Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Έχουν χαμηλότερη τιμή αλλά είναι πιο ακριβά

Διαβάστηκε από 5200 αναγνώστες - 30/5/2017

Είσαι σίγουρος ότι ξέρεις από εξοπλισμό ή μήπως χάνεις χρήμα; Διάβασε τώρα και μάθε τι συμφέρει τελικά

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα, ξεκινούν από ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού από την βασική τους κιόλας έκδοση. Δεν υπάρχει καινούργιο αυτοκίνητο που να μην διαθέτει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών στα φρένα (ABS), σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (ESP) και ένα αριθμό αερόσακων που όλα μαζί παίζουν το ρόλο τους στην καλύτερη δυνατή ασφάλεια κατά τις μετακινήσεις. Στην ίδια κατηγορία εξοπλισμού, αυτή των υποχρεωτικών αλλά και απαραίτητων, συγκαταλέγεται εδώ και λίγο καιρό η θύρα USB που δίνει τη δυνατότητα φόρτισης φορητών συσκευών αλλά και αναπαραγωγής μουσικής στο αυτοκίνητο χωρίς να χρειάζεται να κουβαλάει κανείς μαζί του cd.
 
Στον εξοπλισμό που κάνει τη ζωή πιο εύκολη, περιλαμβάνονται και τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, που δεν είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού σε αρκετά αυτοκίνητα των μικρών κατηγοριών. ΓιΆ αυτά κατά μέσο όρο η επιβάρυνση είναι 200¤, όσα περίπου χρειάζονται και για τους πολύ χρήσιμους αισθητήρες παρκαρίσματος. Κάτι λιγότερο, κοντά στα 150 ευρώ είναι η επιβάρυνση για τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες.

Στα 500 ευρώ είναι η διαφορά για να πάρει κανείς κλιματισμό αντί του «απλού» a/c. Η διαφορά μεταξύ των δύο, είναι πως στο μεν a/c έχεις τη δυνατότητα να ρυθμίζεις μόνο την ένταση του ανεμιστήρα για την ψύξη ή την θέρμανση της καμπίνας του αυτοκινήτου, ενώ στην «ακριβή» επιλογή του clima, ρυθμίζεις θερμοκρασία και όλα τα υπόλοιπα γίνονται αυτόματα.

Ο κλιματισμός, είναι τις περισσότερες φορές μια πολυτέλεια που συνδέεται από τις αντιπροσωπείες και με την κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου, μια και θεωρητικά κάνει καλύτερη διαχείριση της ενέργειας και επιβαρύνει λιγότερο τον κινητήρα, προκειμένου να την προτιμήσει ο αγοραστής έναντι του «απλού» a/c.

Πολύ χρήσιμο είναι για πολλούς και το σύστημα πλοήγησης (Navi) στο αυτοκίνητο. Σε κατευθύνει με ευκολία στον προορισμό σου και δίνει μια σειρά από χρήσιμες πληροφορίες που έχουν να κάνουν με το χρόνο που θα σου πάρει να φτάσεις εκεί που θέλεις. Μπορείς να διαλέξεις από που θα φτάσεις στον προορισμό σου, αν θέλεις ή όχι να περάσεις από δρόμους με διόδια, κλ.π. Είναι μια εγκατάσταση που έχει προαπαιτούμενα τη μεγάλη οθόνη στο μέσο του ταμπλό και ένα αρκετά προηγμένο software για να υποστηρίξει όλες τις λειτουργίες.

Κατά μέσο όρο, για μια τέτοια εγκατάσταση υπολογίζεις 1.000 ευρώ επιπλέον και πρέπει να σημειωθεί πως επιπλέον «κερδίζεις» στις περισσότερες περιπτώσεις, καλύτερο σύστημα multimedia, σύστημα ανοιχτής ακρόασης με σύνδεση Bluetooth για το κινητό τηλέφωνο αλλά και αρκετά συχνά πλέον, κάμερα οπισθοπορείας για να βλέπεις πίσω όταν προσπαθείς να παρκάρεις ή να κάνεις όπισθεν.

Τέλος, όχι μόνο επειδή κάνουν πιο όμορφο το αυτοκίνητο, αλλά και γιατί θεωρείται αξεσουάρ που ανεβάζει την αξία του αυτοκινήτου, θεωρούμε καλή προσθήκη στον εξοπλισμού του αυτοκινήτου και τις ζάντες αλουμινίου που προσφέρουν οι εταιρείες. Με μέσο όρο κόστους τα 200-250 ευρώ, είναι αξεσουάρ που «έχει τα λεφτά του». Στην αγορά δεν βρίσκεις ποιοτικές ζάντες ελαφρού κράματος με αυτό το κόστος και αυτό από μόνο του είναι ένας καλός λόγος για να δικαιολογήσεις την επιλογή σου.

Για όλα τα παραπάνω στοιχεία εξοπλισμού που είναι απαραίτητα να τα έχει κανείς στο αυτοκίνητό του, πρέπει να υπολογίζουμε συνολικά κοντά στα 2.000 ευρώ ως συνολική επιβάρυνση. Κάντε την επιλογή που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας και ψάξτε καλά τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου που σας ενδιαφέρει.
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις