Μια νέα πλατφόρμα που θέτει νέα πρότυπα
Το Peugeot E-3008 είναι το πρώτο μοντέλο που αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα της ολοκαίνουργιας πλατφόρμας STLA Medium της Stellantis. Σχεδιασμένη για τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα του Ομίλου, αποτελεί ένα νέο σημείο αναφοράς στην Παγκόσμια αγορά. Η «BEV-by-design» πλατφόρμα STLA Medium επιτυγχάνει ρεκόρ ενέργειας μεταξύ των τροχών με έως και 98kWh σε ένα μεταξόνιο 2,73μ. Αυτή η σχεδίαση υψηλών επιδόσεων επιτρέπει στο Ε-3008 να προσφέρει την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία των SUV (έως 680χλμ.) ενώ καταφέρνει να διατηρήσει αναλλοίωτες τις compact διαστάσεις του (μήκος 4,54μ.)
Ευρεία γκάμα κινητήριων μονάδων υψηλών επιδόσεων
Σχεδιασμένο εξαρχής ως ηλεκτρικό μοντέλο, το νέο 3008 εφοδιάζεται με μια σειρά 3 αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης μηδενικών εκπομπών (κύκλος WLTP υπό έγκριση) για να καλύψει όλες τις ανάγκες των πελατών.
- Αυτονομία 525χλμ. κίνηση στους 2 τροχούς, 210bhp/157kW
- Διπλός κινητήρας, αυτονομία έως 525χλμ. κίνηση και στους 4 τροχούς, 320bhp/240kW
- Μεγάλης αυοτνομίας ως και 680χλμ. κίνησης στους 2 τροχούς, 230bhp/170kW
Ηλεκτροκινητήρας και κιβώτιο
Αυτή η νέα γενιά σύγχρονων κινητήρων μόνιμου μαγνήτη προσφέρει περισσότερη ισχύ και βέλτιστη αποδοτικότητα (μέση κατανάλωση 14κWh/ 100χλμ.) Οι εκδόσεις με κίνηση στους 2 τροχούς αποδίδουν 157Wh(343Nm) ή 170kWh(343Nm). Η έκδοση 4x4 με τους δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδει συνολικά 240kW (157Kw-343Nm μπροστά και 83kW-166Nm πίσω). Ο ηλεκτροκινητήρας κατασκευάζεται από την κοινοπραξία Stellantis-Nidec στο Tremery της Γαλλίας και το κιβώτιο από την Stellantis στη Valenciennes της Γαλλίας. Η τελική σχέση μετάδοσης για την έκδοση με κίνηση τους 2 τροχούς είναι 9,77.
Μπαταρία
Η μπαταρία ιόντων λιθίου, υψηλής τάσεως των 400V, με χημική σύνθεση NMC βρίσκεται κάτω από το πάτωμα και τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του οχήματος. Οι υπόλοιπες ηλεκτρικές καταναλώσεις συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 12 V, η οποία παίρνει ρεύμα από την μπαταρία υψηλής τάσης μέσω του μετατροπέα. Υπάρχουν τρία τεχνολογικά χαρακτηριστικά της μπαταρίας υψηλής τάσης:
- Αυτονομία 525χλμ. με ισχύ 73kWh
- Διπλού ηλεκτροκινητήρα με αυτονομία 525χλμ. και ισχύ 73kWh
- Μεγάλης αυτονομίας 680χλμ. και ισχύ 98kWh. Η θερμική διαχείριση της μπαταρίας χρησιμοποιεί ψυκτικό για να εξασφαλίσει εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση, βελτιστοποιημένη αυοτνομία και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Στην εξασφάλιση του επιπέδου θερμικής άνεσης των επιβατών, συμβάλλει και η αντλία θερμότητας εξοικονομώντας ταυτόχρονα και ενέργεια. Η μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών (ή 160.000 χλμ.) για το 70% της χωρητικότητάς της.
Ταχεία φόρτιση
H υποδοχή του βύσματος φόρτισης που βρίσκεται στο πίσω αριστερό φτερό διαθέτει δυνατότητα σύνδεσης με καλώδιο Mode 2/3 (εναλλασσόμενο ρεύμα) και Mode 4(συνεχές ρεύμα). Για φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος, διατίθενται δύο τύπου on-board φορτιστή που ταιριάζουν σε όλες τις χρήσεις και λύσεις φόρτισης των πελατών, με ένα στάνταρ τριφασικό φορτιστή 11 kW και έναν τριφασικό φορτιστή 22 kW ως προαιρετική επιλογή. Για επαναφόρτιση με συνεχές ρεύμα DC, μέσω ταχυφορτιστή, η υποδοχή Mode 4 στο νέο Ε-3008 δέχεται ονομαστική ισχύ ως και 160 kW, επιτρέποντας την επαναφόρτιση της μπαταρίας από 20% έως 800% σε 30 λεπτά, που σημαίνει για κάθε 10 λεπτά φόρτισης έχουμε 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.
Διευρυμένες ηλεκτρικές λειτουργίες
V1G ή αλλιώς λειτουργία Smart Charging
Αυτή η λειτουργία είναι συμβατή με υπηρεσίες παρόχων ενέργειας και προσαρμόζει τον χρόνο και την ισχύ στην οποία φορτίζεται η μπαταρία του νέου Peugeot E-3008, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί το κόστος φόρτισης.
Λειτουργία V2L (όχημα σε συσκευσή)
Αυτή η λειτουργία δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να τροφοδοτούν μια ηλεκτρική συσκευή μέσω της μπαταρίας υψηλής τάσης του νέου Peugeot E-3008. Για παράδειγμα, για να φορτιστεί ένα ηλεκτρικό ποδήλατο΄η να χρησιμοποιηθεί μια ηλεκτρική συσκευή, το σύστημα μπορεί να παρέχει έως 3kW και 16Α.
Σελ. 1 | Νέο Peugeot 3008 |
Σελ. 2 | Το next - level PEUGEOT 3008 |
Σελ. 3 | Η ιδέα που επανεφευρίσκει την έννοια του fastback |
Σελ. 4 | Τιμόνι μικρής διαμέτρου με νέα χειριστήρια |
Σελ. 5 | Αφθονοι χώροι και τεράστιος χώρος αποσκευών |
Σελ. 6 | Μια νέα πλατφόρμα που θέτει νέα πρότυπα |
Σελ. 7 | Αναγεννητική πέδηση 3 επιπέδων |