόζο στη λίστα μας παραμένοντας ένα εξαιρετικό οδηγικά αυτοκίνητο που σέβεται εξίσου τις ορέξεις του οδηγού αλλά και το πορτοφόλι του. Με 110 ίππους και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., πάντα προσαρμοσμένο στις νέες προδιαγραφές ρύπων, πετυχαίνει εκτός από καλή κατανάλωση και δυνατές επιδόσεις. 0-100 σε 9.5 δευτ. και τελική που ξεπερνά τα 188 χλμ./ώρα, μη σας προϊδεάζουν για αυξημένη κατανάλωση.



Οι τεχνολογίες που φέρει το σύστημα μαζί με το πολύ καλό 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, πετυχαίνουν εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση στα 6 λτ./100χλμ. ακόμα και υπό συνθήκες πίεσης.  Ένα compact σε διαστάσεις αυτοκίνητο όπως το 208 σε συνδυασμό με τον τελευταίας τεχνολογίας PureTech κινητήρα, πετυχαίνει νούμερα που πριν 5 χρόνια τα βλέπαμε σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας και προσφέρει την καλύτερη αναλογία υψηλής ισχύος/χαμηλών στροφών, στην αγορά! 



Κάνουν τη διαφορά οι 17άρες ζάντες της έκδοσης
Στην πράξη τώρα ή μάλλον καλύτερα, στον δρόμο, το 208 GT Line είναι εντυπωσιακά ευχάριστο, καθώς με την προσθήκη 17άρας ζάντας, αυξάνει κατά πολύ τα περιθώρια πρόσφυσης. Αγαπάει στην πράξη τις στριφτερές διαδρομές, ενώ παραμένει σταθερό και σε υψηλές ταχύτητες. Καλοστημένο πλαίσιο, ισχυρός κινητήρας και πολύ ακριβές τιμόνι δημιουργούν ένα από τα πιο ευχάριστα μικρά μοντέλα της αγοράς, που δεν κουράζει μέσα στην πόλη μα ούτε και στον αυτοκινητόδρομο. Εάν το πιέσετε και το παρακάνετε λίγο, το ESP θα επέμβει διακριτικά, μέσα στην πόλη αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας κάνουν τις μανούβρες-παρκαρίσματος παιχνιδάκι, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης είναι εξαιρετική. Tο σύστημα Start/Stop είναι λίγο απότομο στην λειτουργία του, ενώ το αυτοκίνητο (ανεξαρτήτως εξωτερικής θερμοκρασίας) πιάνει το πολύ σε 2 λεπτά σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, κάτι θετικό για τα κρύα πρωινά.