Τα Test συνεργείων γίνονται σε αυτοκίνητα ιδιωτών – ιδιοκτητών, οι οποίοι είναι παρόντες σε όλη την διάρκεια του Test.
Σε απάντηση και σχετικής επιστολής της BMW, o τρόπος που γίνονται τα test λοιπόν, είναι και το μυστικό της επιτυχία τους. Κοινές διαδικασίες για όλες τις εταιρείες, για να είναι συγκρίσιμες, με αυτοκίνητα ιδιωτών, όλα περίπου 10-12 ετών, αυτοκίνητα με φθορές και εκτός εγγύησης. Σε όλη την διάρκεια του test, παρών είναι ο ιδιοκτήτης του αυτοκίνητου. Όπως παρών είναι και στη βιντεοσκόπηση της διαδικασίας που κάνουμε κατά την δημιουργία των βλαβών, αλλά και μετά το service, όπου βλέπουμε μαζί του ποιες βλάβες ανιχνεύτηκαν.
Γιατί έχουν τόσο μεγάλη επιτυχία τα Test συνεργείων;
Αυτοκίνητο θα αγοράσουν 100.000, για Service θα πάνε 5.000.000. Αρα από μόνο του αυτό το στοιχείο, ότι απασχολεί 50 φορές μεγαλύτερο κοινό, εξηγεί γιατι αυτά τα θέματα είναι τα πιο πετυχημένα που έχουν γίνει ποτέ στο χώρο του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό μάλιστα ότι κάτι παρόμοιο, σε τέτοια έκταση, δεν έχει ξαναγίνει στην αυτοκίνηση ποτέ. Το πιο σημαντικό όμως στοιχείο είναι η παρουσία των ιδιωτών που προσφέρουν το αυτοκίνητο τους για την δοκιμή και είναι παρόντες σε όλη την διάρκεια της.
Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται στα tests
Η διαδικασία, όπως και η επιλογή των αυτοκινήτων είναι αυστηρή. Τα αυτοκίνητα είναι αναγνωστών, που έχουν εγγραφεί και δηλώσει πως επιθυμούν να συμμετέχουν με το αυτοκίνητο τους στα Tests που πραγματοποιούμε. Μας δηλώνουν μάρκα, μοντέλο, έτος και στοιχεία επικοινωνίας. Εμείς τους καλύπτουμε το service του αυτοκινήτου, ενώ λαμβάνουν και μία πλήρη αναφορά για το αυτοκίνητο τους και η μόνη υποχρέωση που έχουν, είναι να είναι παρόντες σε όλη την διαδικασία.
Τα αυτοκίνητα που επιλέγονται είναι 10+ ετών και ο βασικός λόγος είναι για να έχουν φυσιολογικές φθορές. Για να είναι συγκρίσιμα τα στοιχεία, επιλέγουμε περίπου ίδιας χρονολογίας αυτοκίνητα.
Οι βλάβες που δημιουργούμε είναι ίδιες σε όλα τα αυτοκίνητα και είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται ότι κάνουν, άρα θα έπρεπε να τις βρούνε όλες.
Εφόσον επιλέξουμε το αυτοκίνητο (το test τώρα γίνεται σε αυτοκίνητα ηλικίας 10+ χρόνων), ενημερώνουμε τηλεφωνικά τον ιδιώτη που πρόκειται να συμμετάσχει με το αυτοκίνητο του, στο test και πως θα δημιουργήσουμε βλάβες στο αυτοκίνητο. Εφόσον δεχτεί, ξεκινάει η διαδικασία του Test, η οποία είναι η εξής:
- Κλείνουμε προγραμματισμένο ραντεβού σε μία εξουσιοδοτημένη μονάδα. Αξιολογούμε την ευκολία με την οποία κλείσαμε τηλεφωνικά το προγραμματισμένο ραντεβού (αν δηλαδή μας έδωσαν κοντινή ή μακρινή ημερομηνία service).
- Την ημέρα του Test, δημιουργούμε τις βλάβες και βιντεοσκοπούμε την διαδικασία παρουσία του Ιδιοκτήτη, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο και με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό.
- Πηγαίνουμε το αυτοκίνητο για Service και περιμένουμε να το πάρουμε, μαζί με τον ιδιοκτήτη. Κατά την διάρκεια της επίσκεψης μας:
- Αξιολογούμε τον χώρο του συνεργείου και ελέγχουμε, από το σημείο που βρισκόμαστε ποιες διαδικασίες ακολουθούνται: Τι ώρα πήραν το αυτοκίνητο και τι ώρα τελείωσαν και αν έκαναν test drive μετά το service.
- Μετά το τέλος του service αξιολογούμε: Τον χρόνο που αφιέρωσε ο μηχανικός για να μας ενημερώσει προφορικά, αν μας έδωσαν χαρτί με τα σημεία ελέγχου, αν μας έδωσαν χαρτί με ζημιές και κόστη επισκευής.
- Κατά την διάρκεια της επίσκεψης μας αξιολογούμε επίσης, αν υπήρχε κάποια απρόβλεπτη διαδικασία Πχ. δεν θυμούνται το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν μέσα» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο, μας διώχνουν από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να περιμένουμε κτλ (η «Απρόβλεπτη ταλαιπωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα).
- Στην συνέχεια ελέγχουμε και βιντεοσκοπούμε, παρουσία του ιδιοκτήτη, την εύρεση των βλαβών.
*Οι βλάβες των αυτοκινήτων γίνονται από εξειδικευμένο προσωπικό, σε κατάλληλο χώρο και με τον απαραίτητο εξοπλισμό, χωρίς να κινδυνεύει το αυτοκίνητο με μόνιμή βλάβη.
Διαβάστε επίσης:
» 2 πολύ μεγάλα ονόματα, δεν βρήκαν ούτε το 20% των βλαβών και πάτωσε η BMW.
» Skoda και Volvo δεν βρήκαν ούτε τις μισές βλάβες!!!
» «Σοβαρά τώρα, με τέτοιο συνεργείο περιμένουν να ξανά αγοράσω Renault;
» Μπορεί η Hyundai να χτυπήσει την Toyota στο After Sales;