autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το ελαστικό της KUMHO: ECSTA PS71

Διαβάστηκε από 84279 αναγνώστες - 26/8/2020

Ένα σύγχρονο ελαστικό επιδόσεων, το οποίο προορίζεται για καθημερινή χρήση πρέπει να είναι αρκετά καλό σε όλα. Αυτή την φορά δοκιμάζουμε το νέο ελαστικό της Kumho Tyre: ECSTA PS71, το οποίο υπόσχεται επιδόσεις τόσο σε βρεγμένο όσο και στο στεγνό. Πάμε να δούμε τι έκανε.

Tο σημείο υπεροχής του νέου πέλματος ECSTA PS71 είναι η αποτελεσματικότητά του σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Έτσι αποφασίσαμε να το τεστάρουμε ώστε να μετρήσουμε τις επιδόσεις του και να διαπιστώσουμε αν θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις πιο απαιτητικές συνθήκες. 

Λίγα λόγια για την Kumho
 
Αρχικά να αναφέρουμε πως αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν επιλέξει την Kumho για ελαστικά πρώτης τοποθέτησης στα μοντέλα των Mercedes Benz,BMW, Volkswagen, Renault, Audi και άλλες γνωστές ακόμα και σε επαγγελματικά οχήματα όπως είναι το Sprinter της Mercedes, τα ελαστικά των οποίων απαιτείται να είναι σε υψηλό επίπεδο ώστε να αναδεικνύουν καθημερινά τις ικανότητες των νέων μοντέλων στο δρόμο. Το γεγονός πως προμηθεύει με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης όλους αυτούς τους κατασκευαστές δεν είναι τυχαίο, καθώς η Kumho διαθέτει 8 εργοστάσια παραγωγής και 5 υπερσύγχρονα κέντρα ανάπτυξης σε όλο τον κόσμο . Κάθε νέα γενιά ελαστικών Kumho ενσωματώνει όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες των ερευνητικών της κέντρων, με σκοπό την κάλυψη και των πιο απαιτητικών αναγκών. Η αξιοποίηση τεχνολογιών από τα ελαστικά στην F1 σε συμβατικά ελαστικά και τα πιστοποιημένα από τη NASA ελαστικά αεροσκαφών, είναι μερικά μόνο δείγματα της τεχνολογικής υπεροχής των ελαστικών Kumho.

Ποιο είναι το ECSTA PS71;

Το ECSTA PS71 διαθέτει ειδική σχεδίαση με 4 κεντρικές αυλακώσεις που στόχο έχουν την ευκολότερη αποβολή νερού και την καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Επιπρόσθετα, οι ενδιάμεσες μικρότερης σχεδίασης στερεές νευρώσεις, προσδίδουν στο ελαστικό την ικανότητα να παραμένει σταθερό ακόμα και κατά την κίνηση με ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες. Η σχεδίαση αυτή έχει βραβευτεί από την οργάνωση iF.
Η μοριακή σύνθεση του ECSTA PS71, υπόσχεται μεγαλύτερα περιθώρια αντοχής, αναφέροντας πως το ελαστικό που δοκιμάζουμε θα το κρατήσουμε για πάνω από 2 χρόνια στην κατοχή μας, με στόχο να δοκιμάσουμε τα περιθώρια αντοχής του συγκεκριμένου ελαστικού, διαπιστώνοντας με αυτό τον τρόπο αν η ειδική ρητίνη που έχει χρησιμοποιήσει η Kumho δημιουργεί όντως ένα τόσο ανθεκτικό ελαστικό.
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως το 5ης γενιάς πολύ-λειτουργικό S-SBRS σε συνδυασμό με το υψηλής διασποράς Micro Silica έχουν χρησιμοποιηθεί με στόχο να ελαχιστοποιήσουν την υδρολίσθηση.


Συμπεριφορά στο δρόμο

Πάμε τώρα στο τεχνικό κομμάτι και στο τεστ δοκιμής του ελαστικού. Μετά την τοποθέτηση και τις συμβουλές των ανθρώπων της MARG24, Λεωφ. Αμφιθέας 120 στο Παλαιό Φάληρο, για το απαραίτητο στρώσιμο ώστε να "πατήσουν" τα νέα ελαστικά, ξεκινήσαμε την δοκιμή του ελαστικού. Η αλήθεια είναι πως κάναμε πάνω από 1.500 χιλιόμετρα πριν ξεκινήσουμε να το δοκιμάζουμε στην πράξη και αυτό έγινε γιατί δεν μας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις ενός καινούργιου ελαστικού, αλλά ενός που έχει ήδη αρχίσει να φθείρεται. Το πρώτο που μας έκανε εντύπωση, ήταν πως οι κραδασμοί από το οδόστρωμα περιορίζονται αισθητά στο τιμόνι του οδηγού. Ο θόρυβος κύλισης παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και φαίνεται πως η σχεδίαση με τις αυλακώσεις που έχει για την αποβολή νερού δεν επηρρεάζει το πόσο θόρυβο κάνει. Τελικά ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει άνεση στους επιβάτες, τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και σε αυτοκινητόδρομο.Η μοριακή σύνθεση που περιγράψαμε παραπάνω κάνει αρκετά καλά την δουλειά της και δημιουργεί ένα περιβάλλον "άνεσης". 

Προχωρώντας σε πιο απαιτητικές δοκιμασίες, το PS71 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ικανό στις απότομες εναλλαγές κατεύθυνσης, θα ακολουθήσει τις εντολές του οδηγού για αστραπιαίους ελιγμούς, την ώρα που ο οδηγός λαμβάνει άμεση πληροφόρηση από την ποιότητα του εδάφους. Σε γρήγορη οδήγηση θα φανεί αντάξιο των προσδοκιών και μόνο σε πολύ απαιτητικές συνθήκες θα σπάσει προοδευτικά την πρόσφυση, παραμένοντας ωστόσο ουδέτερο χωρίς να προκαλέσει προβλήματα. 

Το ελαστικό ανεβάζει γρήγορα θερμοκρασία, που σημαίνει πως όταν χρειαστείτε ένα απότομο φρενάρισμα λίγα χιλιόμετρα απο την εκκίνηση δεν θα σας απογοητεύσει. Ενώ ανεβάζει γρήγορα θερμοκρασία, δεν συνεχίζει να ζεσταίνεται, καλό απο την μία καθώς η μεγάλη θερμοκρασία φθείρει τα ελαστικά γρήγορα, κακό απο την άλλη καθώς περιορίζει την προσπάθεια για απόλυτες επιδόσεις. Αλλά ο στόχος αυτού του ελαστικού δεν είναι να είναι τέλειο σε ένα σημείο αλλά πολύ καλό σε διάφορες συνθήκες χρήσης.

Εκεί που το ελαστικό παίζει εντός έδρας είναι στο βρεγμένο. Παρουσιάζει υψηλή απόδοση με πολύ καλή αποβολή του νερού, είτε πρόκειται για τελείως βρεγμένο οδόστρωμα είτε για μικρά φιλμ που διαφοροποιούν απότομα τις συνθήκες. Αξιοσημείωτη είναι και η σταθερότητα που παρουσιάζει σε μεγάλες ταχύτητες, αποπνέοντας αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό όταν ταξιδεύει υπό αυτές τις συνθήκες.

Μετά απο 2.000 χιλιόμετρα και 6 σχεδόν γεμίσματα ρεζερβουάρ, είδαμε και την κατανάλωση στο καύσιμο. Το είδος της σχεδίασης του ECSTA PS71 σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, επηρεάζει θετικά τις απαιτήσεις του οχήματος σε καύσιμο αποδεικνύοντας ότι επιδόσεις και οικονομία καυσίμου μπορούν να συνυπάρχουν. Η βελτίωση που μετρήσαμε ήταν της τάξης 0,71 lt/100 χλμ και αν αυτό σας φαίνεται μικρό, μπορείτε να κάνετε την αναγωγή σε 15.000 χιλιόμετρα που κάνει ένα μέσο αυτοκίνητο και αυτό θα σας δείξει οικονομία 106,5 ευρώ τον χρόνο. Αν όντως τα ελαστικά συνεχίζουν να έχουν καλή απόδοση σε 4 χρόνια θα έχετε κάνει απόσβεση των χρημάτων σας, ακόμα και όταν αρχίσουν να φθείρονται. Υπερβολικό; Ναι!! Μένει απλά να συνεχίσουμε την δοκιμή του ελαστικού και να μετράμε τις καταναλώσεις του.
 
Με τη γλώσσα των αριθμών

Σειρά είχε η διαδικασία των μετρήσεων φρεναρίσματος. Μια διαδικασία που γίνεται με απόλυτα τεκμηριωμένο τρόπο και ειδικά όργανα ακριβείας, ώστε τα αποτελέσματα να είναι αντιπροσωπευτικά των δυνατοτήτων του KUMHO ECSTA PS71.
 


Ένα καλό ελαστικό μπορεί να φρενάρει γρηγορότερα - από μερικά εκατοστά έως και αρκετά μέτρα - και έτσι να σε σώσει από ένα τρακάρισμα, ένα καλό ελαστικό μπορεί να προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και άρα σε μια ακραία περίπτωση αποφυγής κινδύνου να σου σώσει τη ζωή! Η δοκιμή περιλαμβάνει επιβράδυνση 3 φορές με το ίδιο αυτοκίνητο και στο ίδιο σημείο από τα 100χλμ./ώρα μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος.

Εκεί που το PS71 ήταν κοντά στο Μ.Ο της κατηγορίας του με τα 38 μέτρα που χρειάστηκε για να ακινοποιηθεί απο τα 100χλμ, αυτό που ήταν αξιοσημείωτο ηταν πως επέδειξε υποδειγματική σταθερότητα και στις 3 προσπάθειες,  με 38,55 στο πρώτο, 37,92 στο δεύτερο και 37,79 μέτρα μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση στο τελευταίο πέρασμα. Στον παρακάτω πίνακα βλέπετε τα αποτελέσματα.
 


Το PS71 ικανοποιεί με την απόδοση του σε φρενάρισμα πανικού, η γόμα του ζεσταίνεται γρήγορα με αποτέλεσμα να προσφέρει άμεση πρόσφυση και η απόδοση του παραμένει σταθερή μεταφέροντας αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό. Το εντυπωσιακό είναι πως οι επιδόσεις του παραμένουν ίδιες και στο βρεγμένο, κερδίζοντας «πόντους» έναντι των ανταγωνιστικών ελαστικών. Ο Μ.Ο μετά απο 3 φρεναρίσματα ήταν στα 39,52 μέτρα. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος για όσους αναζητούν ένα ελαστικό που έχει εφάμιλλες επιδόσεις και ικανότητες τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο.
 
Συμπέρασμα

Μια πραγματικά value for money επιλογή! Η φράση τα "κάνω όλα και συμφέρω" μάλλον είναι σωστότερη. Δεν κοστίζει ακριβά (ίσως απο τις χαμηλότερες τιμές τις κατηγορίας), φρενάρει το ίδιο καλά σε βρεγμένο και στεγνό, η συμπεριφορά του είναι πολύ καλή και το μόνο που μένει είναι να δούμε πως θα αντέξει σε βάθος χρόνου... θα είμαστε σε επαφή. 
 




 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις