Αφθονοι χώροι και τεράστιος χώρος αποσκευών
Η καμπίνα επιβατών του νέου 3008 προσφέρει 17 διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους, με συνολικό όγκο περίπου 34 λίτρα, εύκολα προσβάσιμη θέση ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου στην κεντρική κονσόλα, ψυχόμενος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τον κεντρικό υποβραχίονα, θήκη για γυαλιά στην κονσόλα οροφής, ποτηροθήκες και ντυολαπάκι συνοδηγού. Με ωφέλιμο όγκο 520 λτ. κάτω από την πίσω εταζέρα, ο χώρος αποσκευών του νέου 3008 είναι εξίσου ευρύχωρος, ανεξάρτη από τον κινητήρα.
Δυναμικό πλαίσιο για αποδοτικότητα και οδηγική ευχαρίστηση
Το 3008 επιβεβαιώνει την φήμη της peugeot για το κράτη στο δρόμο κα ιτην οδηγική απόλαυση. Η νέα πλατφόρμα STLA Medium ενσωματώνει νέους εμπρός και πίσω άξονες, σχεδιασμένους να προσφέρουν δυναιμικό κράτημα στο δρόμο. Η ίδια η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας συμβάλλει στην εξασφάλιση της δυναιμκής συμπεριφοράς, μεγιστοποιώντας την χρήση ελαφρών και εξαιρετικά άκαμπτων υλικών και χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους του οχήματος, γεγονός που οφείλεται και στην ιδανική τοποθέτηση της μπαταρίας μονής στρώσης, όσο το δυνατόν χαμηλότερα μεταξύ των τροχών.
Τέσσερα προγράμματα οδήγης για βέλτιστη απόδοση
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης μέσω ενός χειριστηρίου που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Με αυτό τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στο Ε-3008 να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του στις επιθυμίες του οδηγού ή/και στις συνθήκες κυκλοφορίες.
- Νormal mode. Εργοστασιακή επιλογή. Η ισχύς και η ροπή εμφανίζονται ελαφρώς μειωμένες κατά το πάτημα του γκαζιού από 0 έως 70% της διαδρομής του. Πάνω από το 70% ο κινητήρας αποδίδει την πλήρη ισχύ και ροπή του.
- Εco mode. Παρέχει πιο ομαλή οδήγηση και μειωμένη κατανάλωση ενέργειας, χρησιμοποιώντςα μια συγκεκριμένη ρύθμιση για το πεντάλ του γκαζιού, περιορίζοντας την ισχύ και την ροπή και μειώνοντας την απόδοση των συστημάτων θέρμανασης και κλιματισμού.
- Sport mode. Δίνει προτεραιότητα στη δυναμική οδήγηση, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες ρυθμίσεις για την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης κα ιτην απόκριση του γκαζιού.
- 4WD mode (όπου διατίθεται). Λειτουργεί σε ταχύτητες έως και 135χλμ./ ώρα, αυτή η λειτουργία κατανέμει την ισχύ και στους 4 τροχούς όταν το οδόστρωμα γίνεται ολισθηρό.
Διευρυμένες δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης
Η Peugeot κάνει ένα ακόμη βήμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση, με το σύστημα Drive Assist Plus που διατίθεται στο νέο 3008. Αυτό το σύστημα βοηθά τον οδηγό χρησιμοποιώντας όλους τους αισθητήρες του αυτοκινήτου (κάμερες, ραντάρ κλπ) και δέχεται πληροφορίες από το δικτυωμένο σύστημα πλοήγησης. Έχει σχεδιαστεί με σκοπό να περιορίσει το φόρτο εργασίας του οδηγού κατά την οδήγηση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας με πολλαπλές λωρίδες:
- Προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία stop & go και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας. Αναλαμβάνει το χειρισμό του τιμονιού και ρυθμίζει την ταχύτητα του νέου 3008 ώστε να διατηρήσει την πορεία και την ταχύτητα που έχει επιλέξει ο οδηγός.
- Ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας. Αλλάζει λωρίδα όταν το ζητήσει ο οδηγός. Απλώς ενεργοποιήστε το φλας και πατήστε το κουμπί «οκ» στο τιμόνι και το σύστημα θα σας κατευθύνει προς την νέα λωρίδα.
- Πρώιμη σύσταση ταχύτητας. Εντοπίζει οποιαδήποτε αλλαγή στο όριο ταχύτητας διαβάζοντας τις πινακίδες της οδικής σήμανσης και συλλέγοντας πληροφορίες από το δικτυωμένο σύστημα πλοήγησης και προτείνει στον οδηγό να προσαρμόσει το Adaptive Cruise Control. Εάν ανιχνεύσει βροχή, το σύστημα προτείνει αμέσως μείωση της ταχύτητας σύμφωνα με το όριο ταχύτητας, στον αυτοκινητόδρομο, για παράδειγμα από 130 σε 110 χλμ./ ώρα.
Πλήρης σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης
Το νέο 3008 περιλαμβάνει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της Peugeot στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας. Μεταξύ αυτών:
- Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με προειδοποίηση σύγκρουσης: Εντοπίζει οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες, μέρα ή νύχτα, από 7 έως 140χλμ./ ώρα
- Ενεργή προειδοποίηση εκτροπής από τα όρια της λωρίδας, με κίνηση επαναφοράς στην λωρίδα.
- Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού, όπου αναγνωρίζει τα σημάδια απώλειας της προσοχής του οδηγού αναλύοντας τις κινήσεις του αυτοκινήτου
- Διευρυμένη αναγνώριση, με ψηφιακή απεικόνιση οδικών πινακίδων: Stop, μονόδρομος, απαγόρευση προσπέρασης, τέλος ορίου απαγόρευσης προσπέρασης, επιπλέον των γνωστών πινακίδων ορίου ταχύτητας.
- Έλεχγος τυφλών σημείων με μεγάλη εμβέλεια (έως και 75μ.)
- Hill Descent Control: Μειώνει τον κίνδυνο ολίσθησης ή απώλειας του ελέγχου του οχήματος κατά την οδήγηση σε κατάβαση με ταχύτητες κάτω των 30χλμ./ ώρα σε κίνηση εμπρός ή όπισθεν, ρυθμίζοντας αυτόματα την ταχύτητα.
- Προηγμένος έλεγχος πρόσφυσης: Βελτιστοποιεί το κράτημα σε ολισθηρές επιφάνειες: Διαθέτει 3 επιλογές, χιόνι, λάσπη, άμμος.
Σελ. 1 | Νέο Peugeot 3008 |
Σελ. 2 | Το next - level PEUGEOT 3008 |
Σελ. 3 | Η ιδέα που επανεφευρίσκει την έννοια του fastback |
Σελ. 4 | Τιμόνι μικρής διαμέτρου με νέα χειριστήρια |
Σελ. 5 | Αφθονοι χώροι και τεράστιος χώρος αποσκευών |
Σελ. 6 | Μια νέα πλατφόρμα που θέτει νέα πρότυπα |
Σελ. 7 | Αναγεννητική πέδηση 3 επιπέδων |