Τι καταγγέλλουν οι αναγνώστες για Volvo και Skoda (live σχόλια)
Διαβάστηκε από 27094 αναγνώστες - 21/3/2023
Αφόπλισαν οι ιδιοκτήτες Skoda και Volvo και καταγγέλλουν απίστευτα πράγματα. «Δεν μας βρίσκουν τις βλάβες και παρατάμε τα αυτοκίνητα» για την Skoda. «Φοβόμαστε την ώρα του Service» και ανεπάρκεια ανταλλακτικών λένε για τη Volvo.
Αιχμηροί οι αναγνώστες για τα service σε Skoda και Volvo
Το θέμα «Απίστευτο! Και όμως δεν βρήκαν ούτε τις μισές βλάβες Skoda και Volvo», χτύπησε κόκκινο. Μέσα σε μία εβδομάδα, με σχεδόν 2.000 κοινοποιήσεις, ενημερώθηκαν για το αποτέλεσμα του test πάνω από 300.000 άνθρωποι. Ήταν τόσο πολλά τα σχόλια που κατέθεσαν ιδιοκτήτες Skoda και Volvo, που ξεπέρασαν τα 600, πράγμα το οποίο μας οδήγησε σε ένα δεύτερο άρθρο, με κάποια από τα πιο σημαντικά που μας έγραψαν.
Την Volvo κατηγορούν για πολύ υψηλές τιμές service, οι οποίες δεν συνάδουν με τις υπηρεσίες που παρέχουν. Αρκετοί δήλωσαν ανεπάρκεια ανταλλακτικών και πολύ κακή εικόνα για τα συνεργεία της.
Στην Skoda δήλωσαν πως οι μηχανικοί τους δεν μπορούσαν να λύσουν βλάβες, κάποιοι μάλιστα παράτησαν τα αυτοκίνητα τους επειδή δεν μπορούσαν να τις λύσουν. Μέχρι και χρέωση 4 μπουζί σε 3κύλινδρο κινητήρα καταγγείλανε. Αλλοι πιαστήκανε στα χέρια όπως ήδη αναφέραμε.
Διαβάστε εδώ ΟΛΑ τα σχόλια των αναγνωστών μας
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
- Πάρτε Skoda λένε, πάρτε premium Volvo λένε και στο τέλος φοβάσαι να τα πας για service.
- Το μόνο που βρίσκουν σίγουρα στη Volvo είναι να σε χρεώνουν 70 ευρώ την εργατοώρα χωρίς ΦΠΑ, να σου χρεώνουν 7 ευρώ το απιονισμένο νερό με το καθαριστικό για τους υαλοκαθαριστήρες υποχρεωτικά και να μην έχουν καν στοκ ένα καλώδιο πορτ-μπαγκαζ και να σε αφήνουν 2 βδομάδες χωρίς πορτ-μπαγκαζ ...να είχα Ferrari, θα το καταλάβαινα (αν και θα το έστελναν με courier φαντάζομαι) αλλά έχω s40 που το συγκεκριμένο καλώδιο κόβει σε όλα...
Το είχα πάει για service στις 16/12/22. και τους είπα να ελέγξουν γιατί δεν άναβε το λαμπάκι του πορτ-μπαγκάζ. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου έκοψε το καλώδιο, (το είχαν επισκευάσει άλλες 2 φορές) και επειδή ο ηλεκτρολόγος της Volvo είχε μεγάλο φόρτο μου είπε να διαλέξω αν θέλω να είναι κλειστό ή ανοικτό το πορτ-μπαγκάζ έως ότου έρθει το ανταλλακτικό. Του είπα εννοείται κλειστό και έφυγα. Το ανταλλακτικό τοποθετήθηκε 28/12 έπειτα από συνεχή δικά μου τηλέφωνα.
Λέτε να έμενα τόσες μέρες χωρίς πορτ-μπαγκαζ, επειδή βαρέθηκε ένας υπάλληλος? Μπήκα στο YouTube, βρήκα ένα βιντεάκι που έδειχνε βήμα βήμα τι να κάνω για να ανοίξω το πορτ-μπαγκάζ ,βρήκα το κομμένο καλώδιο, το ένωσα με το χέρι μέχρι να έρθει "το εξαιρετικά σπάνιο " ανταλλακτικό. Σύνολο έκανα 10-15 λεπτά. Φαντάζομαι στον ηλεκτρολόγο δεν θα έπαιρνε πάνω από 5λεπτο
- Αν θέλεις Volvo, αυτά παθαίνεις. Ρωτάς πριν το πάρεις, πόσο κάνει το service του και μετά αν σου βαστάει το παίρνεις. Το να μην βρίσκουν τις κρυμμένες βλάβες, εδώ δεν μας βρίσκουν ούτε τις κανονικές... πλάκα μας κάνετε;
- Από τα 10 συνεργεία που λειτουργούν, τα 9 είναι παντογνώστες, αλλά όταν τους ρωτάς γιατί ανάβει η ένδειξη του κινητήρα, η απάντηση είναι έτοιμη, αλλά ποτέ δε σβήνει το λαμπάκι γιατί πάντα είναι κάτι άλλο. Ελλάς το μεγαλείο σου και τα μυαλά που έχουμε.!
- Σε μένα στα 3400 χλμ άναψε ειδοποίηση να αλλάξω λάδια σε καινούργιο Skoda Kamiq, πήγα στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα [******] όπου ενώ μου είχαν πει κατά την διάρκεια της εγγύησης θα έχω 30% έκπτωση σε σέρβις και ανταλλακτικά μου ζήτησαν 170 ευρώ με την έκπτωση για την αλλαγή λαδιών... Εκνευρίστηκα, πλακώθηκα με τον προϊστάμενο του σέρβις, ο οποίος μου είπε δεν σάς θέλουμε σαν πελάτη!!!! Τους γράφω πλέον.
- Skoda Fabia 1,4 16v μοντ 2004. Μετά την 7ετια το αμάξι εκεί που πήγαινε στο δρόμο έκλεινε τα ρεύματα ακαριαία και τα επανέφερε. Μπορεί να πήγαινες με 20χλμ μπορεί και με 80χλμ. Ένιωθες ότι χτύπαγες σε τοίχο και συνέχιζες. Το αμάξι δεν επανερχόταν σε λειτουργία και φυσικά τρομάζαμε όσοι ήμασταν μέσα γιατί δεν σου έδινε κανένα σημάδι πιο πριν ότι θα συμβεί κάτι.
Αφού δεν σκοτωνόμασταν, σταματούσαμε στην άκρη με αλάρμ και περιμέναμε την οδική. Μας είχε αφήσει στα Χανιά, στο Ναύπλιο, στη λίμνη της Βουλιαγμένης, σε παρκινγκ πολυκαταστήματος... Στα 3 χρόνια μου το εμφάνισε πουθενά δεν μπόρεσαν να βρουν τι έχει. Αλλάζαμε συνέχεια άχρηστα ανταλλακτικά. 100-120 ευρώ οι φθηνές επισκέψεις στα συνεργεία. Αφού γύρισα ένα σωρό συνεργεία εξουσιοδοτημένα και εξειδικευμένα η Skoda στο [******] μου λέει είναι ή ο εγκέφαλος στη μίζα που πάει σετ με νέα κλειδιά (700 ευρώ) ή ο εγκέφαλος πίσω από κοντέρ (750 ευρώ) ή κάτι άλλο (;;;;) Δεν μπορούσε να κάνει διάγνωση, 1500 ευρώ για επισκευές για Fabia 10ετιας ήταν τεράστιο ποσό, οπότε δόθηκε στα 2200 ευρώ και πήρα άλλο.
Να προσθέσω ότι ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ λύση στο πρόβλημα μου έδωσε η Skoda στην περιοχή [******] και για μερικούς μήνες κυλούσε απροβλημάτιστα. Δεν μου είπαν τι ήταν.
- Εγώ το Skoda μου (Octavia RS 1.8T 2004) το παρόπλισα (παρέδωσα πινακίδες) από τη στιγμή που ο κινητήρας μπαίνει σε safe mode (check engine, ASR, EPC ανάβουν με τυχαία εναλλαγή !) και η Skoda δεν μπορεί να βρει τι φταίει .
- Σε Octavia συγγενή με πρόβλημα στο ρελαντί και αρρυθμίες το πρωί όταν είχε κρύο του άλλαξαν αισθητήρα στροφάλου, αισθητήρα εκκεντροφόρου, αισθητήρα Λ 2 φορές. Και τελικά μετά από κουβέντα μεταξύ μας, που το τονίζω δεν είμαι μηχανικός ξέρω απλά 5 βασικά πράματα, του είπα να δοκιμάσει με ένα σπρέι να καθαρίσει την πεταλούδα. Μετά από ενάμιση χρόνο και αρκετά λεφτά το πρόβλημα λύθηκε από ένα σπρέι των 5-10 ευρώ. Ας προσπαθήσει τώρα κάποιος να με πείσει ότι οι αντιπροσωπείες δεν θέλουν απλά να πουλάνε ανταλλακτικά και να έχεις μόνιμα χαλασμένο αμάξι ώστε να σε αρμέγουν.
- Όσον αφορά την Volvo εκεί η γενική εικόνα είναι μέτρια , ακριβά service παροχές και ανεπάρκεια ανταλλακτικών, μία φορά ζήτησα καθαρισμό πεταλούδας και η απάντηση ήταν "εμείς κύριε μόνο την αλλάζουμε, δεν την καθαρίζουμε" κάτι φυσικά που με ξένισε.
- Ας μάθουνε στη Skoda να κάνουνε τα προγραμματισμένα service και μετά θα ψάξουν να βρούνε και βλάβες.
- Αυτό με το Volvo το επιβεβαιώνω. Είναι μόνο για τυπικό service μόνο και μόνο για να πουλήσεις αργότερα το αμάξι "με τα service στην αντιπροσωπεία". Από εκεί και πέρα άστα να παν...
- Δεν νομίζω μετά το τέλος της εγγύησης να πηγαίνει κανένας στην αντιπροσωπία Skoda για service και βλάβες. Σταματάς σε μια πιάτσα ταξί, βλέπεις πίσω τις πινακίδες τους και πας εκεί. Ξέρουν καλύτερα τα αυτοκίνητα και από την Skoda την ίδια, για σύγκριση τιμών δεν το συζητώ. Η φθηνότερη και καλύτερη συντήρηση από όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, άλλωστε παραπάνω από τους μισούς επαγγελματίες βγάζουν το ψωμί τους με Skoda.
- Έχω πάει σε εξουσιοδοτημένο πολύ γνωστό. Εκεί κάνουν τα μισά ταξί της Αθήνας σέρβις. Λέω δεν μπορεί, ο,τι και να είναι το πρόβλημα θα το βρουν. Σιγά που το βρήκαν... Δεν ξέρω και αν ασχολήθηκαν , αφού είναι στάνταρ το μεροκάματο από τα ταξί..
- Όταν πήρα την Fabia το 2007 στο πρώτο service μου χρέωσαν 4 μπουζί σε 3κυλινδρο αυτοκίνητο αυτό τα λέει όλα!
- Volvo XC60 με 104000χλμ... Θέλει αλλαγή το αυτόματο σασμαν... 7600!!!
- Πραγματικά το τερμάτισε η Volvo... Αλήθεια τώρα ; 220 ευρώ service αυτού του επιπέδου; Για ένα brand που ποντάρει πολύ στην ασφάλεια είναι μεγαλύτερη απογοήτευση.
- Σου λέει πάρε Volvo μετά! Να δίνεις 70κ και το σέρβις να είναι για κλάματα
- Σε εξουσιοδοτημένο της Skoda κάποτε πρόλαβα στο τσακ την λαμογιά , σε αλλαγή φτερού με καινούργιο όπως είχε συμφωνηθεί από ατύχημα που πλήρωνε η ασφάλεια. Όταν πήγα να δω πώς πάει αυτοί το σφυρηλατούσαν! Μετά ο ένας το έριχνε στον άλλον. Είναι πώς θα σε «κόψουν» εδώ, σαν θύμα η σαν ψιλογνώστη και αναλόγως θα σε χρεώσουν για πράγματα που δεν έχουν κάνει η αλλάξει .
- Σε πολύ γνωστό εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου πήρα και το αυτοκίνητο (τώρα από ότι έμαθα, έχει χάσει την εξουσιοδότηση) όταν είχα πρόβλημα....το πρώτο πράγμα ήταν να μου πριζώσουν το αυτοκίνητο....και ο,τι πει το laptop!!!!
Προσωπική εμπειρία δεν είχε κανένας από αυτούς που χειριζόταν το laptop... Εκτός από 1-2 παλιούς έμπειρους τεχνικούς. Στο πρόβλημα που παρουσιαζόταν στα κάπως εξειδικευμένα πράγματα, μου έλεγαν θα αλλάξουμε αυτό κι αυτό (ο,τι πει το laptop) στη συνέχεια κατά 50% το πρόβλημα δεν λυνόταν!!!!! Απλά σε μερικά πράγματα, χρειάζεται η εμπειρία του τεχνικού σε συνδυασμό με το laptop. Να σου λέει και να βρίσκει το κάτι παραπάνω από τα laptop, μέχρι και για μελλοντικές βλάβες.....
Δείτε live τα σχόλια των αναγνωστών και καταθέστε και εσείς την δική σας εμπειρία.