Η εμπειρία έχει δείξει πάντως, ότι το γυάλισμα του αυτοκινήτου, δεν θα πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να λειτουργήσει και αρνητικά, στην προσπάθεια βελτίωσης της εμφάνισης του αυτοκινήτου.
Ιδιαίτερα διαδεδομένη λύση στην περιποίηση του αμαξώματος κάθε αυτοκινήτου, είναι και αυτή του κερώματος, η οποία όμως, σύμφωνα και με τους ειδικούς, στην πράξη αποτελεί το επόμενο «βήμα» του γυαλίσματος σε ένα αυτοκίνητο, ενισχύοντας την εμφάνιση και την προστασία του.
Κι αυτό γιατί το κέρωμα είναι μια λειαντική επίστρωση, η οποία προστατεύει τη βαφή από σκόνη, βρωμιά και ακτινοβολία και άρα πρόκειται για μία πρόσθεση στρώσης στην επιφάνεια του αμαξώματος, σε αντίθεση με την αφαίρεση που πραγματοποιείται στο γυάλισμα.
Το συχνό κέρωμα δε, μπορεί σε αρκετές περιπτώσεις να αποτρέψει μακροχρόνια, τη διαδικασία του γυαλίσματος, αφού δεν έχει και τους ίδιους περιορισμούς στο κάθε πότε πρέπει να πραγματοποιείται. Τρεις με τέσσερις φορές το χρόνο μάλιστα, θεωρούνται απαραίτητες για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.
Όπως γίνεται λοιπόν αντιληπτό, αν αρχικά γυαλίσετε το αυτοκίνητό σας και στη συνέχεια κάνετε μια τακτική χρήση του κεριού, μπορείτε να διατηρήσετε το αυτοκίνητό σας στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, για αρκετό καιρό.
Ξεθάμπωσε τα φανάρια για να φωτίζουν καλύτερα και για να δείχνει πιο καινούριο.
Πέραν των προβλημάτων ασφάλειας στην οδήγηση, το θάμπωμα των φωτιστικών σωμάτων του αυτοκινήτου, επηρεάζει και την εμφάνισή του, αφού κάνει αμέσως αισθητή την παλαιότητά του.
Γι¶αυτό και αν οι υπεριώδης ακτινοβολίες του ηλίου «πλήξουν» τη γυαλάδα και την καθαρότητα στο πλαστικό κάλυμμα των φαναριών, θα πρέπει να οδηγηθείτε άμεσα στην αποκατάστασή τους, τόσο για πρακτικούς, όσο και για αισθητικούς λόγους.
Πρόκειται άλλωστε για μία διαδικασία που μπορεί να γίνει και εύκολα και οικονομικά, επιτρέποντάς μας να γλιτώσουμε και τα έξοδα της αντικατάστασής των σωμάτων.
Η πιο οικονομική λύση αλλά με περιορισμένη διάρκεια και αποτέλεσμα, είναι το τρίψιμο του φαναριού με οδοντόκρεμα, ενώ αντίστοιχα αποτελέσματα έχει συνήθως και ο καθαρισμός με εντομοκτόνο. Χωρίς να χαλάσετε μία περιουσία όμως, μπορείτε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα του θαμπώματος των φώτων του αυτοκινήτου σας, πολύ πιο αποτελεσματικά. Απαιτούνται απλώς, ένα τριβείο και ένα ειδικό σετ επιδιόρθωσης φαναριών, τα οποία και μπορούν να φροντίσουν για το ξεθάμπωμα των φωτιστικών σωμάτων, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να τα κάνουν να μοιάζουν σαν καινούργια. Με ένα μικρό κόστος της τάξης των 20 ευρώ λοιπόν, μπορείτε να βάλετε τέλος στη θαμπάδα των φωτιστικών σωμάτων του αυτοκινήτου σας.
Σε δέκα λεπτά και με μόλις 20 ευρώ μπορείς να φτιάξεις τα βαθουλώματα που έχει.
Το αμάξωμα του αυτοκινήτου είναι διαρκώς εκτεθειμένο σε πλήθος κινδύνων και γι¶αυτό άλλωστε, σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα, είναι συνήθως θέμα χρόνου να υποστούν μικροζημιές, όπως τα βαθουλώματα. Το γεγονός αυτό όμως, δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να διατηρήσουμε το αυτοκίνητό μας στην αρχική του κατάσταση, για όσο το δυνατόν περισσότερο διάστημα, αφού πρόκειται για πρόβλημα που λύνεται πια γρήγορα και εύκολα. Διάφορες πρακτικές που περιλαμβάνουν ακόμη και… πιστολάκι μαλλιών, υπόσχονται την αντιμετώπιση των βαθουλωμάτων, όμως οι μέθοδοι και οι τεχνολογίες στα φανοβαφεία, έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, που μπορούν να σας εγγυηθούν την πλήρη επιδιόρθωση, εύκολα, γρήγορα και οικονομικά. Πιο γνωστή μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι αυτή του P.D.R. (Paintless Dent Repair), που επιτρέπει την άμεση και γρήγορη επισκευή, χωρίς να χρειαστεί εκ νέου βαφή του αυτοκινήτου. Πρόκειται για μία λύση, με την οποία θα επαναφέρετε το αυτοκίνητό σας στην πρότερη κατάσταση, χωρίς να χρειαστεί να το σφυρηλατήσετε ή να το ξαναβάψετε και μάλιστα πολύ πιο οικονομικά συγκριτικά με τον παραδοσιακό τρόπο. Είναι κατάλληλη κυρίως σε περιπτώσεις βαθουλωμάτων μετά από μία ισχυρή χαλαζόπτωση ή από παρκάρισμα, αρκεί να μην έχει φύγει το χρώμα.
Για την επισκευή χρησιμοποιούνται ειδικά εργαλεία από εκπαιδευμένους τεχνίτες, οι οποίοι επαναφέρουν τη λαμαρίνα στην αρχική της κατάσταση σε χρόνο που διαρκεί από 10 λεπτά έως και 2 ώρες, ενώ το σημαντικότερο πλεονέκτημα της μεθόδου PDR, είναι πως πρόκειται για μία οικονομική τεχνική, αφού δε χρειάζεται σφυρηλάτηση ή στοκάρισμα και βάψιμο, που συνήθως βγάζουν και διαφορά στην απόχρωση.
Εξίσου σημαντικό είναι όμως, ότι δεν επηρεάζεται η εργοστασιακή βαφή και επομένως δεν αφαιρούνται και τα δικαιώματα του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, σε σχέση με την εταιρική εγγύηση του χρώματος.