Μέση κατανάλωση 6.4 λτ./100χλμ.
Δεν θα μπορούσε να είναι το αδιαμφισβήτητο best seller εδώ και χρόνια, εάν δεν τα κατάφερνε περίφημα και στον πολυπόθητο τομέα της κατανάλωσης. Το Yaris έχει κλέψει τις καρδιές των Ελλήνων και όχι άδικα, αφού δίπλα από το όνομα του φαίνεται με κεφαλαία η λέξη, εγγύηση. Συνεχίζει σταθερά να πηγαίνει κόντρα στο ορμητικό ρεύμα των turbo και να χρησιμοποιεί ατμοσφαιρικό κινητήρα, δείχνοντας πως ο 1.5 VVT-iE έχει πολλούς άσσους στο μανίκι του.
Πιο συγκεκριμένα, το μοτέρ ακολουθεί υποτετράγωνη αρχιτεκτονική (δηλ. διάμετρος εμβόλου μικρότερη από την διαδρομή) με άμεσο αποτέλεσμα την αισθητή βελτίωση του βαθμού απόδοσης αλλά και την πιο άμεση ανάπτυξη ροπής. Ο βαθμός θερμοδυναμικής απόδοσης αγγίζει το 38.5% και η συμπίεση φτάνει στο 13.5:1. Πώς μεταφράζονται όλα αυτά σε απλά ελληνικά; 111 ίπποι και 136 Nm ροπής με πραγματική μέση κατανάλωση σε αστικά μοτίβα κίνησης, τα 6.4 λτ./100χλμ. Είναι από τα αυτοκίνητα που δεν θα σας τιμωρήσουν για τυχόν «απροσεξίες» και υπερβάλλοντα ζήλο στην χρήση του γκαζιού, καθώς η κατανάλωση δύσκολα θα ξεφύγει.
Το Yaris λοιπόν ακολουθεί την δική του φιλοσοφία με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα υψηλής θερμοδυναμικής απόδοσης ο οποίος έχει αμεσότητα στο γκάζι, μετριάζει την έκρηξη και δίνει σε ένα πλούσιο φάσμα στροφών. Παραμένει λοιπόν ένας από τους ελάχιστους στην αγορά με δύο διαφορετικούς κύκλους λειτουργίας, κερδίζοντας αρκετά σε τιμές κατανάλωσης, και φυσικά στην εμπιστοσύνη κόσμου και μηχανικών, που γνωρίζουν την πιο απλή λειτουργία ενός τέτοιου κινητήρα απέναντι στα turbo.
Είναι απλό. Τα κάνει όλα καλά!
Οδηγικά τώρα, ο βασιλιάς των πωλήσεων και για το 2018 είναι ο απόλυτος αστικός φίλος. Με κύκλο στροφής τα 9,6 μ., καταλαβαίνετε πόσο εύχρηστο είναι εντός πόλης, πόσο ευέλικτο γενικά και σίγουρα μετατρέπεται στον απόλυτο σύμμαχο σε κάθε μανούβρα. Οι χάρες του όμως δεν περιορίζονται εντός τειχών, καθώς και σε ταξίδι, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, ο θόρυβος χαμηλός και το αμάξωμα παραμένει σταθερό και ευθύβολο. Εάν πετύχετε στριφτερές διαδρομές θα τις ευχαριστηθείτε και με το παραπάνω καθώς οι προβλέψιμες αλλά και προοδευτικές υποστροφικές αντιδράσεις του είναι απολαυστικές. Η ανάρτηση είναι πλέον πιο απορροφητική, ενώ τα φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς εντυπωσιάζουν με την απόδοσή τους αλλά και την μεγάλη τους αντοχή.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr