Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Νέο off road ελαστικό Kumho Road Venture ΜΤ51

Διαβάστηκε από 33378 αναγνώστες - 31/10/2020

Το Kumho Road Venture MT51 έχει εξελιχθεί με βάση την χρήση εκτός δρόμου και διαθέτει εξαιρετικές ικανότητες που θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς οδηγούς σε σκληρές off road συνθήκες.

Η Kumho παρουσίασε το Road Venture MT51, το νέο της ελαστικό για 4x4 οχήματα το οποίο είναι διαθέσιμο σε 11 μεγέθη και έχει καινοτομίες που το καθιστούν κατάλληλο για κακοτράχαλες εκτός δρόμου  διαδρομές με λάσπες και χιόνι , αφού φέρει το χαρακτηρισμό Professional Off Road.

Καινοτόμο πέλμα
Το πέλμα του νέου Kumho Road Venture MT51 είναι σχεδιασμένο με γνώμονα την χρήση του αυτοκινήτου στο χιόνι, στη λάσπη και το χώμα. Το μεγάλο εύρος χρήσης επιτυγχάνεται με στοχευμένες λεπτομέρειες  που κάνουν το ελαστικό να έχει αρκετά πλεονεκτήματα σε διαφορετικά εδάφη.

Ο συμμετρικός σχεδιασμός του πέλματος βελτιώνει την οδική συμπεριφορά του οχήματος ενώ τα τακούνια που έχουν διαφορετικά ύψη βελτιώνουν την ικανότητα αναρρίχησης σε βράχους και την οδήγηση σε λάσπες.
Εκτός αυτού, το πέλμα έχει μικρές χαρακιές, οι οποίες βελτιώνουν τις επιδόσεις στο χιόνι ενώ παράλληλα προλαμβάνουν τη ρηγμάτωση του ελαστικού, καθιστούν δυσκολότερο το κλατάρισμα από τρύπημα πέτρας, και προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία από τη φθορά τύπου Cut and Chip, φθορά που προκαλείται από την οδήγηση σε χαλικόδρομο με μεγάλη ταχύτητα, και ως αποτέλεσμα κόβονται μικρά κομμάτια από το πέλμα.
Στην προστασία από το φαινόμενο Cut and Chip συμβάλουν και τα τακούνια τα οποία είναι φαρδιά.


Οι αυλακώσεις μεταξύ των τακουνιών είναι σχεδιασμένες με στόχο την βελτίωση της πρόσφυσης του ελαστικού. Πιο συγκεκριμένα, το ύψος του τακουνιού έχει 3 διαφορετικά επίπεδα, γεγονός που αυξάνει την ακαμψία του ελαστικού, ενώ στο κέντρο συναντούμε αυλακώσεις σε ζιγκ-ζαγκ που βελτιώνουν την πρόσφυση. Ο σχεδιασμός στις άκρες του πέλματος πάλι δρα θετικά για τη βελτίωση της πρόσφυσης, ενώ παράλληλα μειώνει την φθορά του πλαϊνού.
Στο ίδιο σημείο, οι αυλακώσεις έχουν ειδικό σχεδιασμό με μικρές χαράξεις. Αυτές βοηθούν στην απόρριψη τόσο της λάσπης, όσο και των χαλικιών, από το πέλμα του ελαστικού.



 
Σκληροτράχηλο προφίλ
Το προφίλ του ελαστικού είναι επίσης μελετημένο για εκτός δρόμου χρήση, ενώ η εμφάνισή του είναι ιδιαίτερα επιθετική και σκληροτράχηλη, εμπνευσμένη από βαρέα μηχανήματα έργων, δίνοντας έτσι σιγουριά στον οδηγό για τις δυνατότητες του ελαστικού που επέλεξε.

Εκτός από τα θετικά στον τομέα της εμφάνισης, το προφίλ του νέου Kumho Road Venture MT51 προσφέρει και άλλα θετικά όσον αφορά την αντοχή του υπό σκληρές συνθήκες, καθώς το κάνει πιο άτρωτο στα κλαταρίσματα, ενώ οι ειδικές εγκοπές που έχει στις πλαϊνές γωνίες βελτιώνουν τις αναρριχητικές ικανότητες του οχήματος.
 
Ανθεκτική κατασκευή
Η κατασκευή του Kumho Road Venture MT51 με τριπλά λινά, έχει γίνει με γνώμονα την αντοχή και τις επιδόσεις εκτός δρόμου, με βελτιστοποίηση τόσο στο «πάτημα», όσο και στην αυξημένη πλαϊνή ακαμψία, που κάνει το ελαστικό πιο ανθεκτικό σε χτυπήματα. Τα τριπλά λινά επιτρέπουν τόσο στο σημείο επαφής με τη ζάντα όσο και στο πέλμα να ζορίζονται λιγότερο.



 
Υπερτερεί του ανταγωνισμού με αποδείξεις
Εκτός από τις πολλές δοκιμές αντοχής και απόδοσης, το Kumho Road Venture MT51 δοκιμάστηκε και ενάντια στον ανταγωνισμό, με εξαιρετικά αποτελέσματα, υψηλότερα από αυτά των άλλων εταιρειών.

Η συγκεκριμένη δοκιμή έλαβε χώρα στην Αυστραλία, σε μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδρομή 3.000 χιλιομέτρων από το Sydney στο Broken Hill, χρησιμοποιώντας ένα Toyota Land Cruiser.
Το έδαφος της Αυστραλιανής ηπείρου είναι ιδιαίτερα σκληρό και κακοτράχαλο, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για τέτοιου είδους δοκιμές αντοχής, δίνοντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στα εξαιρετικά αποτελέσματα του νέου Kumho Road Venture MT51.

Οι επιδόσεις του ελαστικού στη δοκιμή, ήταν παραπάνω από αξιοπρόσεκτες καθώς συγκέντρωσε: εκτός δρόμου ποσοστό 107%, στην ποιότητα κύλισης 105%, ενώ το ποσοστό στο κράτημα αλλά και στην ήσυχη λειτουργία ήταν 102% (σε σχέση με ανταγωνιστικά ελαστικά που συμμετείχαν. Η απόδοση του ελαστικού στη δοκιμή φθοράς ήταν επίσης εξαιρετική, με το σκληροτράχηλο Kumho να επιτυγχάνει ποσοστό 129%.

Τον ανταγωνισμό ξεπέρασε επίσης και στις σκληρές δοκιμές οδήγησης με εξίσου εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Η βαθμολογία για την αντοχή στη φθορά Cut and Chip ήταν 100%, ενώ στη δοκιμή αναρρίχησης, το ελαστικό «σκόραρε» 108%. Πολύ καλά αποτελέσματα έχει επίσης και στην πλάγια οδήγηση σε λόφο, με αποτέλεσμα 105%.

Εκτός από τις επιδόσεις στις εκτός δρόμου δοκιμασίες, το ελαστικό της Kumho, πέτυχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα στο φρενάρισμα, τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο, κάτι που είναι αποτέλεσμα του μελετημένου σχεδιασμού του πέλματός του, που αποσκοπεί στην μέγιστη πρόσφυση. Οι βαθμολογίες για το φρενάρισμα ήταν 110% και 113% αντίστοιχα. Ως εκ τούτου, το Kumho Road Venture MT51 προσφέρει ασφάλεια και στις ασφάλτινες διαδρομές.


Εξαιρετική επιλογή!
Με βάση όλα τα παραπάνω, καταλήγουμε στο ότι το νέο Kumho Road Venture MT51 αποτελεί ένα αποδεδειγμένα εξαιρετικό ελαστικό για τους λάτρεις της εκτός δρόμου οδήγησης, αφού συνδυάζει τεχνολογίες που αποσκοπούν στην υψηλή πρόσφυση και την αυξημένη αντοχή του, έχοντας παράλληλα και ιδιαίτερα χαμηλό δείκτη φθοράς, καθιστώντας το ιδανικό για κάθε εκτός δρόμου όχημα.

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις