Το Nissan X-Trail στην δεύτερη γενιά του μπορεί να μοιάζει αρκετά με το πρώτο, είναι όμως ένα εξολοκλήρου νέο αυτοκίνητο. Εδώ το βλέπουμε ως μεταχειρισμένο σε άψογη κατάσταση, του 2013.
Η εξωτερική εμφάνιση του νέου Nissan X-Trail θυμίζει αρκετά το μοντέλο της πρώτης γενιάς. Η απάντηση, βέβαια, της Nissan βάζει τα πράγματα στη θέση τους, αφού η εταιρεία δηλώνει ότι οι κάτοχοι του μοντέλου δεν ήθελαν -και τελικά δεν πήραν- μεγάλες αισθητικές αλλαγές.
Στο εσωτερικό του νέου Nissan X-Trail, σε σχέση με το παρελθόν, υπάρχει ολική ανανέωση τόσο σε εικόνα, όσο και σε ποιότητα κατασκευής. Η σχεδίαση, λοιπόν, είναι αρκετά σύγχρονη και, διατηρώντας αρκετούς δεσμούς με το μικρότερο Qashqai, χαρακτηρίζεται ακόμη και νεανική. Παρ' ότι δεν είναι τόσο ιδιαίτερη όσο στο απελθόν μοντέλο, καταφέρνει να κερδίζει τις εντυπώσεις, λόγω και της ύπαρξης δίχρωμων υλικών (με επενδύσεις στο χρώμα του αλουμινίου), αλλά και λόγω του νέου, κόκκινου φωτισμού των οργάνων.
Ο κινητήρας του Nissan X-Trail είναι χωρητικότητας 2,0 λίτρων και με ονομαστική απόδοση 141 ίππων, το οποίο συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Στην πράξη, η κοντή κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου, σε συνδυασμό με το εύστροφο μοτέρ, έχει ως αποτέλεσμα το X-Trail να εμφανίζεται αρκετά πρόθυμο, έτσι ώστε να ακολουθήσει τις όποιες γρήγορες βλέψεις του οδηγού.
Το σύστημα της ηλεκτρονικής τετρακίνησης του Nissan X-Trail δίνει τη δυνατότητα επιλογής της 4κίνητης λειτουργίας από τον οδηγό του αυτοκινήτου, μέσω του ειδικού περιστροφικού διακόπτη στην κονσόλα. Από εκεί μπορεί ο οδηγός να επιλέξει -εκτός της τετρακίνησης- και προσθιοκίνητη λειτουργία, αλλά και κλείδωμα της τετρακίνησης σε ποσοστό 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα (απενεργοποιείται μετά τα 40 χλμ./ώρα).