autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Νέο Hyundai i30

Διαβάστηκε από 33795 αναγνώστες - 10/2/2017

Με την πρώτη ματιά το νέο i30 δείχνει τη διαφορετικότητά του έναντι του παρελθόντος, αφού η Hyundai επένδυσε μεν σε ένα εντελώς νέο σχήμα, όμως σε σχέση με το υπάρχον i30 η σχεδίαση του αμαξώματος είναι σαφώς πιο συγκρατημένη. 
 

Σχεδίαση Το νέο Hyundai i30 υιοθετεί μια νέα εμφάνιση, της οποίας βασικό στοιχείο είναι η μεγάλη γρίλια της εξάγωνης μάσκας, η οποία θα περάσει σε όλα τα μοντέλα, από το i10 έως το Santa Fe. Παράλληλα το σχεδιαστικό τμήμα της φίρμας επέλεξε να τοποθετήσει τα φώτα ημέρας LED στα άκρα του προφυλαχτήρα σε κάθετη διάταξη. Στο πίσω μέρος του νέου i30 ξεχωρίζουν κυρίως τα δύο οριζόντια «κύματα» που δημιουργούνται πάνω στην πόρτα του χώρου αποσκευών, καθώς και τα νέα φωτιστικά σώματα. Από εκεί και πέρα, σε επίπεδο διαστάσεων το νέο i30 είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το τωρινό και είναι ελαφρύτερο κατά 28 κιλά, ενώ η ακαμψία του έχει αυξηθεί κατά 22%. 
 
Εσωτερικό
Περνώντας στο εσωτερικό, σχεδιαστικά υπάρχει αισθητή αναβάθμιση σε σχέση με αυτό του τωρινού i30. Στο ταμπλό ξεχωρίζει η παρουσία της 8 ιντσών «αιωρούμενης» οθόνης αφής. Μέσω αυτής γίνεται η διαχείριση του συστήματος πολυμέσων (με πλήρεις δυνατότητες συνδεσιμότητας με Apple CarPlay και Android Auto), η οποία συμβάλει και στην αισθητή μείωση του αριθμού των διακοπτών. Η Hyundai υπόσχεται τους καλύτερους χώρους της κατηγορίας, με το αίσθημα ευρυχωρίας να εντείνεται από την προαιρετική πανοραμική οροφή που ανοίγει ή σύρεται, ενώ έχει μεγαλώσει και ο όγκος του χώρου αποσκευών, φθάνοντας στα 395 λίτρα (+17 λτ.) και στα 1.301 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Φυσικά, πιστή στο πνεύμα της εποχής, η Hyundai έχει εφοδιάσει το νέο i30 με πλήθος από εξελιγμένα στοιχεία ασφάλειας, μεταξύ των οποίων σύστημα που παρακολουθεί τον οδηγό και εάν διαγνώσει κόπωση, τον ειδοποιεί να σταματήσει για ξεκούραση.
 
Κινητήρες
Τρεις είναι οι επιλογές σε κινητήρες βενζίνης και μία πετρελαίου, για το νέο Hyundai i30. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ο νέος turbo 1,4 T-GDI των 140 ίππων και 242 Nm ροπής, ενώ βασική έκδοση θα είναι η ατμοσφαιρική των 1,4 ΜPi και 100 ίππων. Στη μέση της γκάμας τοποθετείται το 1.000άρι 3κύλινδρο turbo σύνολο T-GDI των 120 ίππων και 171 Nm ροπής. Όσον αφορά στα diesel σύνολα, επιλογή είναι ο 1,6 CRDi turbo, με τρεις αποδόσεις: 95, 110 ή 136 ίππους (ροπή: 280 Nm στους δύο πρώτους και 300 Nm στον τρίτο). Οι εκπομπές CO2 ξεκινάνε μόλις από τα 89 γρ./χλμ. Στάνταρ είναι το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ υπάρχει και η επιλογή για το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη στις δυνατές εκδόσεις. Αργότερα, μέσα στο 2017 θα έρθει το i30 N των 260+ ίππων, που αναμένεται να έχει τελική ταχύτητα κοντά στα 250 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