Δεν είναι τόσο θέμα πλεονεκτημάτων, όσο θέμα προσέγγισης. Σε αντίθεση με τα καλοκαιρινά ή παντός καιρού ελαστικά που συνήθως έχουν πιο λεπτά αυλάκια και μαλακή γόμα, τα χειμερινά ελαστικά είναι σχεδιασμένα για να αποδίδουν τα μέγιστα σε κακές καιρικές συνθήκες και ειδικά σε χαμηλές θερμοκρασίες. Κάτω από τους 7 βαθμούς Κελσίου, νούμερο που πλέον συναντάται αρκετά συχνά ακόμα και στις κεντρικές περιοχές της χώρας, τα κανονικά ελαστικά αρχίζουν να τα βρίσκουν σκούρα. Το μείγμα του καουτσούκ που χρησιμοποιούν, σχεδιασμένο όπως είναι για υψηλές θερμοκρασίες, σκληραίνει - με αποτέλεσμα να έχουν ιδιαίτερα μειωμένη πρόσφυση, ακόμα και σε σχέση με χαμηλότερων προδιαγραφών χειμερινά ελαστικά.
Τα χειμερινά ελαστικά από την άλλη, είναι σχεδιασμένα ακριβώς για αυτές τις συνθήκες:
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr