31 ελαστικά, που πωλούνται κανονικά στη (γερμανική) αγορά έπρεπε να «προκριθούν» αρχικά κατά το check ασφαλείας, φρενάροντας σε βρεγμένη και στεγνή άσφαλτο. Μετρήσαμε τις αποστάσεις ακινητοποίησής τους από τα 100 km/h. Μόνο τα δέκα προϊόντα με τις συνολικά συντομότερες αποστάσεις περνούν στις περαιτέρω δοκιμές τόσο σε βρεγμένη και στεγνή άσφαλτο όσο και στο χιόνι και στον πάγο. Τον τόσο σημαντικό για το κεφάλαιο του κόστους «Μαραθώνιο τριβής» τον πραγματοποίησαν οι μηχανικοί της IFV.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr