autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Επιπλέον στοιχεία για την άνεση και την ασφάλεια των ελαστικών

Διαβάστηκε από 6258 αναγνώστες - 2/4/2021

Ο χαμηλός θόρυβος κύλισης των ελαστικών εξασφαλίζει περισσότερη οδική άνεση στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Επειδή ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι σαφέστατα λιγότερο θορυβώδης σε σχέση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, οι διάφοροι θόρυβοι των ελαστικών μέσα στο όχημα γίνονται πιο έντονα αισθητοί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επομένως, τα πέλματα χαμηλού θορύβου είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την οδική άνεση. Οι δονήσεις στο εσωτερικό των ελαστικών, οι οποίες μεταδίδονται στο σαλόνι του οχήματος, παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη θορύβου.
Βέβαια, τα αφρώδη ένθετα στο εσωτερικό του πέλματος του ελαστικού μπορούν να απορροφήσουν αυτές τις δονήσεις. Τέτοια σφουγγάρια πολυουρεθάνης χρησιμοποιούνται εντωμεταξύ από ορισμένους κατασκευαστές ελαστικών. Η Pirelli αποκαλεί αυτήν τη λύση, για παράδειγμα, «Σύστημα Ακύρωσης Θορύβου», ενώ στην Continental ονομάζεται «ContiSilent».

Ασφάλεια παρά τη χαμηλή αντίσταση κύλισης των ελαστικών των e-αυτοκινήτων
Μπορεί ένα ελαστικό, που έχει βελτιστοποιηθεί για αντίσταση κύλισης να είναι κορυφαίο από πλευράς ασφάλειας; «Από τεχνική άποψη, μεταξύ χαμηλής αντίστασης κύλισης και βέλτιστης πρόσφυσης υπάρχει μια αντιστάθμιση», εξηγεί ο Burkhard Wies. «Κατά την εξέλιξη των ελαστικών, πρέπει να επιτυγχάνεται μεταξύ των δύο ιδιοτήτων ένας καλός συμβιβασμός, ο οποίος είναι πολύ επιτυχής, χάρη στην πρόοδο στις γόμες των ελαστικών
Με σχεδόν τον ίδιο τρόπο βλέπει τα πράγματα και ο Stefan Küster: «Πολλά έχουν συμβεί στα μίγματα από τις γόμες κατά τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Αυτό σημαίνει ότι είναι πλέον δυνατή η παραγωγή ενός ενεργειακά αποδοτικού ελαστικού, το οποίο εγγυάται επίσης πολύ καλό κράτημα

Συμπέρασμα: Όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πολλοί είναι αυτοί, που επικεντρώνονται στον περιβαλλοντικό παράγοντα. Επομένως, η χαμηλή αντίσταση κύλισης είναι ένα σημαντικό στοιχείο. Ταυτόχρονα, ωστόσο, πρέπει τα ελαστικά να εξασφαλίζουν καλή πρόσφυση και μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης κατά το φρενάρισμα. Ναι, ακόμα και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα! Δε διαχειρίζονται, όμως, όλοι οι κατασκευαστές ελαστικών αυτήν την ισορροπία το ίδιο σωστά.
Η ετικέτα ελαστικών της ΕΕ, πάντως, παρέχει μια ένδειξη. Ωστόσο, τα αποτελέσματα των ανεξάρτητων δοκιμών ελαστικών είναι πιο σημαντικά: Συγκρίνετε, λοιπόν, την απόδοση των ελαστικών στις διάφορες κατηγορίες.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Σχετικες επιχειρησεις