σχόλια
Μπορούν τα κακά συνεργεία να χαντακώσουν μία μάρκα;
Αυτοκίνητο αγοράζουν 100.000, για service πάνε 6.000.000. Το 70% των ικανοποιημένων από τη μάρκα τους την ξαναγοράζουν. Κακές συμπεριφορές αμαυρώνουν τη μάρκα για πολλά χρόνια. Αν βγει η φήμη στα συνεργεία, δύσκολα «γυρνάει» ακόμα κι αν διορθωθούν.
Αυτοκίνητο αγοράζουν 100.000, για service πάνε 6.000.000
Οι καιροί είναι δύσκολοι, καθώς τα πάντα έχουν ακριβύνει. Στον τομέα των αυτοκινήτων, είναι δύσκολο για τους περισσότερους να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Στην ελληνική αγορά για το 2023 πωλήθηκαν περίπου 135.000 αυτοκίνητα. Ωστόσο αυτοί που πάνε για service είναι 6.000.000, αφού τόσα περίπου είναι τα οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα. Γίνεται λοιπόν φανερό ότι η σημαντικότερη διαφήμιση για μία μάρκα αυτοκινήτου είναι το after-sales. Είναι πολύ περισσότεροι εκείνοι που θα διαμορφώσουν άποψη (και θα την μοιραστούν) για μία μάρκα από την ικανοποίησή τους στο service, παρά από μόνοι τους οι νέοι αγοραστές. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος στο service, αφού δεν είναι λίγοι εκείνοι που προτιμούν το συχνά πιο φθηνό συνοικιακό συνεργείο για την επιδιόρθωση μιας βλάβης, παρά το επίσημο δίκτυο. Πολλές μάρκες, επομένως, θα έπρεπε να εστιάσουν στο πώς να διατηρήσουν το ήδη υπάρχον πελατολόγιό τους, και όχι μόνο στο πώς θα το επεκτείνουν. Έρευνες έχουν δείξει ότι τους κοστίζει ακριβότερα να βρουν νέους πελάτες, από το να διατηρήσουν αυτούς που ήδη έχουν.
Το 70% των ικανοποιημένων από τη μάρκα τους την ξαναγοράζουν
Είναι γνωστό ότι οι μάρκες έχουν πολύ σημαντικά έσοδα από τους πελάτες που επιλέγουν τις εξουσιοδοτημένες αντιπροσωπείες για να κάνουν service στο αυτοκίνητό τους. Επίσης, έρευνα έχει δείξει ότι η ικανοποίηση των πελατών από ένα αυτοκίνητο, στο 70% των περιπτώσεων θα τους κάνει να ξαναγοράσουν μελλοντικά όχημα της ίδιας μάρκας. Όμως τι ακριβώς σημαίνει «ικανοποίηση του πελάτη»; Και ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν; Τα τελευταία 25 χρόνια, έχει παρατηρηθεί μία σημαντική αλλαγή στην παγκόσμια αγορά: Το μάρκετινγκ έχει στρέψει το βάρος της οικονομίας από το ίδιο το προϊόν, περισσότερο προς τις υπηρεσίες που προσφέρονται στον πελάτη γύρω από το προϊόν. Στον τομέα του αυτοκινήτου, μεγάλο κομμάτι της εξυπηρέτησης των πελατών διαμορφώνεται από το after-sales. Τέσσερις παράγοντες είναι οι πιο σημαντικοί στον συγκεκριμένο τομέα: Αξιοπιστία, ταχύτητα ανταπόκρισης, τεχνογνωσία και ευγενική εξυπηρέτηση.
Κακές συμπεριφορές αμαυρώνουν τη μάρκα για πολλά χρόνια
Ο τελευταίος παράγοντας, παρόλο που μπορεί να μην φαίνεται και τόσο σημαντικός στη στρατηγική μιας εταιρείας, ενισχύει την πρώτη εντύπωση που «χτίζει» ο πελάτης όταν επισκέπτεται την εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία μιας μάρκας για service. Στην παγκόσμια αγορά, μερικές από τις κορυφαίες διεθνείς μάρκες (brands), βασίζουν τη στρατηγική τους στη θεμελίωση γερών σχέσεων με τους πελάτες, που θα οδηγήσουν στη λεγόμενη «αφοσίωσή» τους (loyalty). Στο μάρκετινγκ αυτός ο όρος αντιστοιχεί σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο ικανοποίησης, το οποίο έρχεται ως αποτέλεσμα όχι μόνο των τεχνικών χαρακτηριστικών του προϊόντος, αλλά -κυρίως- ως αποτέλεσμα της after-sales εξυπηρέτησης. Έχει αποδειχτεί ότι, ακόμη κι αν ο πελάτης δεν είναι απολύτως ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο που αγόρασε (π.χ. λόγω κάποιας ξαφνικής βλάβης), η εξυπηρέτηση των υπαλλήλων ενός εξουσιοδοτημένου συνεργείου μπορεί σε μεγάλο βαθμό να αντιστρέψει το κλίμα.
Αν βγει η φήμη στα συνεργεία, δύσκολα «γυρνάει», ακόμα κι αν διορθωθούν
Έχει αποδειχτεί επανειλημμένα στην αγορά του αυτοκινήτου ότι αν βγει μία κακή φήμη για κάποια μάρκα, ακόμη κι αν αυτή βελτιωθεί μελλοντικά, το πιο πιθανό είναι να μην καταφέρει να ξεφορτωθεί τη «ρετσινιά». Το ίδιο όμως δεν ισχύει αντίστροφα: αν κάποια μάρκα έχει καλή προϊστορία στο after sales και χειροτερέψει, οι ψίθυροι γρήγορα θα γίνουν φωνές. Για να χτιστεί λοιπόν η φήμη, χρειάζεται πολύ κόπο, οργάνωση, διάρκεια και πολύ καλή εξυπηρέτηση (αυτό παίζει τον πιο σπουδαίο ρόλο). Εμείς στα test συνεργείων που κάνουμε ως autoagora, τις απρόβλεπτες ταλαιπωρίες και τις κακές συμπεριφορές τις βαθμολογούμε με διπλό βαθμό, καθώς ξέρουμε ότι έχει διπλάσια αξία για τον καταναλωτή (σύμφωνα με αυτά που μας λέτε).
Σχολιάστε |
- Sakis Chaikalis
Αφου υπάρχουν μάρκες σαβούρα με τόνο, το δικό μου ειναι αστέρι 🌟 ευλογία Θεού !!!
Kwstas LampropoulosSakis Chaikalis από τα χειρότερα εξουσιοδοτημένα στην Ελλάδα έχει η συγκεκριμένη μάρκα αδερφέ ..
Sakis ChaikalisKwstas Lampropoulos Ναι πολύ σωστά έτσι κάπως είναι, εγώ στα 25 χρόνια πού το έχω και καλοκαίρια πάντα στην Κέρκυρα 4 μήνες και κάτι σε φιλικό συνεργείο τηπικα τα σέρβις 190.000 χιλιόμετρα δόξα το θεό κανένα πρόβλημα. Εφέτος στην Παλαιοκαστριτσα
Stratos ChaviarasSakis Chaikalis αμαξάρα με τα όλα του
Kwstas LampropoulosStratos Chaviaras να το έχετε να το χαίρεστε σας εύχομαι. Και μακάρι να μην σας βγάλει κάτι, γιατί η φήμη των συνεργείων της renault είναι κάκιστη ... Ανταλλακτικά βρίσκετε εύκολα?
Προβολή περισσότερων σχολίων
- Βασίλης Θαλής
Φυσικά και μπορούν, και γι αυτό οι πιο πολλοί πλέον δεν έχουν εμπιστοσύνη στις αντιπροσωπείες!
- Sakis Chaikalis
Έλα και μία με το κωλο ρε .
- Kwstas Lampropoulos
Εγώ είχα κάκιστη εμπειρία από συνεργεία της μάρκας που οδηγώ, και σταμάτησα να πηγαίνω, πριν καν τελειώσει η εγγύηση του αυτοκινήτου μου...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos σώπα ρε φίλε. Ακόμα και πριν τελειώσει η εγγύηση?
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης ναι ρε μάν μου. Γιατί όχι?
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos δεν σε κρίνω φίλε, απλά μου κάνει εντύπωση..
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης γιατί όχι ρε φιλαράκι? Τι να λέει η εγγύηση, αν είναι να γλυτώσω από την απάτη και την κλοπή?
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos καλά τα λες, αλλά επειδή οι πιο πολλοί πάνε στα εξουσιοδοτημένα όσο είναι στην εγγύηση τα αυτοκίνητα τους.
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης δεν ξέρω τι κάνει ο καθένας, αλλά όταν εγώ πήγα και είδα να με κοροϊδεύουν, τότε σκέφτηκα πως δεν έχω λόγο να ξαναπατήσω και πως θα πάω μόνο αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσω την εγγύηση..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos μετά λένε γιατί δεν πατάει ο κόσμος εκεί το πόδι του...
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης τα προβλήματα τους είναι δύο. Κακές υπηρεσίες, ακριβές τιμές. Και δεν την πατάει ο κόσμος πια..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos για μένα πιο εκνευριστικο είναι πως δεν κάνουν και κάτι για να αλλάξει η κατάσταση. Και μια χαρά τα λένε αυτοί εδώ, πως στο συνεργείο πάνε εκατομμύρια αυτοκίνητα ενώ πουλιούνται λίγες χιλιάδες κάθε χρόνο. Άρα γιατί δεν ασχολούνται?
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης γιατί για λόγους που κανείς δεν καταλαβαίνει, δεν τους απασχολεί να διορθωθούν...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos για αυτό και γενικότερα αν παρατηρήσεις, όλο και πιο λίγα είναι τα εξουσιοδοτημένα... εδώ φτάσανε να πουλάνε μέχρι ημιτασιον!!
Αλέξης ΜπούραςΟδυσσέας Μαυρομάτης Kwstas Lampropoulos
- Giorgos Karavasilakis
Εδώ σου παίρνουν 100 ευρώ εργατικά για να αλλάξουν μόνο λάδια ρε μάγκες! Τι να λέμε με τα λαμόγια τώρα...
Fotis PsaroudasGiorgos Karavasilakis Γνωστός μου πλήρωσε 600€ για αλλαγή λαδιών με φίλτρο και εργασία!!!...σε συνεργείο Νοτίων προαστίων!!
Tassos VratolisFotis Psaroudas Λάδια ποτέ ξανά σε συνεργείο, μόνο τα μαμίσια και λάδια και φίλτρο και πας σε ένα βενζινάδικο που στο κάνουν μπροστά σου με 10 ευρώ κόστος και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Tο πάω λοιπόν σε βενζινάδικο μεγάλο που το βάζουν μπροστά μου γιατί: 1. έχω ακούσει πολλές κομπίνες από συνεργεία (από τα οποία δεν εμπιστεύομαι ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟΥΣ ΠΙΑ) που τους πας λάδια να τα βάλουν και τα καβατζώνουν, σου λένε πως τα έβαλαν και ουσιαστικά έχουν βάλει άλλα άσχετα! ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ σε φίλους, μπορεί και σε μένα και να μην το ξέρω. 2. Το παίρνω μόνος μου και το πάω για τοποθέτηση και πετυχαίνω την καλύτερη τιμή αγοράς. Τα συνεργεία εκτός από την εργασία ΘΑ ΣΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΠΕΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΔΙ. Αυτό μου έχει τύχει προσωπικά (δεν θα αναφέρω που, τεράστιο συνεργείο όμως) και πριν βρω τα Ford λάδια μου έβαζε ό,τι μάρκα ήθελε. Τα έψαχνα στο internet αυτά τα δικά του, τα έβρισκα 25 ευρώ το 4λιτρο και μου τα είχε πουλήσει 49 + 30 εργασία!! Κάπου έλεος δηλαδή...από τότε ΠΟΤΕ λάδια σε συνεργείο, εκτός αν είστε 1000% σίγουροι πως δεν είναι όπως σας γράφω. Τα παιδιά στο βενζινάδικο που το πάω είναι εξαιρετικά και χρεώνουν μόλις 10 ευρώ για την εργασία τους που γίνεται μπροστά σου και με πολλή λεπτομέρεια και προσοχή, όχι ξεπέτα. Αλλάζω και το φίλτρο λαδιού με αυθεντικό της Ford κάθε φορά. Το αγοράζω πάντα μαζί με το λάδι, καλύτερα κάθε φορά παρά μια ναι μια όχι...τα παλιότερα αυτοκίνητα (Focus MK1 2004 hatch) τα σέβεσαι πιο πολύ.
- Μηνάς Αποστόλου
Αντί λοιπόν να κοιτάξουν πως θα βγάλουν χρημα από 6 μύρια πελατακια, αυτοί κάνουν ότι μπορούν για να τους χάσουν. Φυντάνια!
- Μιχαλης Γιαννακακης
Πριν την αγορά του αυτοκινήτου τσεκάρω και το συνεργείο.......
- Αλεξάκης Μιχαήλ
Ξέρω τον ιδιοκτήτη της Φεράρι που κρέμεται από τη ράμπα . Αναγκάστηκε να πάρει άλλη Φεράρι .
- Jorge Cuba
Τα αγοράζουν ακόμα και εν γνώσει τους ότι βγάζουν ζημιές αφού οποίος αγοράζει γερμανικό το θεωρεί δεδομένο ότι όλα βγάζουν,έλα όμως που πέφτουν έξω.
- Κωστας Παντος
Οι επικίνδυνα άσχετοι Έλληνες μηχανικοί αυτοκινήτων έχουν χαντακωσει πολύ κοσμακι και μάρκες
Pavlos KotzaoglouΚωστας Παντος τι λες ρε φίλε
- Fotios Papavassiliou
Τα συνεργεία χαντακωνονται από μόνα τους που έχουν άγνοια
- Τάσος Ορφανός
To after sales είναι το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας.
- Vasileios Zafeiropoulos
Γιατί πάει κανείς εχεφρων σε αντιπροσωπεία για σέρβις ? Οι Αγγλοσάξονες τα λένε stealerships και έχουν απόλυτο δίκιο
- λιτσαρδοπουλος κωστας
Βαθιά ανάσα:2003 και αφού με τα μεταχειρισμένα δεν είδα προκοπή, ειοα να αγοράσω ένα καινούριο.Μπεστ σελερ τότε το vw polo που όπου και να γυρναγες τι κεφάλι σου έβλεπες και ένα.Μολις το πήρα στην κατοχή μου η χαρά μου απερίγραπτη.Τοτε,μετα από δύο χρόνια και αρκετά χιλιόμετρα εντός και εκτός πόλης και ύστερα από ένα γενικό σέρβις,το αμάξι άρχιζε να ρεταρει.Η διάγνωση ήταν ότι ο εγκέφαλος είχε πρόβλημα και στα πλαίσια της εγγύησης αλλάχτηκε.Στον μήνα πάνω άρχισε να καίει τις λάμπες την μια πίσω από την άλλη.Μιλαμε για όλες,φώτα,στοπ,φλας, όπισθεν και όταν έπιανα την πόρτα με ηλεκτριζε.Διαγνωση ήταν διαρροή ηλεκτρικού (διαρροή στο κεφάλι είχαν αλλά οκ).Λίγο καιρό μετά καίγεται ο αισθητήρας λάμδα.Στα 450 ευρώ η αντικατάσταση και αρχίζω να ψιλιαζομαι ότι κάτι δεν πάει καλά,όχι με το αμάξι,αλλά με το συνεργείο.Οστοσο είχα αλλάξει ήδη τρεις μπαταρίες αφου άδειαζαν ανεξήγητα.Ψαχνωντας στο διαδίκτυο,βρίσκω τον αυθεντικό αισθητήρα στα 130 ευρώ καινούργιο.Τους τον πήγα και σύσσωμη η αντιπροσωπεία επέμενε ότι ήταν ιμιτασιον.Οταν ζήτησα και έφεραν αυτόν που είχαν στα ράφια και ήταν ίδιος και απαράλλαχτος κατάπιαν την γλώσσα τους.Λιγες μέρες μετά πήγα σε ανεξάρτητο ηλεκτρολογιο και ο άνθρωπος απλά βρήκε πως το δυναμό έστελνε συνεχώς ρεύμα στην μπαταρία ακόμα και όταν είχε γεμίσει,οπότε το περισευομενο ρεύμα πήγαινε παντού και φυσικά προξενούσε φθορές.Διορθωθηκε και από τότε δεν ξαναπατησα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας και το αμάξι άρχισε να δουλεύει σωστά.Εως σήμερα,εκτός βέβαια από τις φυσικές φθορές,πέρα από τα καθιερωμένα σέρβις δεν μου έχει βγάλει τίποτα.
Τάσος Ορφανόςλιτσαρδοπουλος κωστας λιτσαρδοπουλος κωστας το ΠΡΩΤΟ που έπρεπε να ελέγξουν ήταν αν φορτίζει σωστά ο εναλλακτήρας σε τέτοιες περιπτώσεις.
Γιώργος Κλαδιάςλιτσαρδοπουλος κωστας έτσι και εγώ με ένα Όπελ έκανα την χάρη σε ένα φίλο που το πούλαγε να το αγοράσω μου λέει δεν έχει τίποτα το μόνο πρόβλημα του είναι ότι δεν κρατά ρελαντί το φτιάχνω ήταν η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων τέλος πάντων κάποια στιγμή έκαιγε ασφάλεια στα στοπ πήγα σε συνεργείο είχα αλλάξει και έναν κουβά λαμπάκια οσπου στο τέλος το έφτιαξα μόνος μου βρήκα στο σωληνάκι που πάει τα καλώδια του Πορτ παγκαζ κομμένο καλώδιο σώμα το οποίο ένα κομμάτι είχε γδάρει το καλώδιο των στοπ ένας μάστορας δεν του έκοβε το μυαλο
George Mairh Smithλιτσαρδοπουλος κωστας ΧΩΡΊΣ ΑΜΦΙΣΒΉΤΗΣΗ ΣΕ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΕΊΠΕΣ ΈΧΕΙΣ ΑΠΌΛΥΤΟ ΔΊΚΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΆΛΙΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΊΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑΣ ΚΑΙ ΜΠΡΆΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΦΈΡΕΙΣ.......Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΌΓΟΣ ΠΟΥ ΈΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΌΛΗ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ........ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΞΕΚΆΘΑΡΑ ΑΠΌ ΤΟ ΓΕΓΟΝΌΣ ΌΤΙ ΑΛΛΑΞΕΣ 3 ΜΠΑΤΑΡΊΕΣ ΓΙΑΤΊ ΆΔΕΙΑΖΑΝ....... ΆΡΑ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΔΕΝ ΣΤΈΚΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ......ΤΑ ΣΥΜΠΤΏΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΆΦΕΙΣ ΜΟΙΆΖΟΥΝ ΠΟΛΎ ΜΕ ΒΡΑΧΥΚΎΚΛΩΜΑ (ΔΙΑΡΡΟΉ) ΦΆΣΗ-ΓΕΙΩΣΗ ΑΠΌ ΓΔΑΡΜΈΝΟ ΚΑΛΏΔΙΟ....... ΠΡΌΣΕΧΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΊ Η ΚΟΡΟΪΔΊΑ ΠΆΕΙ ΣΎΝΝΕΦΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ.......🤔🤔🤔😁😁😁
Tasos Koutsoubasλιτσαρδοπουλος κωστας κάποιος σου είχε κάνει βραχυκύκλωμα στο δυναμό και σου είχε κάψει τον ανόρθωση τάσης έντασης Και σου άδειαζε τις μπαταρίες γιατί όταν το εσβηνες και πήγαινες για ύπνο την επόμενη μέρα δεν είχες ρεύμα Και επειδή κανένα διαγνωστικό μηχάνημα σε καμία αντιπροσωπεία δεν μπορεί να το βρει λόγω του ότι όλοι πλέον πάνε by the book Πρέπει ο ηλεκτρολόγος να είναι παλαιάς κοπής και να ξέρει από ηλεκτρολογία αυτοκινήτου Και όχι βάζω μια φυσσα και ότι μου λένε οι βλάβες παθών και μαθων
λιτσαρδοπουλος κωσταςTasos Koutsoubas το πώς το βρήκε δεν ξέρω,αλλά το πρόβλημα το έλυσε, μάλιστα από το 2006 άλλαξα μπαταρία το 2019.
Tasos Koutsoubasλιτσαρδοπουλος κωστας στην Αττική είναι μετρημένοι στα δάχτυλα οι καλοί ηλεκτρολόγοι και είχα την τύχη να γνωρίσω έναν από αυτούς
Tasos Koutsoubasλιτσαρδοπουλος κωστας μια χαρά σου κράτησε
- Γιωργος Χασαπης
Το ψαχνουμε πρωτα πριν το παμε στο Συνεργειο δεν το Παμε Οπου νανε .
- Θωμάς Μαυρογεώργος
Ευχαριστούμε για την πληροφορία που ξέρουμε τι γίνεται
- Σταυρος Μαυροδακος
Όχι η Μάρκα και το αυτοκίνητο δεν ακυρώνεται.. Μπορεί να ακυρώσω αυτούς που υπάρχουν στην αντιπροσωπεία... Πού επειδή βαριουντε ακόμα και τό διαγνωστικό να βάλουν,να λένε πράγματα Οστε να σε αποφύγουν... Και να φαίνονται στα μάτια σού,ως απατεώνες... Δεν γίνεται σε μία αντιπροσωπεία,να πηγαίνεις τό αυτοκίνητο σου πού είναι 20χρονων ,οι 25χρονων , και να τους λές κάποιο πρόβλημα πού μπορεί να προέκυψε και να μην ξέρουν πάνω κάτω τί μπορεί να είναι...
- Βασιλης Ζαπιόγλου
Δεν θέλει και πολύ σκέψη.αμα σκεφτείτε έξοδα και φόρους θα καταλάβετε πως για να κάνει τον νεόπλουτο ο αντιπρόσωπος κάτι συμβαίνει......!!!! Χωριάταροι που με έτοιμα λεφτά έγιναν αντιπρόσωποι αλλά σε δέκα με είκοσι χρόνια κλείνουν.γιατι άραγε;
- Βασιλης Ζαπιόγλου
Σχεδόν Κάνεις δεν έχει όρεξη να σου κάνει σωστή δουλειά. Φταίνε και οι τζαμπατζηδες σχεδόν όλοι οι πελάτες που δεν θέλουν να πληρώσουν και έτσι το έριξαν και οι μηχανικοί στο εμπόριο και στο αναλώσιμο.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΒασιλης Ζαπιόγλου δεν θέλουν να τους κλέψουν, όχι να πληρώσουν....
Βασιλης ΖαπιόγλουΟδυσσέας Μαυρομάτης κάπως και έτσι το ένα φέρνει το άλλο
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΒασιλης Ζαπιόγλου για αυτό βγαίνει η καλή φήμη λοιπόν για τα μαγαζιά τους, και μετά δεν πατάει κανένας το πόδι του εκεί.. έτσι δεν είναι?
- Βασιλης Ζαπιόγλου
Ποιός θα καθίσει για ένα τριαντάευρω μεροκάματο να είναι άψογος και σπουδαγμενος και να κάθεται να γρατσουνιέται,να παιδευεται και να εξηγεί στον κάθε τσιγγούνη πελάτη.
- Dimitris Sinogeorgos
Ξέρω ήδη 5 συνεργεία βορείων προαστίων που ισοπεδώνουν τέτοια αμάξια.. βέβαια τους ξεχωρίζεις.. κάνουν μπαμ.. πρέπει να είσαι στο σκαλί το τελευταίο για να πάς καλό αμάξι εκεί..
- Paris Kampouridis
Προσωπικά άλλαξα το service από την αντιπροσωπεία που αγόρασα το αυτοκίνητο , το πάω σε άλλη που πουλάει την ίδια μάρκα .
- Λάμπρος Κατσινόπουλος
Εδώ στην Ελλάδα ο καλύτερος μάστορας είναι τα χέρια σου όλοι έχουν γίνει πονηροι για μένα πριν πληρώσετε οτιδήποτε σας πουν ψάξτε το μόνη σας πρώτα κ ζητήστε πληροφορίες από διαδίκτυο. Όσον αφορά για καταστροφές καλητερα να μην πω τι έχω δει.
- Nikos Papamichalis
Δεν είναι μόνο η αντιπροσωπιες πού έχουν τα χάλια τούς αλλά και ή ανεξάρτητη μηχανικοί αυτοκινήτων πού δεν κάνουν καί ένα σεμινάριο γιά τήν δουλειά τούς καί νά μήν τύχη νά είσαι εσύ σε κάποιον πού θά πέσεις καί θά σού ψάχνει το αυτοκίνητο χωρίς νά ξέρει καί νά στο κάνει χειρότερο από ότι ήταν!
- βασιλης καρατζογλου
Πραγματικά ζούμε μία αμφιλεγόμενη κατάσταση ποιος να φταίει τι να φταίει που δεν είμαστε μαζί δώστε συνεργείο ή ο πελάτη τελικά φταίει>
- Thanos Papadopoulos
Kαι τοσα συνεργεια τι νομιζετε οτι κανουν..?
- Giannis Bastas
Ιαπωνική αντιπροσωπία στον Κηφισό κατάφερε να διώξει όλα τα επαγγελματικά αμάξια ταξί με την κακή συμπεριφορά,την μη τήρηση των εγγυήσεων, την μεγάλη αναμονή ακόμη και για αλλαγή λαδιων και με το δίνει σε εξωτερικά ,άλλα μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία ανταλλακτικά του αμαξιου σου, όπως μπεκ, τούρμπο, τρόμπα πετρελαίου, για επισκευή, που αδυνατουσε να κάνει η αντιπροσωπία και να σου γυρνάνε πίσω ανταλλακτικά από άλλο αμάξι και τα δικά σου να έχουν κάνει φτερα και να πανε να σε βγαλουν τρελό. .. οτι είναι τα ξένα είναι τα δικά σου. Το έζησα στο ταξί μου και ευτυχώς είχα βγάλει φωτογραφίες στα δικά μου ανταλλακτικά που πήραν και έπαθαν πανικό μόλις είδαν πώς είχα φωτογραφίσει τα ανταλλακτικά μου. Γι αυτό δεν σε αφήνουν να μπεις στο συνεργείο και σε βάζουν στο σαλόνι. ..
- Αντωνης Γκριελας
Στη Ρενώ... στην ρενηλ το 1989... Μέχρι το 1996 το κράτησα.... Ρενώ 19......26 φορές προσπάθησαν να διορθώσουν τήν εξάτμιση που σφύριζε από την πρώτη μέρα... το κατάφεραν????... Όχι... 32 φορές στο συνεργείο γιατί τρεμοπαιζε ο δείκτης του κοντέρ... άλλαξαν σχεδόν τα πάντα... πάντοτε με πληρωμή.... τό διόρθωσαν???... Όχι μέχρι την ημέρα που πουλήθηκε το αυτοκίνητο... άμα πω και τα υπόλοιπα με... πολλαπλή... με αμορτισέρ...κλπ θέλω ένα τετράδιο... Ρενώ πλέον ούτε νεκροφόρα όταν θα με πάνε 4 και ο παπάς....
Βασίλης ΘαλήςΑντωνης Γκριελας λένε ότι ακόμα και τώρα έτσι είναι τα συνεργεία τους.. τι renault είχατε?
George Capo GlavasΑντωνης Γκριελας μη φοβάσαι ...... Μερσεντε έχει μόνο.......
Nedko NedelchevGeorge Capo Glavas George Capo Glavas
- Χρηστος Φλαντζες
ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΠΡΟΪΌΝ ΟΠΟΥ Κ ΝΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΌ... ΚΑΤΑ ΣΥΝΈΠΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΡΙΤΙΚΈΣ ΟΎΤΕ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΝΟΝΑΣ...!!!
- Χρηστος Τσεας
Σαφως , δυστυχώς, εγω άλλαξα λαδια 4,2 λίτρα και φίλτρο λαδιού σε καινούργιο αυτοκίνητο με 1500 χιλ γιατι έπρεπε τα πρώτα λαδια να αλλάξουν νωρίς, στην αντιπροσωπεία και μου πήραν 148 € και οταν αντέδρασα μου είπαν οτι έκαναν έλεγχο και στα υγρά φρένων , φυσικά δεν ξαναπατησα !
Nedko NedelchevΧρηστος Τσεας ΠΟΛΎ ΚΑΛΆ ΈΚΑΝΕΣ
- Savvas Makrigiannakis
Τώρα πια μην ανησυχείτε έχουν κάνει σύμπραξη και ότι μάρκα και να αγοράσεις είναι mix σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα έχουν κινητήρα Renault
- Δρομπούρας Τριαντάφυλλος
Το θέμα κύριοι, είναι ότι έχει χαθεί ο επαγγελματισμός... Πας στην αντιπροσωπεία, πληρώνεις αλλαγή σε τακάκια και τακάκια δεν αλλάζουν... Πας στον έναν μάστορα με εξειδίκευση (γέλιο) για ένα πρόβλημα, φεύγεις με 5.. Πας σε άλλον, με ένα πρόβλημα, πληρώνεις, φεύγεις πάλι με το πρόβλημα.. Πας σε άλλον, ωχ αδερφέ έχω πολύ δουλειά, θα το δούμε και περνάει ένας μήνας.. Πας σε άλλο μάστορα, σε χρεώνει ένα σκασμό λεφτά δήθεν γι αυτά που έκανε και τελικά ήταν μπαρουφα.. Και πόσα άλλα ακόμα που έχει ζήσει ο καθένας.. Υποτίθεται, δε τα φτιάχνουμε μόνοι μας και πάμε στους "ειδικούς" για να έχουμε το κεφάλιας ήσυχο και να μη παίρνουμε ρίσκα.. Τελικά, στο τέλος θα καταλήξουμε να τα κάνουμε βίδες στα πεζοδρόμια..
Μηνάς ΑποστόλουΔρομπούρας Τριαντάφυλλος η λύση ποια είναι όμως ρε αδερφε? Γιατί με τέτοιες πρακτικές από όλους τους, να γιατί λέμε για κακή φήμη όλοι μας.
Δρομπούρας ΤριαντάφυλλοςΜηνάς Αποστόλου δε νομίζω ότι είναι στο χέρι μας το να γίνουν επαγγελματίες οι μάστορες σε αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα... Πιστεύω πως εάν δεν έχεις έστω και λίγες γνώσεις πάνω στο αυτοκίνητο πλέον, κάνεις το σταυρό σου... Αν ήταν σωστοί, η φήμη θα έπρεπε να είναι κάτι το οποίο να λογαριάζουν για να έχουν δουλειά και να ξαναπάς... Πλέον, στα παίρνουν μια δύο φορές, εσύ πας στον επόμενο και σε αυτούς έρχεται ο επόμενος...
Μηνάς ΑποστόλουΔρομπούρας Τριαντάφυλλος όλα στο χέρι αυτού που έχει το χρήμα, είναι αδερφέ μου.
