autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Παραμένουν στάσιμες οι πωλήσεις των ηλεκτρικών στη Γερμανία

Παραμένουν στάσιμες οι πωλήσεις των ηλεκτρικών στη Γερμανία

7/8/2024

36,8% λιγότερα ηλεκτρικά τον Ιούλιο του 2024 σε σχέση με πέρυσι.
Ακριβές τιμές, αυτονομία και λίγοι σταθμοί φόρτισης οι βασικές ανησυχίες.
Ο στόχος της κυβέρνησης για 15 εκ. ηλεκτρικά ως το 2030 μοιάζει ανέφικτος.
Φέτος έχουν ταξινομηθεί 500.000 λιγότερα αυτοκίνητα σε σχέση με το 2019.

36,8% λιγότερα ηλεκτρικά τον Ιούλιο του 2024 σε σχέση με τον πέρυσι

Οι Γερμανοί δείχνουν προς το παρόν μικρό ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τον Ιούλιο του 2024 ταξινομήθηκαν μόλις 30.762 ηλεκτρικά αυτοκίνητα - 36,8% λιγότερα από ό,τι τον Ιούλιο του 2023, σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Αρχή Μηχανοκίνητων Μεταφορών. Το μερίδιο των ηλεκτρικών στο σύνολο των νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων στη Γερμανία, για τον Ιούλιο του 2024, ήταν 12,9%. Αυτό επιβεβαιώνει μία τάση. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένουν στάσιμες εδώ και μήνες και ο αριθμός των νέων ταξινομήσεων είναι σημαντικά χαμηλότερος από πέρυσι.

Από 1/1/2024, όταν και διακόπηκαν οι κρατικές επιδοτήσεις για την απόκτηση ηλεκτρικών στη Γερμανία, σχεδόν 215.000 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ταξινομηθεί για τους πρώτους 7 μήνες του έτους, το οποίο αντιστοιχεί στο 12,6% του συνόλου των νέων ταξινομήσεων. Τους πρώτους επτά μήνες του προηγούμενου έτους, ταξινομήθηκαν 268.926 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το ποσοστό επί του συνόλου ήταν 16,4%.
 

Ακριβές τιμές, αυτονομία και λίγοι σταθμοί φόρτισης οι βασικές ανησυχίες

«Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι απογοητευτικές», σημειώνει ο Constantin Gall από τη συμβουλευτική εταιρεία EY σχετικά με τα νέα στοιχεία. Σύμφωνα με τον ίδιο, εξακολουθούν να υπάρχουν σημαντικές επιφυλάξεις για τα ηλεκτρικά οχήματα σε μεγάλα τμήματα του πληθυσμού. «Οι υψηλές τιμές, η περιορισμένη αυτονομία των προσιτών ηλεκτρικών μικρών αυτοκινήτων και η πτώση των τιμών των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων αντιμετωπίζονται εξίσου κριτικά με το πρόβλημα της αυτονομίας, τους μεγάλους χρόνους φόρτισης και τις ελλιπείς υποδομές φόρτισης», εξηγεί ο Gall.
 

Ο στόχος της κυβέρνησης για 15 εκ. ηλεκτρικά ως το 2030 μοιάζει ανέφικτος

Τα νέα μοντέλα με μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερο χρόνο φόρτισης δεν έχουν αλλάξει την τάση της χαμηλής ζήτησης. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση έχει θέσει ως στόχο να κυκλοφορούν στους δρόμους της Γερμανίας 15 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030. Ο στόχος αυτός φαίνεται προς το παρόν ανέφικτος.
 

Φέτος έχουν ταξινομηθεί 500.000 λιγότερα αυτοκίνητα σε σχέση με το 2019

Ωστόσο φαίνεται πως υπάρχει γενικότερη κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας, που δεν αφορά αποκλειστικά τις πωλήσεις των ηλεκτρικών. Συνολικά 238.263 νέα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στη Γερμανία τον Ιούλιο του 2024, 2,1% λιγότερα από ό,τι τον ίδιο μήνα πέρυσι. «Παραμένει ένα μεγάλο χάσμα σε σχέση με το επίπεδο πριν από την πανδημία: οι πωλήσεις τον Ιούλιο του 2024 ήταν 28% χαμηλότερες από το επίπεδο του Ιουλίου του 2019», αναλύει η συμβουλευτική εταιρεία EY. Μέχρι στιγμής φέτος, σχεδόν 500.000 λιγότερα καινούργια αυτοκίνητα έχουν πωληθεί στη Γερμανία σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019. «Η αυτοκινητοβιομηχανία διολισθαίνει ακόμη περισσότερο στην κρίση», λέει η ειδικός σε θέματα αυτοκινητοβιομηχανίας Anita Wolfl.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

Σχετικες επιχειρησεις