Fiat Tipo Hatchback
Διαβάστηκε από 33800 αναγνώστες - 10/2/2017
Η Fiat διευρύνει την γκάμα του Tipo με την 5θυρη έκδοση, που διατηρεί τους άνετους χώρους για τους επιβάτες και το μεγάλο χώρο αποσκευών.
Η χάτσμπακ έκδοση της νέας γενιάς του Tipo, που έρχεται άμεσα στη χώρα μας, βασίζεται στο σεντάν Tipo, ωστόσο διαφοροποιείται στο πίσω τμήμα του, εκεί όπου ο τρίτος όγκος του σεντάν αντικαθίσταται με ένα νέο χάτσμπακ τελείωμα. Στο εμπρός μέρος δεν υπάρχουν σχεδιαστικές διαφορές ενώ στο πίσω μέρος από την άλλη, το νέο 5θυρο χάτσμπακ είναι ελκυστικό, με μεγάλα φώτα, έντονες παράλληλες νευρώσεις πάνω στην πόρτα, αλλά και μια διακριτική αεροτομή που του χαρίζει μια δυναμική παρουσία.
Το εσωτερικό του 5θυρου Fiat Tipo προέρχεται από το σεντάν, όμως στο ταμπλό υπάρχει η διαφοροποίηση της αιωρούμενης οθόνης του χάτσμπακ, που τονίζει το μοντέρνο του χαρακτήρα. Η οθόνη αυτή είναι 7 ιντσών και προβάλει όλα τα στοιχεία του συστήματος πολυμέσων UConnect, το οποίο μάλιστα βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου. Χαρακτηριστικό στοιχείο του 5θυρου Tipo αποτελεί η πολύ καλή εσωτερική του ευρυχωρία, η οποία για τους επιβάτες του αναμένεται να είναι αντίστοιχη με αυτή του 4θυρου μοντέλου. Έτσι, στο πίσω κάθισμα θα καθίσουν με άνεση 2 ενήλικες, ενώ ένας τρίτος θα μεταφερθεί χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις για τους ώμους και τα γόνατά του.
Το Tipo Hatchback εξοπλίζεται με τους ίδιους Euro 6 κινητήρες του σεντάν μοντέλου. Αρχικός κινητήρας είναι ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας Fire των 1,4 λίτρων με 95 άλογα, ενώ αμέσως μετά ακολουθεί ο επίσης ατμοσφαιρικός 1.600άρης E-Torq με 110 ίππους. Στο diesel η γκάμα αποτελείται από τον 1,3 λίτρων Multijet με 95 ίππους και τον 1.600άρη Multijet με 120 άλογα. Σε όλες τις περιπτώσεις το κιβώτιο είναι μηχανικό (5 ή 6 σχέσεων), εκτός από τον E-Torq που συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και τον κορυφαίο diesel, που προαιρετικά έχει και το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο DCT της Fiat.