Πως τα συνεργεία μπορούν να καταστρέψουν μια μάρκα;
14/3/2023
Καινούριο αυτοκίνητο θα αγοράσουμε 3 φορές το πολύ στην ζωή μας, ενώ εξουσιοδοτημένο συνεργείο 50 φορές. Όπως είναι λογικό, η εικόνα του εξουσιοδοτημένου συνεργείου ταυτίζεται στην συνείδηση του καταναλωτή, ως η εικόνα της μάρκας.
Τα συνεργεία των αντιπροσωπειών είναι η εικόνα της βιομηχανίας
Οι εταιρείες που ελέγχουν καλύτερα το δίκτυο τους και κάνουν καλά την δουλειά τους, είναι διπλά κερδισμένες. Στην άλλη όχθη, επιχειρηματίες που δεν ελέγχονται στον βωμό του κέρδους, κατακερματίζουν την εικόνα της μάρκας. Αλήθεια, ποιους νοιάζει και ποιους όχι;
Τα εξουσιοδοτημένα service των αντιπροσωπειών, είναι ουσιαστικά η εικόνα της εταιρίας από την ημέρα που αγοράζεις το αυτοκίνητο και έπειτα. Είτε αρέσει λοιπόν, είτε όχι, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία χαρακτηρίζουν την ποιότητα μιας ολόκληρης βιομηχανίας, στην κάθε χώρα. Η συμπεριφορά τους, ο επαγγελματισμός και οι υπηρεσίες που προσφέρουν, μπορούν να ανυψώσουν ή να κατακερματίσουν το συνολικό status της.
Σύμφωνα με τις έρευνες ένας ικανοποιημένος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου, σε ποσοστό 70% θα αγοράσει ξανά από την ίδια βιομηχανία αυτοκίνητο. Και είναι και απολύτως λογικό, αφού η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι μια επένδυση χρόνων, και ποιος δεν θα ήθελε να συνεχίσει να έχει ευχάριστες/απροβλημάτιστες αναμνήσεις και εμπειρίες με το αυτοκίνητο του;
Ποια θα είναι όμως τα σημαντικά στοιχεία που θα αφήσουν ικανοποιημένο έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου, που θα επιλέξει ξανά την ίδια βιομηχανία στην επόμενη αγορά του; Η ποιότητα του αυτοκινήτου που επέλεξε και οι υπηρεσίες after sales που παρέχει η αντιπροσωπεία στην χώρα μας.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Χάνει η βιομηχανία από την κακή συμπεριφορά των υπαλλήλων της
Όπως σε κάθε πτυχή της ζωής μας, έτσι και στις αυτοκινητοβιομηχανίες, η συμπεριφορά των υπαλλήλων της, χαρακτηρίζει ολόκληρη την μάρκα. Σκεφτείτε πως αγοράσατε το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο σας, περιμένατε αρκετό διάστημα για να το παραλάβετε, και ήρθε η ώρα να κάνετε τα πρώτα service του αυτοκινήτου σας. Μέχρι να περάσετε το κατώφλι του εξουσιοδοτημένου συνεργείου, η ποιότητα του αυτοκινήτου που αποκτήσατε, είχε τον αποκλειστικό λόγο στην συνολική εικόνα της αντιπροσωπείας. Τώρα ήρθε η ώρα όμως να έχετε και την πρώτη σας εμπειρία από το δίκτυο εξουσιοδοτημένων service στην Ελλάδα. Η τυχόν κακή/περίεργη συμπεριφορά των υπαλλήλων του service, αυτόματα θα μετατρέψουν την συνολική άποψη σας. Η εικόνα κάθε εταιρίας στον κόσμο, είναι οι άνθρωποι της, κι αν αυτοί δεν προσφέρουν την ποιότητα που πρέπει, η εταιρία χάνει διπλούς πόντους καθημερινά!
Διπλά κερδισμένη η εταιρία αν κάνουν σωστά την δουλειά τους
Στην αντίπερα όχθη, αν το service της αντιπροσωπείας είναι τυπικό στις υπηρεσίες που προσφέρει, τότε η βιομηχανία απογειώνει την εικόνα της. Γιατί; Μα, είναι απλό! Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου δεν θα έχει ξανά επαφή ούτε με τον πωλητή της αντιπροσωπείας, που τον εξυπηρέτησε για την αγορά του αυτοκινήτου, ούτε με κάποιον άλλον, εκτός από τους μηχανικούς του service της. Ίσως ο κυριότερος λόγος για να επιλέξει κάποιος τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της αντιπροσωπείας, είναι η εμπειρία τους στο αυτοκίνητο και οι έλεγχοι που προλαμβάνουν τις δαπανηρές βλάβες. Αν λοιπόν, οι υπηρεσίες και η συμπεριφορά που προσφέρει το εξουσιοδοτημένο είναι αυτή που πρέπει, τότε αυτόματα ο πελάτης θα γίνει φανατικός θαυμαστής της!
Διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών
Εξίσου σημαντικό ρόλο για την επιλογή των εξουσιοδοτημένων συνεργείων της αντιπροσωπείας, είναι και το εμπόριο γνήσιων ανταλλακτικών για τα αυτοκίνητα μας. Δεν είναι λίγοι οι ιδιοκτήτες που επιλέγουν από συνείδηση τα γνήσια ανταλλακτικά (από τα ιμιτασιόν) γιατί με αυτό τον τρόπο διατηρούν αναλλοίωτη την ποιότητα του αυτοκινήτου τους. Η διαθεσιμότητα τους όμως, χαρακτηρίζει και αυτή την βιομηχανία αυτοκινήτου. Είναι αμέτρητες πλέον οι περιπτώσεις ιδιοκτητών που δεν βρίσκουν διαθέσιμα ανταλλακτικά, και πρέπει να περιμένουν για μήνες μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό. Για τις περιπτώσεις που δεν υπάρχουν καθόλου ανταλλακτικά, δεν θέλουμε να αναφερθούμε γιατί είναι μια πραγματικά πικρή εμπειρία, που καταλήγει σε αδιέξοδο.
Γι αυτό λοιπόν θα πρέπει οι αντιπροσωπείες να δώσουν πολύ μεγάλη σημασία στις after sales υπηρεσίες τους, αφού από αυτές θα κριθεί τελικά η εξύψωση ή η καταστροφή της συνολικής εικόνας μιας βιομηχανίας.
Κακή, μετά την πώληση υποστήριξη= κακή μάρκα;
Ισχύει αυτό; Εσείς τι λέτε;
Εσείς από ποιες μάρκες είχατε κακές εμπειρίες και από ποιες εντυπωσιαστήκατε;