autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
τεύχος e-agora
Το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό που αναλύει τις λεπτομέρειες!

Αξιζουν η δεν αξιζουν τα λεφτα τους;

Car leasing

ΑΠΟΨΕΙΣ

Πόση απόδοση χάνουν σε 1 χρόνο οι μπαταρίες των ηλεκτρικών;

ΑΠΟΨΕΙΣΠόση απόδοση χάνουν σε 1 χρόνο οι μπαταρίες των ηλεκτρικών;

Η μπαταρία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι από τα πιο συχνά θέματα συζήτησης ανάμεσα σε αυτούς που είναι υπέρ της ηλεκτροκίνησης και όσων ακόμα έχουν αμφιβολίες. Τι πραγματικά θα συμβεί μετά από μερικά χρόνια λειτουργίας του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με την απόδοσή της; Θα παραμείνει σταθερή η απόδοση της ή θα μειώνετε όπως και στα κινητά μας τηλέφωνα;

Test Συνεργειων

Συγκριτικα σε 11 τομεις

ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΟΥ

τεύχος e-agora
ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ 2025:
Ο Απόλυτος βοηθός κάθε οδηγού

AUTO BILD

Dacia Hipster: Πρώτη επαφή με το cool τετραθέσιο των 3 μ.

Dacia Hipster: Πρώτη επαφή με το cool τετραθέσιο των 3 μ.

Μικρότερο από το ηλεκτρικό Spring, αλλά με μεγάλες φιλοδοξίες.
Χώρος για τέσσερις επιβάτες – σε μόλις τρία μέτρα μήκος.
Μινιμαλιστικό εσωτερικό και στυλ «urban adventurer».
Δύο εκδόσεις (μία με τελική 45 χλμ./ώρα και μία με 90 χλμ./ώρα) και τιμή κάτω από 10.000€.

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ

Hyundai Ioniq 9: Οδηγούμε την ηλεκτρική ναυαρχίδα της Hyundai

ΟΔΗΓΟΥΜΕHyundai Ioniq 9: Οδηγούμε την ηλεκτρική ναυαρχίδα της Hyundai

Με μήκος μεγαλύτερο των 5 μ., έχει τρεις σειρές καθισμάτων που όταν διπλώνουν προσφέρουν 2.494 λτ. χώρου.
Έχει premium σαλόνι με κορυφαία υλικά και έμφαση στην εργονομία και πρακτικότητα.
Η έκδοση Performance των 428 PS κάνει το 0-100 σε 5,2 δλ. και βγάζει πάνω από 500 χλμ. με μία φόρτιση.
Από 68.500 ευρώ (Γερμανία) η εισαγωγική πισωκίνητη έκδοση των 218 PS.

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ TEST

ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ & ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ

Hyundai Ioniq 9: Οδηγούμε την ηλεκτρική ναυαρχίδα της Hyundai

ΟΔΗΓΟΥΜΕHyundai Ioniq 9: Οδηγούμε την ηλεκτρική ναυαρχίδα της Hyundai

Με μήκος μεγαλύτερο των 5 μ., έχει τρεις σειρές καθισμάτων που όταν διπλώνουν προσφέρουν 2.494 λτ. χώρου.
Έχει premium σαλόνι με κορυφαία υλικά και έμφαση στην εργονομία και πρακτικότητα.
Η έκδοση Performance των 428 PS κάνει το 0-100 σε 5,2 δλ. και βγάζει πάνω από 500 χλμ. με μία φόρτιση.
Από 68.500 ευρώ (Γερμανία) η εισαγωγική πισωκίνητη έκδοση των 218 PS.

ΤΙ ΑΓΟΡΑΖΩ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Οι λόγοι που μπορεί να μπάζει το αυτοκίνητο νερά

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΡΕΙΣ «ΠΙΣΙΝΑ» ΜΕΣΑΟι λόγοι που μπορεί να μπάζει το αυτοκίνητο νερά

Η υγρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μας, είναι άκρως ανεπιθύμητη. Αν βρούμε νερά στην καμπίνα μετά από κάποια δυνατή καταιγίδα, δεν πρέπει να τα αμελήσουμε. Δεν χρειάζεται πανικός όμως, γιατί η επίλυση του προβλήματος μπορεί να γίνει γρήγορα και εύκολα.

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