σχόλια
Μπορούν τα κακά συνεργεία να χαντακώσουν μία μάρκα;
Αυτοκίνητο αγοράζουν 100.000, για service πάνε 6.000.000. Το 70% των ικανοποιημένων από τη μάρκα τους την ξαναγοράζουν. Κακές συμπεριφορές αμαυρώνουν τη μάρκα για πολλά χρόνια. Αν βγει η φήμη στα συνεργεία, δύσκολα «γυρνάει» ακόμα κι αν διορθωθούν.
Αυτοκίνητο αγοράζουν 100.000, για service πάνε 6.000.000
Οι καιροί είναι δύσκολοι, καθώς τα πάντα έχουν ακριβύνει. Στον τομέα των αυτοκινήτων, είναι δύσκολο για τους περισσότερους να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Στην ελληνική αγορά για το 2023 πωλήθηκαν περίπου 135.000 αυτοκίνητα. Ωστόσο αυτοί που πάνε για service είναι 6.000.000, αφού τόσα περίπου είναι τα οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα. Γίνεται λοιπόν φανερό ότι η σημαντικότερη διαφήμιση για μία μάρκα αυτοκινήτου είναι το after-sales. Είναι πολύ περισσότεροι εκείνοι που θα διαμορφώσουν άποψη (και θα την μοιραστούν) για μία μάρκα από την ικανοποίησή τους στο service, παρά από μόνοι τους οι νέοι αγοραστές. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος στο service, αφού δεν είναι λίγοι εκείνοι που προτιμούν το συχνά πιο φθηνό συνοικιακό συνεργείο για την επιδιόρθωση μιας βλάβης, παρά το επίσημο δίκτυο. Πολλές μάρκες, επομένως, θα έπρεπε να εστιάσουν στο πώς να διατηρήσουν το ήδη υπάρχον πελατολόγιό τους, και όχι μόνο στο πώς θα το επεκτείνουν. Έρευνες έχουν δείξει ότι τους κοστίζει ακριβότερα να βρουν νέους πελάτες, από το να διατηρήσουν αυτούς που ήδη έχουν.
Το 70% των ικανοποιημένων από τη μάρκα τους την ξαναγοράζουν
Είναι γνωστό ότι οι μάρκες έχουν πολύ σημαντικά έσοδα από τους πελάτες που επιλέγουν τις εξουσιοδοτημένες αντιπροσωπείες για να κάνουν service στο αυτοκίνητό τους. Επίσης, έρευνα έχει δείξει ότι η ικανοποίηση των πελατών από ένα αυτοκίνητο, στο 70% των περιπτώσεων θα τους κάνει να ξαναγοράσουν μελλοντικά όχημα της ίδιας μάρκας. Όμως τι ακριβώς σημαίνει «ικανοποίηση του πελάτη»; Και ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν; Τα τελευταία 25 χρόνια, έχει παρατηρηθεί μία σημαντική αλλαγή στην παγκόσμια αγορά: Το μάρκετινγκ έχει στρέψει το βάρος της οικονομίας από το ίδιο το προϊόν, περισσότερο προς τις υπηρεσίες που προσφέρονται στον πελάτη γύρω από το προϊόν. Στον τομέα του αυτοκινήτου, μεγάλο κομμάτι της εξυπηρέτησης των πελατών διαμορφώνεται από το after-sales. Τέσσερις παράγοντες είναι οι πιο σημαντικοί στον συγκεκριμένο τομέα: Αξιοπιστία, ταχύτητα ανταπόκρισης, τεχνογνωσία και ευγενική εξυπηρέτηση.
Κακές συμπεριφορές αμαυρώνουν τη μάρκα για πολλά χρόνια
Ο τελευταίος παράγοντας, παρόλο που μπορεί να μην φαίνεται και τόσο σημαντικός στη στρατηγική μιας εταιρείας, ενισχύει την πρώτη εντύπωση που «χτίζει» ο πελάτης όταν επισκέπτεται την εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία μιας μάρκας για service. Στην παγκόσμια αγορά, μερικές από τις κορυφαίες διεθνείς μάρκες (brands), βασίζουν τη στρατηγική τους στη θεμελίωση γερών σχέσεων με τους πελάτες, που θα οδηγήσουν στη λεγόμενη «αφοσίωσή» τους (loyalty). Στο μάρκετινγκ αυτός ο όρος αντιστοιχεί σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο ικανοποίησης, το οποίο έρχεται ως αποτέλεσμα όχι μόνο των τεχνικών χαρακτηριστικών του προϊόντος, αλλά -κυρίως- ως αποτέλεσμα της after-sales εξυπηρέτησης. Έχει αποδειχτεί ότι, ακόμη κι αν ο πελάτης δεν είναι απολύτως ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο που αγόρασε (π.χ. λόγω κάποιας ξαφνικής βλάβης), η εξυπηρέτηση των υπαλλήλων ενός εξουσιοδοτημένου συνεργείου μπορεί σε μεγάλο βαθμό να αντιστρέψει το κλίμα.
Αν βγει η φήμη στα συνεργεία, δύσκολα «γυρνάει», ακόμα κι αν διορθωθούν
Έχει αποδειχτεί επανειλημμένα στην αγορά του αυτοκινήτου ότι αν βγει μία κακή φήμη για κάποια μάρκα, ακόμη κι αν αυτή βελτιωθεί μελλοντικά, το πιο πιθανό είναι να μην καταφέρει να ξεφορτωθεί τη «ρετσινιά». Το ίδιο όμως δεν ισχύει αντίστροφα: αν κάποια μάρκα έχει καλή προϊστορία στο after sales και χειροτερέψει, οι ψίθυροι γρήγορα θα γίνουν φωνές. Για να χτιστεί λοιπόν η φήμη, χρειάζεται πολύ κόπο, οργάνωση, διάρκεια και πολύ καλή εξυπηρέτηση (αυτό παίζει τον πιο σπουδαίο ρόλο). Εμείς στα test συνεργείων που κάνουμε ως autoagora, τις απρόβλεπτες ταλαιπωρίες και τις κακές συμπεριφορές τις βαθμολογούμε με διπλό βαθμό, καθώς ξέρουμε ότι έχει διπλάσια αξία για τον καταναλωτή (σύμφωνα με αυτά που μας λέτε).
Σχολιάστε |
Αφου υπάρχουν μάρκες σαβούρα με τόνο, το δικό μου ειναι αστέρι 🌟 ευλογία Θεού !!!
Προβολή περισσότερων σχολίων
Φυσικά και μπορούν, και γι αυτό οι πιο πολλοί πλέον δεν έχουν εμπιστοσύνη στις αντιπροσωπείες!
Έλα και μία με το κωλο ρε .
Εγώ είχα κάκιστη εμπειρία από συνεργεία της μάρκας που οδηγώ, και σταμάτησα να πηγαίνω, πριν καν τελειώσει η εγγύηση του αυτοκινήτου μου...
Εδώ σου παίρνουν 100 ευρώ εργατικά για να αλλάξουν μόνο λάδια ρε μάγκες! Τι να λέμε με τα λαμόγια τώρα...
Αντί λοιπόν να κοιτάξουν πως θα βγάλουν χρημα από 6 μύρια πελατακια, αυτοί κάνουν ότι μπορούν για να τους χάσουν. Φυντάνια!
Πριν την αγορά του αυτοκινήτου τσεκάρω και το συνεργείο.......
Ξέρω τον ιδιοκτήτη της Φεράρι που κρέμεται από τη ράμπα . Αναγκάστηκε να πάρει άλλη Φεράρι .
Τα αγοράζουν ακόμα και εν γνώσει τους ότι βγάζουν ζημιές αφού οποίος αγοράζει γερμανικό το θεωρεί δεδομένο ότι όλα βγάζουν,έλα όμως που πέφτουν έξω.
Οι επικίνδυνα άσχετοι Έλληνες μηχανικοί αυτοκινήτων έχουν χαντακωσει πολύ κοσμακι και μάρκες
Τα συνεργεία χαντακωνονται από μόνα τους που έχουν άγνοια
To after sales είναι το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας.
Γιατί πάει κανείς εχεφρων σε αντιπροσωπεία για σέρβις ? Οι Αγγλοσάξονες τα λένε stealerships και έχουν απόλυτο δίκιο
Βαθιά ανάσα:2003 και αφού με τα μεταχειρισμένα δεν είδα προκοπή, ειοα να αγοράσω ένα καινούριο.Μπεστ σελερ τότε το vw polo που όπου και να γυρναγες τι κεφάλι σου έβλεπες και ένα.Μολις το πήρα στην κατοχή μου η χαρά μου απερίγραπτη.Τοτε,μετα από δύο χρόνια και αρκετά χιλιόμετρα εντός και εκτός πόλης και ύστερα από ένα γενικό σέρβις,το αμάξι άρχιζε να ρεταρει.Η διάγνωση ήταν ότι ο εγκέφαλος είχε πρόβλημα και στα πλαίσια της εγγύησης αλλάχτηκε.Στον μήνα πάνω άρχισε να καίει τις λάμπες την μια πίσω από την άλλη.Μιλαμε για όλες,φώτα,στοπ,φλας, όπισθεν και όταν έπιανα την πόρτα με ηλεκτριζε.Διαγνωση ήταν διαρροή ηλεκτρικού (διαρροή στο κεφάλι είχαν αλλά οκ).Λίγο καιρό μετά καίγεται ο αισθητήρας λάμδα.Στα 450 ευρώ η αντικατάσταση και αρχίζω να ψιλιαζομαι ότι κάτι δεν πάει καλά,όχι με το αμάξι,αλλά με το συνεργείο.Οστοσο είχα αλλάξει ήδη τρεις μπαταρίες αφου άδειαζαν ανεξήγητα.Ψαχνωντας στο διαδίκτυο,βρίσκω τον αυθεντικό αισθητήρα στα 130 ευρώ καινούργιο.Τους τον πήγα και σύσσωμη η αντιπροσωπεία επέμενε ότι ήταν ιμιτασιον.Οταν ζήτησα και έφεραν αυτόν που είχαν στα ράφια και ήταν ίδιος και απαράλλαχτος κατάπιαν την γλώσσα τους.Λιγες μέρες μετά πήγα σε ανεξάρτητο ηλεκτρολογιο και ο άνθρωπος απλά βρήκε πως το δυναμό έστελνε συνεχώς ρεύμα στην μπαταρία ακόμα και όταν είχε γεμίσει,οπότε το περισευομενο ρεύμα πήγαινε παντού και φυσικά προξενούσε φθορές.Διορθωθηκε και από τότε δεν ξαναπατησα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας και το αμάξι άρχισε να δουλεύει σωστά.Εως σήμερα,εκτός βέβαια από τις φυσικές φθορές,πέρα από τα καθιερωμένα σέρβις δεν μου έχει βγάλει τίποτα.
Το ψαχνουμε πρωτα πριν το παμε στο Συνεργειο δεν το Παμε Οπου νανε .
Ευχαριστούμε για την πληροφορία που ξέρουμε τι γίνεται
Όχι η Μάρκα και το αυτοκίνητο δεν ακυρώνεται.. Μπορεί να ακυρώσω αυτούς που υπάρχουν στην αντιπροσωπεία... Πού επειδή βαριουντε ακόμα και τό διαγνωστικό να βάλουν,να λένε πράγματα Οστε να σε αποφύγουν... Και να φαίνονται στα μάτια σού,ως απατεώνες... Δεν γίνεται σε μία αντιπροσωπεία,να πηγαίνεις τό αυτοκίνητο σου πού είναι 20χρονων ,οι 25χρονων , και να τους λές κάποιο πρόβλημα πού μπορεί να προέκυψε και να μην ξέρουν πάνω κάτω τί μπορεί να είναι...
Δεν θέλει και πολύ σκέψη.αμα σκεφτείτε έξοδα και φόρους θα καταλάβετε πως για να κάνει τον νεόπλουτο ο αντιπρόσωπος κάτι συμβαίνει......!!!! Χωριάταροι που με έτοιμα λεφτά έγιναν αντιπρόσωποι αλλά σε δέκα με είκοσι χρόνια κλείνουν.γιατι άραγε;
Σχεδόν Κάνεις δεν έχει όρεξη να σου κάνει σωστή δουλειά. Φταίνε και οι τζαμπατζηδες σχεδόν όλοι οι πελάτες που δεν θέλουν να πληρώσουν και έτσι το έριξαν και οι μηχανικοί στο εμπόριο και στο αναλώσιμο.
Ποιός θα καθίσει για ένα τριαντάευρω μεροκάματο να είναι άψογος και σπουδαγμενος και να κάθεται να γρατσουνιέται,να παιδευεται και να εξηγεί στον κάθε τσιγγούνη πελάτη.
Ξέρω ήδη 5 συνεργεία βορείων προαστίων που ισοπεδώνουν τέτοια αμάξια.. βέβαια τους ξεχωρίζεις.. κάνουν μπαμ.. πρέπει να είσαι στο σκαλί το τελευταίο για να πάς καλό αμάξι εκεί..
Προσωπικά άλλαξα το service από την αντιπροσωπεία που αγόρασα το αυτοκίνητο , το πάω σε άλλη που πουλάει την ίδια μάρκα .
Εδώ στην Ελλάδα ο καλύτερος μάστορας είναι τα χέρια σου όλοι έχουν γίνει πονηροι για μένα πριν πληρώσετε οτιδήποτε σας πουν ψάξτε το μόνη σας πρώτα κ ζητήστε πληροφορίες από διαδίκτυο. Όσον αφορά για καταστροφές καλητερα να μην πω τι έχω δει.
Δεν είναι μόνο η αντιπροσωπιες πού έχουν τα χάλια τούς αλλά και ή ανεξάρτητη μηχανικοί αυτοκινήτων πού δεν κάνουν καί ένα σεμινάριο γιά τήν δουλειά τούς καί νά μήν τύχη νά είσαι εσύ σε κάποιον πού θά πέσεις καί θά σού ψάχνει το αυτοκίνητο χωρίς νά ξέρει καί νά στο κάνει χειρότερο από ότι ήταν!
Πραγματικά ζούμε μία αμφιλεγόμενη κατάσταση ποιος να φταίει τι να φταίει που δεν είμαστε μαζί δώστε συνεργείο ή ο πελάτη τελικά φταίει>
Kαι τοσα συνεργεια τι νομιζετε οτι κανουν..?
Ιαπωνική αντιπροσωπία στον Κηφισό κατάφερε να διώξει όλα τα επαγγελματικά αμάξια ταξί με την κακή συμπεριφορά,την μη τήρηση των εγγυήσεων, την μεγάλη αναμονή ακόμη και για αλλαγή λαδιων και με το δίνει σε εξωτερικά ,άλλα μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία ανταλλακτικά του αμαξιου σου, όπως μπεκ, τούρμπο, τρόμπα πετρελαίου, για επισκευή, που αδυνατουσε να κάνει η αντιπροσωπία και να σου γυρνάνε πίσω ανταλλακτικά από άλλο αμάξι και τα δικά σου να έχουν κάνει φτερα και να πανε να σε βγαλουν τρελό. .. οτι είναι τα ξένα είναι τα δικά σου. Το έζησα στο ταξί μου και ευτυχώς είχα βγάλει φωτογραφίες στα δικά μου ανταλλακτικά που πήραν και έπαθαν πανικό μόλις είδαν πώς είχα φωτογραφίσει τα ανταλλακτικά μου. Γι αυτό δεν σε αφήνουν να μπεις στο συνεργείο και σε βάζουν στο σαλόνι. ..
Στη Ρενώ... στην ρενηλ το 1989... Μέχρι το 1996 το κράτησα.... Ρενώ 19......26 φορές προσπάθησαν να διορθώσουν τήν εξάτμιση που σφύριζε από την πρώτη μέρα... το κατάφεραν????... Όχι... 32 φορές στο συνεργείο γιατί τρεμοπαιζε ο δείκτης του κοντέρ... άλλαξαν σχεδόν τα πάντα... πάντοτε με πληρωμή.... τό διόρθωσαν???... Όχι μέχρι την ημέρα που πουλήθηκε το αυτοκίνητο... άμα πω και τα υπόλοιπα με... πολλαπλή... με αμορτισέρ...κλπ θέλω ένα τετράδιο... Ρενώ πλέον ούτε νεκροφόρα όταν θα με πάνε 4 και ο παπάς....
ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΠΡΟΪΌΝ ΟΠΟΥ Κ ΝΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΌ... ΚΑΤΑ ΣΥΝΈΠΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΡΙΤΙΚΈΣ ΟΎΤΕ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΝΟΝΑΣ...!!!
Σαφως , δυστυχώς, εγω άλλαξα λαδια 4,2 λίτρα και φίλτρο λαδιού σε καινούργιο αυτοκίνητο με 1500 χιλ γιατι έπρεπε τα πρώτα λαδια να αλλάξουν νωρίς, στην αντιπροσωπεία και μου πήραν 148 € και οταν αντέδρασα μου είπαν οτι έκαναν έλεγχο και στα υγρά φρένων , φυσικά δεν ξαναπατησα !
Τώρα πια μην ανησυχείτε έχουν κάνει σύμπραξη και ότι μάρκα και να αγοράσεις είναι mix σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα έχουν κινητήρα Renault
Το θέμα κύριοι, είναι ότι έχει χαθεί ο επαγγελματισμός... Πας στην αντιπροσωπεία, πληρώνεις αλλαγή σε τακάκια και τακάκια δεν αλλάζουν... Πας στον έναν μάστορα με εξειδίκευση (γέλιο) για ένα πρόβλημα, φεύγεις με 5.. Πας σε άλλον, με ένα πρόβλημα, πληρώνεις, φεύγεις πάλι με το πρόβλημα.. Πας σε άλλον, ωχ αδερφέ έχω πολύ δουλειά, θα το δούμε και περνάει ένας μήνας.. Πας σε άλλο μάστορα, σε χρεώνει ένα σκασμό λεφτά δήθεν γι αυτά που έκανε και τελικά ήταν μπαρουφα.. Και πόσα άλλα ακόμα που έχει ζήσει ο καθένας.. Υποτίθεται, δε τα φτιάχνουμε μόνοι μας και πάμε στους "ειδικούς" για να έχουμε το κεφάλιας ήσυχο και να μη παίρνουμε ρίσκα.. Τελικά, στο τέλος θα καταλήξουμε να τα κάνουμε βίδες στα πεζοδρόμια..
ΜΑΡΚΑ Κ ΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΠΑΝΤΑ ΑΠΕΙΧΑΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΕΣ ΛΟΓΩ ΑΝΙΚΑΝΟΤΞΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΩΝ
Το κακό με τα επίσημα συνεργεία, είναι ότι χρεώνουν "εργατοώρες"! Αποτέλεσμα τελικά να πάς το αυτοκίνητο για ένα σέρβις της μιας ώρας, λάδια - φίλτρα - μπουζί - τακάκια, και να σας το κρατήσουν μια ημέρα... Χρεώνουν φυσικά τις ώρες αυτές "χρυσές" , ενώ η ώρα που χρειάζεται είναι πάντα η ίδια! Μια ώρα! Άλλο όμως 150€ και άλλο 350€ !
Μπορούν να σε βγάλουν και τρελό από την άγνοια τους. Αναγκάστηκα να αλλάξω πόλη για να βρω εξουσιοδοτημένο service που να καλύπτει τις ανάγκες του καινούργιου μου αυτοκινήτου.
Θα πουλήσω τη μηχανή μου για μαλακίες που έχουνε κάνει στο συνεργείο λέγοντας μου ότι αυτά έτσι κάνουν και εννοείται πως δεν θα ξαναπάω στην ίδια μάρκα για να μην μπλέξω.
Volvo , όταν αγοράζεις το όχημα σου φέρονται πολύ καλά. Αν σου χαλάσει ,σου παίρνουν τα φράγκα κ δε κάνουν τίποτε. Αν δε κάνω λάθος, σύμφωνα με έρευνα που είχα διαβάσει παλαιότερα , στο 70% των πελατών που επισκέφτηκε το εξουσιοδοτημένο service με κάποια ζημιά , οι μηχανικοί απέτυχαν να βρουν τη βλάβη και οι πελάτες δεν ήταν ικανοποιημένοι . Ένας από αυτούς είμαι κ εγώ !!
Μεγάλη κουβέντα.. Το 2003 σε μια αντιπροσωπία τις Τουοτα για δύο μαλακες δεν ήθελα να περάσω ούτε από έξω.. Γιαυτό το πήγα σε μηχανικό δικό μου, κακός... Αλλά η μαλακια είναι ανίκητη. Τέλος. -
Όχι. Πολύ δύσκολα Θε χαλάσει το όνομα τις Toyota και η αξιοπιστία που την συνοδεύει για ένα σοβαρό λάθος;Μου έτυχε με το Yaris μου
δεν θελω να πω πιο πολλα αλλα σε ενα που ηξερα εγω ο αρχιμαστορας τρομαρα του ειχε αδυναμια να χαλαει τα σμαρτ.μεχρι να τον διωξουν ειχε χαλασει τεσσερα.
Όταν ένας καταναλωτής θέλει να αγοράσει ένα προϊόν αυτοκίνητο, ξεκινάει από δύο βασικά στοιχεία πριν καταλήξει στην επιλογή του , και στη συνέχεια για της ανάγκες του …. Πρώτον το αυτοκίνητο να του παρέχει μεγάλη ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος με λογική ταχύτητα Να βγει χωρίς τραυματισμό, η με ελαφριά τραύματα. Δεύτερον ποιος θα σου υποστηρίζει τεχνικά το αυτοκίνητο σου μετά την αγορά, διότι το συνεργείο θα είναι ο παράγων να είσαι ευχαριστημένος από την μάρκα και τον τύπο του αυτοκινήτου που αγόρασες , η θα μείνεις δυσαρεστημένος για την επιλογή σου.
Υπάρχει μεγάλη ποικιλία συνεργείον η μάρκα δεν έχει καμία σχέση διότι έχεις το δικαίωμα της επιλογής από εξουσιοδότημενα έως και εξειδικευμένα συνεργεία!!
Χειρότερη είναι η Τογιότα ,είχα πάρει το υβριδικό yaris και στον πρώτο χρόνο έβγαλε προβληματα . Δυστυχώς το πήγα στην αντιπροσωπεία νέος Κηφισός άρχισαν τα μα μου δεν το καλύπτει η εγγύηση και τέτοιες παπαριές . Αποτέλεσμα του έβαλα πωλητήριο το έδωσα και από τότε ακούω Τογιότα και βγάζω καντήλες . Έχουν καβαλήσει το καλάμι
Κατά βάση ΟΧΙ!!! Ξέρω ότι προκαλώ αλλά είναι πολλά τα κριτήρια για να αλλάξεις μάρκα. Γιατί δεν αναζητάς τα καλά συνεργεία της μάρκας; Δεν μπορεί όλοι να είναι άσχετοι και απατεώνες!!! Προσωπικά δεν έχω ακούσει κανέναν να λέει θα αλλάξω μάρκα γιατί δεν έχει καλά συνεργεία!!!
Όλοι είχαμε τέτοια περιστατικά είναι δύσκολο στις μερες μας να βρούμε μάστορες και συνεργεία νορμάλ
Πολλοί πελάτες γνωστών εταιρείων άλλαξαν μάρκα κι αιτία ήταν τό πανάκριβο σέρβις καί τα πανάκριβα ανταλλακτικά καί δεν ξαναγορασαν αυτοκίνητο της συγκεκριμένης εταιρείας ... ήταν ουσιαστικά σαν να έδιωξαν τους πελάτες τους καί τούς έστειλαν πακέτο στήν αγκαλιά του group που αγόρασε τις περισσότερες εταιρείες στήν Ευρώπη κι αυτή την στιγμή μεσουρανεί καί προφανώς θα πάει καί ψηλότερα απ' ότι φαίνεται μια καί έχει φθηνά σέρβις καί προσιτά ανταλλακτικά.
Έχω Ρόβερ, έχω πάρει τσάι και περιμένω σχόλια!
Μόνο που σε πολλά αμάξια,για να αλλάξεις μια λάμπα στο φανάρι πρέπει να λύσεις το μισο αμάξι ...
Citroen Για αλλαγή συνεμπλόκ που κάνουν 9-30€ στην αγορά, ζήτησαν 580€ αλλαγή μαζί με τα ψαλίδια(!!!) σε αυτοκίνητο 3 ετών με 40,000χλμ
Δέν είναι τά κακά συνεργεία είναι οί κακές επιλογές τού εκάστοτε ιδιώτη ό όποιος επιλέγει ότι βρεθεί μπροστά του!!! Καί όπου είναι φθηνή εργασία!!! Λυπάμαι αλλά καί οί αντιπροσωπείες οί οποίες ό κάθε ιδιώτης πρέπει νά έχει εμπιστοσύνη δέν διαθέτουν έμπειρους μηχανικούς!!! Δύο φορές έχω πάρει καινούργιο αυτοκίνητο καί στήν αλλαγή ιμάντα χρονισμού μού κατέστρεψαν τούς κινητήρες... από τότε δέν έχω πατήσει σέ αντιπροσωπεία..... απλά επιλέγω έμπειρους μηχανικούς!!! Καί ή κάλλη εργασία πρέπει νά πληρώνετε...
Έχω πάρα πολύ μεγάλη εμπειρία ήμουν επαγγελματίας οδηγός τουριστικό λεωφορείο ταξίδευα ευρώπη δεν είχαν ο τη μία σχέση τα δικά μας service με αυτά που κάναμε στην ευρώπη καλή σας μέρα
Σίγουρα ΝΑΙ, αλλά αυτό που έχει πρωταρχική σημασία είναι να μην χαλάει το προϊόν και αναγκαστείς να μπλέξεις με τα συνεργεία.
Το κακό συνεργείο όχι δεν μπορεί να χαντακωση μία μάρκα Μόνο η ίδια εταιρεία (αντιπροσωπεία) Από πανάκριβα ανταλλακτικά Από έλλειψη ανταλλακτικών Από συνεχόμενες βλάβες Τα συνεργεία αν δεν παρέχουν καλές υπηρεσίες απλά κλείνουν Δεν επηρεάζει την πορεία ενός μοντέλου
Θα σας μιλήσω για ξεπλυμα οχημάτων. Είναι μία δική μου σκέψη. Αλλά λέω , ο μεγαλύτερος στόλος των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων είναι στη πλειοψηφία του ευρωπαϊκά και μετά από λίγα χρόνια τα πουλάνε ή στην ελλάδα ή στο εξωτερικό. βγάζουνε και ένα δεύτερο κέρδος και γεμίζουν την αγορά με ευρωπαϊκά μεταχειρισμένα τα οποία πωλούνται φθηνότερα από τα ιαπωνεζικα. εύκολο χρήμα. Και αυτό είναι ότι έτσι δημιουργούνε μία αγορά και μία προτίμηση . Εν τω μεταξύ είναι σα να παίρνουνε μία έμμεση επιδότηση.
Το μόνο που κοιτάζουν είναι να σου διαλύσουν το αυτοκίνητο μιλάμε για Καμόρα.
Ναι, μπορούν να χαντακώσουν μια μάρκα με κακή συντήρηση, με ψευτιές ή με υπέρογκες τιμές!
Τα Subaru
Το χειρότερο Είναι ότι Εάν το πας στην Αντιπροσωπεία που το πήρες ,,, ΕΚΕΙ στο καταστρέφουν πολλοί μηχανικοί και Πολλοί είναι παθόντες από αυτό , Αλλά όταν διαμαρτυρεσαι στα Κεντρικά ,,, απλά σε κάνουν και νιώθεις "" Τέρμα ηλίθιος όχι απλά πηγές για service , αλλά το πήρες και από εκεί ....ΟΤΑΝ ΤΟ πας εκτός αντιπροσωπείας , άντε να πεις " Ας πρόσεχα"" .....???? Εάν θέλεις να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο πας σε αυτόν που Έχει καλό όνομα ,, Ναι , τον πληρώνεις αλλά ξέρεις ότι είναι εκεί και δεν θα σου πει αρλουμπες ....Αλλά είπαμε θα δώσεις κάτι παραπάνω γιατί είναι "" μάστορας ""....!!
Δεν τρελάθηκαν ξαφνικά τα συνεργεία για δυσφήμηση μάρκας...απλά αυτοί ξέρουν καλύτερα τι παίζει ...από τις συνεχόμενες βλάβες ...
Οχι.
Η μάρκα κυρίως αμαυρώνεται όταν την βλέπεις πολλές φορές σε φορτηγό οδικής βοήθειας
σιγουράκι
Δημητρης Παπαδοπουλος εσένα ψάχνουν!
Μπορεί μια ΜΑΡΚΑ να χαντακώσει τα συνεργεία? Ναι.