- λευτερης σκουφος
ΜΑΡΚΑ Κ ΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΠΑΝΤΑ ΑΠΕΙΧΑΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΕΣ ΛΟΓΩ ΑΝΙΚΑΝΟΤΞΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΩΝ
- Panagiotis Georgiou
Το κακό με τα επίσημα συνεργεία, είναι ότι χρεώνουν "εργατοώρες"! Αποτέλεσμα τελικά να πάς το αυτοκίνητο για ένα σέρβις της μιας ώρας, λάδια - φίλτρα - μπουζί - τακάκια, και να σας το κρατήσουν μια ημέρα... Χρεώνουν φυσικά τις ώρες αυτές "χρυσές" , ενώ η ώρα που χρειάζεται είναι πάντα η ίδια! Μια ώρα! Άλλο όμως 150€ και άλλο 350€ !
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςPanagiotis Georgiou μα θα ήταν ίδια η κατάσταση αν χρέωναν εργατοώρες, αλλά τις πραγματικές?
Panagiotis GeorgiouΟδυσσέας Μαυρομάτης όταν για παράδειγμα θέλω εγώ, μια ώρα για να αλλάξω λάδια, φίλτρα, μπουζί και τακάκια, χωρίς αναβατοριο και τα ειδικά εργαλεία, και στην αντιπροσωπεία χρειάζονται τέσσερις, άλλο 20€ άλλο 80€+ ΦΠΑ....
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςPanagiotis Georgiou μα συμφωνώ μαζί σας. Γι αυτό λέω πως θα ήταν αλλιώς τα πράγματα αν χρέωναν την πραγματική ώρα εργασίας τους. Σας έχει τύχει τέτοια παπατζα και εσάς?
Panagiotis GeorgiouΟδυσσέας Μαυρομάτης όντας ταξιτζής, πήγα να αλλάξω λάδια και μου είπαν να το αφήσεις και έλα αύριο! Όταν ρώτησα πόσο κοστίζει, μου είπαν "100€ τα λάδια και 150€ η εργασία συν ΦΠΑ!!!" Τα άλλαξα μόνος μου με 70€ όλα μαζί, στο σπίτι..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςPanagiotis Georgiou αλλαγή λαδιών, και έλα την άλλη μέρα???
Panagiotis GeorgiouΟδυσσέας Μαυρομάτης έτσι ακριβώς είναι! Όλες οι αντιπροσωπείες, όταν έχουν "πολλή δουλειά" δεν θα πούνε κάτι άλλο! Φυσικά και για τον λόγο αυτό, ταξί δεν βλέπουν για τακτικά σέρβις, αφού όλοι τους ζητούν απίστευτα πράγματα και ποσά! Άντε να πάς για ιμάντες ή δίσκο πλατό....
- Μαρία Κουτσιούνη
Μπορούν να σε βγάλουν και τρελό από την άγνοια τους. Αναγκάστηκα να αλλάξω πόλη για να βρω εξουσιοδοτημένο service που να καλύπτει τις ανάγκες του καινούργιου μου αυτοκινήτου.
Giorgos KaravasilakisΜαρία Κουτσιούνη τι αυτοκίνητο έχετε?
Μαρία ΚουτσιούνηGiorgos Karavasilakis Dacia duster lpg
Giorgos KaravasilakisΜαρία Κουτσιούνη Ωχ.. και πέσατε στην περίπτωση αφού η dacia έχει ελάχιστα εξουσιοδοτημένα..
Μαρία ΚουτσιούνηGiorgos Karavasilakis Όχι απλώς το συγκεκριμένο συνεργείο δεν νομίζω να είχε εμπειρία σε Dacia
Giorgos KaravasilakisΜαρία Κουτσιούνη ήταν εξουσιοδοτημένο ή γενικο συνεργείο?
Μαρία ΚουτσιούνηGiorgos Karavasilakis Εξουσιοδοτημένο, είμαι ακόμη στην εγγύηση
Giorgos KaravasilakisΜαρία Κουτσιούνη καλά αυτό δεν σας υποχρεώνει να πηγαίνετε σε εξουσιοδοτημένα.
Μαρία ΚουτσιούνηGiorgos Karavasilakis δηλαδή;;;
Giorgos KaravasilakisΜαρία Κουτσιούνη εννοώ πως δεν χάνετε την εγγύηση του αυτοκινήτου σας, αν το πάτε σε μη εξουσιοδοτημένο. Νομός της Ε.Ε. εδώ και κάμποσο καιρό..
Μαρία ΚουτσιούνηGiorgos Karavasilakis Δυστυχώς όταν είχα πάθει βλάβη εντός της εγγύησης κανένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν έκανε καμία εργασία στο αυτοκίνητο για να μην χάσω την εγγύηση μου. Όλα αυτά συνέβαιναν τον Οκτώβριο 2023
Giorgos KaravasilakisΜαρία Κουτσιούνη και πολύ σωστά πράξατε να πάτε σε εξουσιοδοτημένο. Αλήθεια τι βλάβη είχε βγάλει καινούργιο αυτοκίνητο? 🤔
Μαρία ΚουτσιούνηGiorgos Karavasilakis το δεξί φλας είχε βγει εκτός λειτουργίας και έπειτα δεν έπαιρνε εμπρός. Μετά χάλασε ο αισθητήρας γκαζιού...
- παναγιωτης λυκουσας
Θα πουλήσω τη μηχανή μου για μαλακίες που έχουνε κάνει στο συνεργείο λέγοντας μου ότι αυτά έτσι κάνουν και εννοείται πως δεν θα ξαναπάω στην ίδια μάρκα για να μην μπλέξω.
Μηνάς Αποστόλουπαναγιωτης λυκουσας το αυτοκίνητο ήταν τελικά το προβλημα ή τα συνεργεία τους?
παναγιωτης λυκουσαςΜηνάς Αποστόλου Το συνεργείο τους
Μηνάς Αποστόλουπαναγιωτης λυκουσας για τι μάρκα μιλάμε αδερφέ?
- Tsirogiannis Nikolaos
Volvo , όταν αγοράζεις το όχημα σου φέρονται πολύ καλά. Αν σου χαλάσει ,σου παίρνουν τα φράγκα κ δε κάνουν τίποτε. Αν δε κάνω λάθος, σύμφωνα με έρευνα που είχα διαβάσει παλαιότερα , στο 70% των πελατών που επισκέφτηκε το εξουσιοδοτημένο service με κάποια ζημιά , οι μηχανικοί απέτυχαν να βρουν τη βλάβη και οι πελάτες δεν ήταν ικανοποιημένοι . Ένας από αυτούς είμαι κ εγώ !!
Yannis MitsopoulosTsirogiannis Nikolaos Επιβεβαιώνω τα γραφόμενα για τη Volvo. Τρελές χρεώσεις (600€ αλλαγή ιμάντα χρονισμού) και άγνοια του αυτοκινήτου. Άλλαξα μάρκα αυτοκινήτου για να σωθώ.
- Σάκης Σαπουνιδης
Μεγάλη κουβέντα.. Το 2003 σε μια αντιπροσωπία τις Τουοτα για δύο μαλακες δεν ήθελα να περάσω ούτε από έξω.. Γιαυτό το πήγα σε μηχανικό δικό μου, κακός... Αλλά η μαλακια είναι ανίκητη. Τέλος. -
- Pavlos Christodoulou
Όχι. Πολύ δύσκολα Θε χαλάσει το όνομα τις Toyota και η αξιοπιστία που την συνοδεύει για ένα σοβαρό λάθος;Μου έτυχε με το Yaris μου
- Anastasios Vitorios
δεν θελω να πω πιο πολλα αλλα σε ενα που ηξερα εγω ο αρχιμαστορας τρομαρα του ειχε αδυναμια να χαλαει τα σμαρτ.μεχρι να τον διωξουν ειχε χαλασει τεσσερα.
- Δημητρης Κωνσταντινου
Όταν ένας καταναλωτής θέλει να αγοράσει ένα προϊόν αυτοκίνητο, ξεκινάει από δύο βασικά στοιχεία πριν καταλήξει στην επιλογή του , και στη συνέχεια για της ανάγκες του …. Πρώτον το αυτοκίνητο να του παρέχει μεγάλη ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος με λογική ταχύτητα Να βγει χωρίς τραυματισμό, η με ελαφριά τραύματα. Δεύτερον ποιος θα σου υποστηρίζει τεχνικά το αυτοκίνητο σου μετά την αγορά, διότι το συνεργείο θα είναι ο παράγων να είσαι ευχαριστημένος από την μάρκα και τον τύπο του αυτοκινήτου που αγόρασες , η θα μείνεις δυσαρεστημένος για την επιλογή σου.
- Λαμπρος Παραστρασανιτης
Υπάρχει μεγάλη ποικιλία συνεργείον η μάρκα δεν έχει καμία σχέση διότι έχεις το δικαίωμα της επιλογής από εξουσιοδότημενα έως και εξειδικευμένα συνεργεία!!
- Nikos Makrimanolakis
Χειρότερη είναι η Τογιότα ,είχα πάρει το υβριδικό yaris και στον πρώτο χρόνο έβγαλε προβληματα . Δυστυχώς το πήγα στην αντιπροσωπεία νέος Κηφισός άρχισαν τα μα μου δεν το καλύπτει η εγγύηση και τέτοιες παπαριές . Αποτέλεσμα του έβαλα πωλητήριο το έδωσα και από τότε ακούω Τογιότα και βγάζω καντήλες . Έχουν καβαλήσει το καλάμι
Eric AdamNikos Makrimanolakis Εμένα πάλι μου βγαλε ζημιά στους πολλαπλασιαστές (600 ευρώ+) 1 χρόνο μετά την λήξη της εγγυησης και με κάλυψαν.
- Stathis Sabaziotis
Κατά βάση ΟΧΙ!!! Ξέρω ότι προκαλώ αλλά είναι πολλά τα κριτήρια για να αλλάξεις μάρκα. Γιατί δεν αναζητάς τα καλά συνεργεία της μάρκας; Δεν μπορεί όλοι να είναι άσχετοι και απατεώνες!!! Προσωπικά δεν έχω ακούσει κανέναν να λέει θα αλλάξω μάρκα γιατί δεν έχει καλά συνεργεία!!!
- Bill Papistas
Όλοι είχαμε τέτοια περιστατικά είναι δύσκολο στις μερες μας να βρούμε μάστορες και συνεργεία νορμάλ
- Δημήτρης Πιρπινάκης
Πολλοί πελάτες γνωστών εταιρείων άλλαξαν μάρκα κι αιτία ήταν τό πανάκριβο σέρβις καί τα πανάκριβα ανταλλακτικά καί δεν ξαναγορασαν αυτοκίνητο της συγκεκριμένης εταιρείας ... ήταν ουσιαστικά σαν να έδιωξαν τους πελάτες τους καί τούς έστειλαν πακέτο στήν αγκαλιά του group που αγόρασε τις περισσότερες εταιρείες στήν Ευρώπη κι αυτή την στιγμή μεσουρανεί καί προφανώς θα πάει καί ψηλότερα απ' ότι φαίνεται μια καί έχει φθηνά σέρβις καί προσιτά ανταλλακτικά.
Eric AdamΔημήτρης Πιρπινάκης Αν λέμε για το Γερμανικό γκρουπ ξανασκέψου το.
Δημήτρης ΠιρπινάκηςEric Adam γερμανικό με φθηνά σέρβις καί ανταλλακτικά αστείο ,χα χα χα
- Xrhstos Chris Andriotis
Έχω Ρόβερ, έχω πάρει τσάι και περιμένω σχόλια!
Σταυρος ΔελλαπορταςXrhstos Chris Andriotis κι εγώ το 216si το 1997. Το πλήρωσα δεύτερη φορα στα συνεργεία. Φλάντζα κυλινδροκεφαλης 5 φορες και αλλαγή κινητήρα στο τελος μέχρι που το πεταξα και ησύχασα. Το αντικατέστησα με ενα Χιουντάι accent και 17 χρονια δεν με απασχόλησε ποτε σε τιποτα.
Xrhstos Chris AndriotisΣταυρος Δελλαπορτας Ούτε τις βίδες δεν σφίγγουν! Το βεντιλατέρ δεν ανοίγει σε μερικούς εγκεφάλους, με αποτέλεσμα το ψυκτικό υγρό να περνάει τους 120 βαθμούς κελσίου, πολύ σφιχτή η τάπα φεύγουν τα νερά από σωλήνες και από το καβούκι του θερμοστάτη, η πολύ υψηλή θερμοκρασία προκαλεί συστολή των μαλακών μετάλλων όπως το αλουμίνιο, βυθίζονται κάτω τα χιτώνια και η φλάντζα στέλνει χαιρετίσματα! Να συνεχίσω; έχω δει τέρατα στην πολύ μικρή μου εμπειρία από 2 οχήματα και τρεις κινητήρες!!! Μόνο! Σκόπιμα προκαλείται φθορά και απαξίωση! Χρόνια τώρα το φτιάχνω μόνος μου και είναι πολύ πιο σωστό και ασφαλές από πριν! Ακόμα και στο Κτέο μια φορά δεν είχε κουμπώσει καλά η φίσα του βεντιλατέρ, έφυγαν όλα τα νερά, η θερμοκρασία έφτασε ούτε εγώ δεν ξέρω που, και όταν όσοι νόμιζαν ότι κάηκε όπως ήταν, το άφησα λίγο να κάτσει, συμπλήρωσα νερό, και έφυγα! Ακόμα και με τα ελατήρια καμένα, γιατί το όχημα δούλευε με ελάχιστα λάδια πριν το πάρω! Νομίζω θα μπορούσα να γράψω κι άλλα!
- Αφήστεμε Ήσυχο
Μόνο που σε πολλά αμάξια,για να αλλάξεις μια λάμπα στο φανάρι πρέπει να λύσεις το μισο αμάξι ...
- Yannis Mitsopoulos
Citroen Για αλλαγή συνεμπλόκ που κάνουν 9-30€ στην αγορά, ζήτησαν 580€ αλλαγή μαζί με τα ψαλίδια(!!!) σε αυτοκίνητο 3 ετών με 40,000χλμ
- Γρηγόριος Χύτας
Δέν είναι τά κακά συνεργεία είναι οί κακές επιλογές τού εκάστοτε ιδιώτη ό όποιος επιλέγει ότι βρεθεί μπροστά του!!! Καί όπου είναι φθηνή εργασία!!! Λυπάμαι αλλά καί οί αντιπροσωπείες οί οποίες ό κάθε ιδιώτης πρέπει νά έχει εμπιστοσύνη δέν διαθέτουν έμπειρους μηχανικούς!!! Δύο φορές έχω πάρει καινούργιο αυτοκίνητο καί στήν αλλαγή ιμάντα χρονισμού μού κατέστρεψαν τούς κινητήρες... από τότε δέν έχω πατήσει σέ αντιπροσωπεία..... απλά επιλέγω έμπειρους μηχανικούς!!! Καί ή κάλλη εργασία πρέπει νά πληρώνετε...
- Giotakis Panagiotis
Έχω πάρα πολύ μεγάλη εμπειρία ήμουν επαγγελματίας οδηγός τουριστικό λεωφορείο ταξίδευα ευρώπη δεν είχαν ο τη μία σχέση τα δικά μας service με αυτά που κάναμε στην ευρώπη καλή σας μέρα
- Dimitris Masalas
Σίγουρα ΝΑΙ, αλλά αυτό που έχει πρωταρχική σημασία είναι να μην χαλάει το προϊόν και αναγκαστείς να μπλέξεις με τα συνεργεία.
