Toyota Rav4 Ηybrid με κατανάλωση 4lt/100km
Με 25 χρόνια παρουσίας και πάνω από 9 εκ. πωλήσεις, το παγκόσμιο best seller SUV RAV4 μας συστήνει την 5η γενιά του και το μέλλον της αυτοκίνησης. Πατώντας σε νέα πλατφόρμα, λέει βροντερό ναι στην υβριδική τεχνολογία και δυνατό όχι στο diesel. Δείτε τι παραπάνω ξέρει ο πρώτος σε όλο τον κόσμο και κάνει αυτή την επιλογή.
Το νέο RAV4 περνάει αισίως στην 5η γενιά του και πιο ώριμο και τεχνολογικά άρτιο από ποτέ, δείχνει ξεκάθαρα τον δρόμο που έχει διανύσει. Χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα GA-K και μας συστήνεται με 2 συνολικά κινητήρια σύνολα, ένα βενζίνης και ένα υβριδικό, αμφότερα 2.5λτ. Η Toyota δείχνει να ξέρει το μέλλον καλύτερα από όλους και φροντίζει να ετοιμάσει από τώρα τα μοντέλα της για αυτό. Έτσι λοιπόν το νέο SUV αποκτά ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο το οποίο συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 120 ίππων. Η συνολική ισχύς μπορεί να φτάσει τους 222 ίππους, ενώ η τεχνολογία που κρύβεται πίσω από όλα αυτά αποτυπώνεται ξεκάθαρα στα νούμερα των μετρήσεων. Να αναφέρουμε οτι βασίζεται σε λειτουργία με κύκλο Atkinson έχοντας άμεσο και έμμεσο ψεκασμό καυσίμου, διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με το νέο σοφιστικέ e-CVT πλανητικό κιβώτιο. Η τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από τα πίσω καθίσματα αντί να περιορίσει το νέο μοντέλο, του εξασφαλίζει μεγαλύτερους χώρους, ενώ για να αποτυπώσουμε τα μεγέθη νας σας πούμε πώς:
Το νέο Υβριδικό RAV4 των 218 ίππων πετυχαίνει επιτάχυνση 0-100 σε λιγότερο από 8.5 δευτ. διαθέτει τελική άνω των 180 χλμ. ενώ η μέση πραγματική κατανάλωση είναι κοντά στα 4λτ./100χλμ. Κερασάκι στην τούρτα η ενισχυμένη 4κίνηση με πρόγραμμα Trail.
Η νέα πλατφόρμα που του χαρίζει μεγαλύτερους χώρους και περισσότερη άνεση κίνησης
Ακρως πιο επιβλητικό πλέον το νέο RAV4 αποκτά εντυπωσιακή πρόσοψη λόγω εξαγωνικής μάσκας και αιχμηρού προφυλακτήρα, με τις αναλογίες του να έχουν διαφοροποιηθεί πλήρως. Κύριος υπεύθυνος η νέα GA-K πλατφόρμα, η οποία είναι κατά 57% πιο άκαμπτη, αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 15χλστ. όσο συνεργάζεται με διπλά πίσω ψαλίδια. Εκτός όμως από τα παραπάνω και την δυνατότητα της φιλοξενίας του νέου υβριδικολυ συστήματος, παρέχει και μεγαλύτερες διαστάσεις στο σύνολο. Πλέον το RAV4 με μεγαλύτερο μεταξόνιο και 40 χλστ. μεγαλύτερο φάρδος, επιτρέπει το σταυροπόδι σε 2μετρους επιβάτες με επίσης τεράστια ευρυχωρία για τα κεφάλια. Όπως είπαμε και προηγουμένως, η τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από τα πίσω καθίσματα δεν επηρέαζει καθόλου την ευρυχωρία με το πορτ-παγκάζ να μεγαλώνει κατά 79 λτ. από την προηγούμενη γενιά και να αγγίζει πλέον τα 580 λτ. Μάλιστα με το ποσοστό 60:40 διαιρούμενης πλάτης των πίσω καθισμάτων, μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και ένα ποδήλατο ενηλίκων. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο