5 φωτογραφίες »

E-GMP: Nέα πλατφόρμα της Hyundai για 500 χιλιόμετρα αυτονομία

4/12/2020

Αυτονομία χωρίς φόρτιση στα 500 χιλιόμετρα, ταχύτατη φόρτιση και σταθερό χειρισμό στην οδήγηση υπόσχεται η νέα εξελιγμένη ηλεκτρική πλατφόρμα της Hyundai, E-GMP, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα Kia.

 
 
Ο όμιλος Hyundai Motor Group παρουσίασε τη νέα πλατφόρμα ονομασίας Electric-Global Modular (E-GMP), την οποία θα χρησιμοποιήσουν ηλεκτρικά οχήματα μάρκας Hyundai και Kia. Η αρθρωτή πλατφόρμα των Κορεατών μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις περισσότερες κατηγορίες αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των sedan, SUV και CUV. Έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει εξαιρετική απόδοση οδήγησης στις στροφές, αλλά και σταθερότητα στην κίνηση σε υψηλές ταχύτητες.  Περιλαμβάνει σύστημα πίσω ανάρτησης πέντε συνδέσμων και τον πρώτο παγκοσμίως ενσωματωμένο άξονα μετάδοσης κίνησης (IDA) που συνδυάζει ρουλεμάν τροχών και ημιαξόνια για τη μετάδοση ισχύος στους τροχούς, Ουσιαστικά, προκύπτει έξτρα οδηγική απόλαυση αλλά ακριβής-σταθερός χειρισμός.


 
Η μπαταρία είναι τοποθετημένη μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα και είναι η πιο πυκνή ενεργειακά μονάδα που έχει δημιουργήσει η Hyundai Motor Group. Προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός πως η E-GMP είναι μια πλατφόρμα μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς, που σημαίνει ότι τα μελλοντικά οχήματα που θα την χρησιμοποιήσουν θα προσφέρονται ως πισωκίνητα και τετρακίνητα. Στην τετρακίνηση περιλαμβάνεται ένας αποζεύκτης μετάδοσης EV, ο οποίος μπορεί να ελέγχει τη σύνδεση μεταξύ των μοτέρ και των τροχών και να μεταβάλλει το είδος κίνησης, είτε στους πίσω τροχούς, είτε σε τετρακίνηση για βέλτιστη απόδοση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
 
Ως στάνταρ εξοπλισμό, η πλατφόρμα E-GMP προσφέρει δυνατότητα φόρτισης 800V ενώ υπάρχει συμβατότητα για φόρτιση 400V χωρίς να χρειαστούν πρόσθετα εξαρτήματα ή αντάπτορες. Υποστηρίζει ταχύτητες φόρτισης έως 350 kWh και ένα EV που βασίζεται σε αυτήν την πλατφόρμα μπορεί να έχει εύρος έως και 500 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει έως 80% χωρητικότητα σε μόλις 18 λεπτά. Επιπλέον, η νέα πλατφόρμα της Hyundai επιτρέπει λειτουργία Vehicle-To-Load (V2L) που σημαίνει ότι η μπαταρία μπορεί να φορτίσει άλλους ηλεκτρικούς εξοπλισμούς 110V και 220V (για παράδειγμα συσκευές του σπιτιού) ή ακόμη και να χρησιμοποιηθεί για τη φόρτιση ενός άλλου EV.
 


Η αρχιτεκτονική στην πλατφόρμα E-GMP θα στηρίξει τα σχέδια της Hyundai Motor Group να λανσάρει 23 ηλεκτροκίνητα μοντέλα τα επόμενα χρόνια, συμπεριλαμβανομένων 11 ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες. Θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά από το ηλεκτρικό Ioniq 5 τον επόμενο χρόνο και ένα επερχόμενο EV από την Kia που θα παρουσιαστεί επίσης το 2021.
 

Σχετικες Ειδησεις