Βεβαίως βεβαίως
Εγώ θά πω,,,,,, ΌΛΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ,,,,,,
Στο κακό συνεργείο ότι και να τους πας θα στο χαντακωσουν
Φυσικά και υπάρχουν. Αμαξάρες κυρίως από την Ιαπωνία που έχουν καταστραφεί σε πωλήσεις στη χώρα μας, λόγω πολύ κακής πολιτικής των αντιπροσωπειών. Π.χ. Subaru, Mazda, Mitsubishi, Honda.
Βάζεται και τα leasing μέσα;;;;
Το σωστό είναι αντιπροσωπεία η σε συνεργεία με γνήσια ανταλλακτικά. Όμως ας κάνουν και καλύτερες τιμές οι αντιπροσωπείες στα εργατικά
Οι αντιπροσωπείες κάνουν μεθοδικά τις μεγαλύτερες κλοπές στα οχήματα των πελατών πατώντας στην άγνοια του πελάτη . Πολλά μικρά συνεργεία κάνουν το ίδιο , προσπαθώντας να πάρουν από τον πελάτη μερικά χρήματα παραπάνω , λίγα ή πολλά χωρίς να σκεφτούν ότι κοροϊδεύοντας έναν πελάτη , του βάζουν ημερομηνία λήξης και θα χάσουν πολλούς περισσότερους που είναι πίσω από αυτόν . Αν ένα συνεργείο βγάλει κακό όνομα , είναι αποδεδειγμένο ότι σε κοντινό βάθος χρόνου βάζει λουκέτο . Δεν φταίει καμία μάρκα αν ο μάστορας έχει ημιμαθεια και πειραματίζεται στην πλάτη του πελάτη ή ξέρει ακριβώς τι κάνει με το έλα μωρέ ...... Δεν παίζει ρόλο η νοημοσύνη του εκάστοτε ατόμου . Όταν κάποιος ξέρει κάτι που δεν ξέρει ο άλλος , τότε ο Α μπορεί να εξαπατήσει εύκολα και κατ' εξακολούθηση τον Β μέχρι να γίνει αντιληπτός από παρόμοια παράπονα πελατών που ίσως και να ανοίκουν στην ίδια παρέα ....... Τα κακά συνεργεία μπορούν να χαντακωσουν μόνο τον εαυτό τους .
Κακό συνεργείο=κακή συντήρηση= επικίνδυνο.
Ευκολακι
Η ζημιάρα μάρκα, ότι και να κάνουν τα συνεργεία, ζημιάρα παραμένει...!!!
Εγώ πάντως βλέπω τρία μικρά συνεργεία στη γειτονιά μου στη Βάρη είναι γεμάτα από όλες τις μάρκες και κυρίως τις ακριβές.
Πληρωνο εγώ για να μάθουν αυτή
Χαλαρα
Βλ Σαρακακη …
Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά κύριοι...
Εννοείται!!!
Πολυ εύκολα .
Φυσικά
Μονίμως αυτό κάνουν!
Βέβαια. -
Χαλαρά
Ανετοτατα
ΕΥΚΟΛΑ!
Άνετα
Μα δεν κανουν άλλη δουλειά
Όχι μόνο τα κακά συνεργεία αλλά και τα ακριβά συνεργεία. Αυτά που καμαρώνουν ότι δε κάνουν επισκευές αλλά αντικαταστάσεις !
Βέβαια έτσι γίνεται
Φυσικά mini BMW
Εννοείται
Όσο υπάρχει ταμπέλα παντός τύπου αυτά συμβαίνουν δυστυχώς.
Άνετα
ΝΙΣΣΑΝ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΚΑΛΟΧΏΡΙ . Άκυρο η νισσαν
Άνετα!!!!!!
Οπωσδήποτε
Μπορούν εννοείται
Άνετα!!!
ΒΕΒΑΙΑ ΟΠΩΣ έλλειψη ανταλλακτικών από την αντιπροσωπία
Δυστυχώς....Υπάρχει!
ΟΛΟΙ έχουμε κακές εμπειρίες και πολύ δύσκολα βρίσκεται καλό και τίμιο συνεργείο....
Στο χαλαρό
Μπορούν
Μπορούν , ειδικά στην Πάτρα