- Spyros Karydas
Το κακό συνεργείο όχι δεν μπορεί να χαντακωση μία μάρκα Μόνο η ίδια εταιρεία (αντιπροσωπεία) Από πανάκριβα ανταλλακτικά Από έλλειψη ανταλλακτικών Από συνεχόμενες βλάβες Τα συνεργεία αν δεν παρέχουν καλές υπηρεσίες απλά κλείνουν Δεν επηρεάζει την πορεία ενός μοντέλου
Σπύρος ΜουρμουρακηςSpyros Karydas για αντιπροσωπείες μιλάμε! Τα απέξω είναι εκτός συζήτησης
Spyros KarydasΣπύρος Μουρμουρακης Έτσι όπως το λες συνονώματε Τον πρώτο λόγο το έχουνε οι βλάβες που μπορείς να παρουσιάσει μία μάρκα Και ακολουθεί η κακιά πολιτική των αντιπροσωπειών
- Στέφανος Βενέτης
Θα σας μιλήσω για ξεπλυμα οχημάτων. Είναι μία δική μου σκέψη. Αλλά λέω , ο μεγαλύτερος στόλος των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων είναι στη πλειοψηφία του ευρωπαϊκά και μετά από λίγα χρόνια τα πουλάνε ή στην ελλάδα ή στο εξωτερικό. βγάζουνε και ένα δεύτερο κέρδος και γεμίζουν την αγορά με ευρωπαϊκά μεταχειρισμένα τα οποία πωλούνται φθηνότερα από τα ιαπωνεζικα. εύκολο χρήμα. Και αυτό είναι ότι έτσι δημιουργούνε μία αγορά και μία προτίμηση . Εν τω μεταξύ είναι σα να παίρνουνε μία έμμεση επιδότηση.
- Alekos Katsaros
Το μόνο που κοιτάζουν είναι να σου διαλύσουν το αυτοκίνητο μιλάμε για Καμόρα.
- Panagiotis Tzolas
Ναι, μπορούν να χαντακώσουν μια μάρκα με κακή συντήρηση, με ψευτιές ή με υπέρογκες τιμές!
- Νίκος Φαρμακίδης
Τα Subaru
- Xristos Xristos
Το χειρότερο Είναι ότι Εάν το πας στην Αντιπροσωπεία που το πήρες ,,, ΕΚΕΙ στο καταστρέφουν πολλοί μηχανικοί και Πολλοί είναι παθόντες από αυτό , Αλλά όταν διαμαρτυρεσαι στα Κεντρικά ,,, απλά σε κάνουν και νιώθεις "" Τέρμα ηλίθιος όχι απλά πηγές για service , αλλά το πήρες και από εκεί ....ΟΤΑΝ ΤΟ πας εκτός αντιπροσωπείας , άντε να πεις " Ας πρόσεχα"" .....???? Εάν θέλεις να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο πας σε αυτόν που Έχει καλό όνομα ,, Ναι , τον πληρώνεις αλλά ξέρεις ότι είναι εκεί και δεν θα σου πει αρλουμπες ....Αλλά είπαμε θα δώσεις κάτι παραπάνω γιατί είναι "" μάστορας ""....!!
- Spiros Kritikos
Δεν τρελάθηκαν ξαφνικά τα συνεργεία για δυσφήμηση μάρκας...απλά αυτοί ξέρουν καλύτερα τι παίζει ...από τις συνεχόμενες βλάβες ...
- Spyridon Spyrou
Οχι.
- Δημήτρης Οικονόμου
Η μάρκα κυρίως αμαυρώνεται όταν την βλέπεις πολλές φορές σε φορτηγό οδικής βοήθειας
- Periclis Goumas
σιγουράκι
- Panagiotis Rentoulis
Δημητρης Παπαδοπουλος εσένα ψάχνουν!
- Ioannis Thoidis
Μπορεί μια ΜΑΡΚΑ να χαντακώσει τα συνεργεία? Ναι.
- Apostolos Ivanoudhs
Βεβαίως βεβαίως
- Andreas Livanis
Εγώ θά πω,,,,,, ΌΛΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ,,,,,,
- Paulos Theofilaktos
Στο κακό συνεργείο ότι και να τους πας θα στο χαντακωσουν
- Γεώργιος Γεώργιος
Φυσικά και υπάρχουν. Αμαξάρες κυρίως από την Ιαπωνία που έχουν καταστραφεί σε πωλήσεις στη χώρα μας, λόγω πολύ κακής πολιτικής των αντιπροσωπειών. Π.χ. Subaru, Mazda, Mitsubishi, Honda.
- Γιωργος Σαλλακιδης
Βάζεται και τα leasing μέσα;;;;
- Stavros Stasinopoulos
Το σωστό είναι αντιπροσωπεία η σε συνεργεία με γνήσια ανταλλακτικά. Όμως ας κάνουν και καλύτερες τιμές οι αντιπροσωπείες στα εργατικά
- Kostas Wheel
Οι αντιπροσωπείες κάνουν μεθοδικά τις μεγαλύτερες κλοπές στα οχήματα των πελατών πατώντας στην άγνοια του πελάτη . Πολλά μικρά συνεργεία κάνουν το ίδιο , προσπαθώντας να πάρουν από τον πελάτη μερικά χρήματα παραπάνω , λίγα ή πολλά χωρίς να σκεφτούν ότι κοροϊδεύοντας έναν πελάτη , του βάζουν ημερομηνία λήξης και θα χάσουν πολλούς περισσότερους που είναι πίσω από αυτόν . Αν ένα συνεργείο βγάλει κακό όνομα , είναι αποδεδειγμένο ότι σε κοντινό βάθος χρόνου βάζει λουκέτο . Δεν φταίει καμία μάρκα αν ο μάστορας έχει ημιμαθεια και πειραματίζεται στην πλάτη του πελάτη ή ξέρει ακριβώς τι κάνει με το έλα μωρέ ...... Δεν παίζει ρόλο η νοημοσύνη του εκάστοτε ατόμου . Όταν κάποιος ξέρει κάτι που δεν ξέρει ο άλλος , τότε ο Α μπορεί να εξαπατήσει εύκολα και κατ' εξακολούθηση τον Β μέχρι να γίνει αντιληπτός από παρόμοια παράπονα πελατών που ίσως και να ανοίκουν στην ίδια παρέα ....... Τα κακά συνεργεία μπορούν να χαντακωσουν μόνο τον εαυτό τους .
- Takis Ioannou
Κακό συνεργείο=κακή συντήρηση= επικίνδυνο.
- Δημητριος Λινταρακης
Ευκολακι
- Pantelis Paidarakis
Η ζημιάρα μάρκα, ότι και να κάνουν τα συνεργεία, ζημιάρα παραμένει...!!!
- George Galaktiou
Εγώ πάντως βλέπω τρία μικρά συνεργεία στη γειτονιά μου στη Βάρη είναι γεμάτα από όλες τις μάρκες και κυρίως τις ακριβές.
- Κωστας Ελευθεριος Γατσος
Πληρωνο εγώ για να μάθουν αυτή
Periklis GiorasΚωστας Ελευθεριος Γατσος το κακο ειναι ότι δεν μαθαίνουν και συνεχίζουν το χαβαλε τους.
Tassos VratolisPeriklis Gioras Σου αλλάζουν το μισό αμάξι πειραματιζόμενοι...εσύ κι εγώ οι μλκες πληρώνουμε εν τω μεταξύ....στο τέλος αποφαίνονται πως φταίει "κάτι" που δεν μπορούν να βρουν...εν τω μεταξύ έχεις φτάσει να δώσεις 600 ευρώ σε πειραματισμούς...
Periklis GiorasTassos Vratolis άκουσον άκουσον.πήγα σε συνεργείο για σέρβις και δεν μπορούσαν να βάλουν το φίλτρο βενζίνης και από την απελπισία τους το έπιασαν με αυτά τα χράτσ που δένουν οι ηλεκτρολόγοι τα καλώδια.Οδεύοντας προς το σπίτι εγώ(ευτυχώς που δεν πήρα φωτιά)με μύριζε βενζίνη και για να μην ξαναγυρίσω πίσω πήγα στο πρώτο συνεργείο που βρήκα τους εξήγησα τι έγινε και πέθαναν στα γέλια,το αποτέλεσμα ήταν ότι το φίλτρο ήταν κουμπωτό και αυτοί μου λέγαν διάφορα.
- Theodore Chnaras
Χαλαρα
- Γεώργιος Ντελ Τόρο
Βλ Σαρακακη …
- Οδυσσέας Μαυρομάτης
Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά κύριοι...
- Δημήτρης Πετρόπουλος
Εννοείται!!!
- Petros Matsoukis
Πολυ εύκολα .
- Vaggelis Theodorakis
Φυσικά
- Γιωργος Κλαουδατος
Μονίμως αυτό κάνουν!
- Thanos Gotsis
Βέβαια. -
- Nikos Monogioudis
Χαλαρά
- Manolis Fournarakis
Ανετοτατα
- Sakis Zsks
ΕΥΚΟΛΑ!
- Thodoris Lazaridis
Άνετα
- Ilias Grigoratos
Μα δεν κανουν άλλη δουλειά
- Stelios Giannelis
Όχι μόνο τα κακά συνεργεία αλλά και τα ακριβά συνεργεία. Αυτά που καμαρώνουν ότι δε κάνουν επισκευές αλλά αντικαταστάσεις !
- Νασος Τσουμπρακάκης
Βέβαια έτσι γίνεται
- Σταυρος Ευαγγελάτος
Φυσικά mini BMW
- Παναγιωτης Ρουκουνιωτης
Εννοείται
- Prokopis Mesimeris
Όσο υπάρχει ταμπέλα παντός τύπου αυτά συμβαίνουν δυστυχώς.
- Βασίλης Παρσανος
Άνετα
- Χ. Α.
ΝΙΣΣΑΝ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΚΑΛΟΧΏΡΙ . Άκυρο η νισσαν
- Μπαμπης Ευστρατιου
Άνετα!!!!!!
- Ιασονας Δελ
Οπωσδήποτε
- Κωστας σελιμοσ
Μπορούν εννοείται
- Χαρης Αναστασο
Άνετα!!!
- Petris Michael
ΒΕΒΑΙΑ ΟΠΩΣ έλλειψη ανταλλακτικών από την αντιπροσωπία
- Στέλιος Κατσιαούνης
Δυστυχώς....Υπάρχει!
- Αντώνης Δαριβιανακης
ΟΛΟΙ έχουμε κακές εμπειρίες και πολύ δύσκολα βρίσκεται καλό και τίμιο συνεργείο....
- Dimos Zorzomikos
Στο χαλαρό
- Χρήστος καφανταρης
Μπορούν
- Νικος Λιαρης
Μπορούν , ειδικά στην Πάτρα
Σχετικες επιχειρησεις
-
Ήρθε στην Ελλάδα το ΝΕΟ 4θεσιο microcar ecocar neo!
-
Νέα υπηρεσία ενοικίασης ηλεκτρικών οχημάτων πόλης από την ECOCAR
-
ECOCAR CITY: NEA Αναβαθμισμένη Εγγύηση Μπαταρίας!
-
2ο ECOCAR Roadshow: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις Κυκλάδες
-
Το όνειρό σου γίνεται πραγματικότητα με νέες μειωμένες τιμές σε Renault Arkana και Renault Austral
-
ECOCAR Victory: Η λύση για κάθε επαγγελματία με έως και 50% Επιδότηση!
-
Opel επαγγελματικά: Το νέο ευέλικτο πρόγραμμα στη GALLO S.A.
-
Automotivo: Ο απόλυτος προορισμός για το Renault Winter Care
-
ECOCAR - Ηγέτης στην Ελληνική Αγορά Ηλεκτρικής Μικροκινητικότητας
-
H Opel Gallo στον Κηφισό υποδέχεται το νέο Corsa!
-
Black Friday και στην EcoCar! Έκπτωση 1.500€ στα μοντέλα Ecocar City
-
Black Friday Automotivo! Εκπτώσεις σε μεταχειρισμένα & νέα αυτοκίνητα!
-
ECOCAR: Ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων
-
Η Opel Gallo είναι η νέα δύναμη στα δυτικά!
-
Μετά την αγορά: Η σπουδαιότητα του after sales!
-
Ecocar: Δύο ακόμα νέα μοντέλα και νέες εγκαταστάσεις
-
ECOCAR: Πρώτη Πανευρωπαϊκή παρουσίαση για τα 2 νέα W300 + G300
-
Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις συνεχίζονται στην Opel GALLO!
-
Καλοκαιρινή προσφορά Ecocar με κέρδος έως 4.000 ευρώ
-
Προσφορά για όλους τους κατόχους ΚΙΑ
-
Ετοιμοπαράδοτα Opel από την Gallo S.A.
-
Μοpar: Ολοκληρωμένη φροντίδα για το Fiat σας
-
Νέο Peugeot 408: Ανακαλύψτε τα «μυστικά» του στην GALLO S.A.
-
Πλησιάζοντας την εποχή της ηλεκτροκίνησης με νέα οχήματα
-
Προσφορά για όλους τους κατόχους Hyundai
-
Opel GALLO S.A: Νέα κάθετη μονάδα στον Κηφισό!
-
Νέο Peugeot 408: Ήρθε στην GALLO S.A.
-
Χειμερινός έλεγχος. Η εξοικονόμηση και η ασφάλεια του οχήματος σας έχουν όνομα.
-
GALLO S.A: 1η σε πωλήσεις Peugeot για 4η συνεχόμενη χρονιά
-
Καλωσορίζουμε το 2023 με τα ετοιμοπαράδοτα οχήματα της Automotivo!
-
Απαραίτητα αξεσουάρ αυτοκινήτου για τον χειμώνα
-
Προσφορά για όλους τους κατόχους Hyundai
-
Προσφορά για όλους τους κατόχους ΚΙΑ
-
Automotivo After Sales: Το καλύτερο δώρο για το αυτοκίνητό σου αυτές τις γιορτές
-
Γνωρίστε τα δημοφιλή Fabia και Kamiq στη Skoda Κοιλάκος
-
Η Black Friday έρχεται στο Autoplanet με #hotdeals για το αυτοκίνητό σου!
-
Black Friday στην Automotivo: Η καλύτερη στιγμή για να αλλάξετε όχημα!
-
Προσφορά για όλους τους κατόχους ΚΙΑ
-
Όλα τα νέα Peugeot σας περιμένουν στην GALLO S.A!
-
Προσφορά για όλους τους κατόχους Hyundai
-
Automotivo: Η σημασία των γνήσιων ανταλλακτικών για το όχημα σας.
-
Έκπτωση 20% στο Service - Μόνο στο δίκτυο Autofit
-
GALLO S.A: Το απόλυτο one stop shop για το Peugeot σας!
-
Το εντυπωσιακό SUV Karoq διαθέσιμο στη Skoda Κοιλάκος
-
Skoda Enyaq: Σε 4 εκδόσεις με αυτονομία έως 510 χιλιόμετρα
-
Το PEUGEOT 208 Rally 4 της GALLO στο Rally Acropolis 2022
-
Leasing αυτοκινήτου: Τι πρέπει να προσέξεις
-
Εξερευνήστε την Πάρο με το νέο PEUGEOT 3008 HYBRID από την GALLO S.A
-
Leasing αυτοκινήτου: Τι πρέπει να προσέξεις
-
Έλεγξε τη Mercedes ή το Smart σου πριν τις διακοπές, εντελώς δωρεάν!
-
Audi approved :plus! 125 μεταχειρισμένα Audi με εγγύηση
-
Ασφάλιση στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς
-
Φτηνότερο έως και 40%
-
Το VAG Group έχει τον ειδικό του. Top Service Kosmas!
-
Εξουσιοδοτημένο συνεργείο Mitsubishi- Honda
-
Σιγουριά, Βουλαλάς