autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Συγκριτικό test 10 χειμερινών ελαστικών για SUV

Συγκριτικό test 10 χειμερινών ελαστικών για SUV

Διαβάστηκε από 27013 αναγνώστες - 16/2/2022
Τα χειμερινά ελαστικά γίνονται όλο και καλύτερα, αλλά ταυτόχρονα και πιο ακριβά! Υπάρχουν όμως και εξαιρετικές value for money επιλογές, όπως δείχνει η δοκιμή 10 χειμερινών ελαστικών SUV διαστάσεως 235/55/18 της Αutobild.

Σύντομα ο χειμώνας θα κάνει αισθητή την παρουσία του, κι αν και στις περισσότερες μεγάλες πόλεις της Ελλάδος, το χιόνι και ο πάγος εμφανίζονται σε σπάνιες περιπτώσεις, σε πιο μεγάλα υψόμετρα είναι ετήσιο φαινόμενο. Η ανάγκη για χειμερινά ελαστικά στις συγκεκριμένες περιοχές είναι μάλλον επιβεβλημένη, μιας και τα καλοκαιρινά ή 4 εποχών ελαστικά με χιόνι ή πάγο δεν θα μπορούν να φτάσουν ούτε μέχρι την επόμενη γωνία, ακόμα και αν μιλάμε για τετρακίνητο αυτοκίνητο. Ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι ότι τα καλοκαιρινά ελαστικά διαθέτουν μόλις το 1/5 της ελκτικής δύναμης των χειμερινών, ενώ δεν παρέχουν την κατάλληλη πλευρική στήριξη σε λασπώδης ή ολισθηρούς δρόμους με αποτέλεσμα τα πιο βαριά αυτοκίνητα να γλιστρούν. Επειδή όμως οι χειμώνες, ειδικά στην Ελλάδα, έχουν και μέρες λιακάδας και υψηλότερων θερμοκρασιών, τα ελαστικά πρέπει να αποδίδουν σε όλες τις  κλιματικές συνθήκες.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Για αυτό το λόγο, οι συνάδερφοι της Autobild, ξέφυγαν από τα στενά όρια του πάγου και δοκίμασαν τα ελαστικά σε διαφορετικές συνθήκες. Συγκεκριμένα στην πίστα δοκιμών της Bridgestone κοντά στη Ρώμη, τα ελαστικά δοκιμάστηκαν πάνω σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, σε θερμοκρασίες που ήταν μεταξύ 0 και 10 °C, ενώ μετά μεταφέρθηκαν στη Βόρεια Σουηδία και συγκεκριμένα κοντά στο Arvidsjaur, με τη μέση θερμοκρασία κατά τη διάρκεια της δοκιμής να ήταν -10 βαθμούς κελσίου.

Για μέτρο σύγκρισης οι άνθρωποι της Autobild χρησιμοποίησαν ένα καλοκαιρινό ελαστικό, ώστε να δουν τις διαφορές σε στεγνό και βρεγμένο, μιας και στο χιόνι απλά δεν θα είχε ελπίδα. Τα χειμερινά ελαστικά έχουν έως και 2.000 «χαρακιές», που παρέχουν ασφαλή πρόσφυση στο πάγο και στο χιόνι, ενώ το υλικό κατασκευής τους έχει δεχτεί ειδική επεξεργασία ώστε να ανταπεξέρχεται και να λειτουργεί καλύτερα σε θερμοκρασίες κάτω των 7 °C. Αν και σε λασπωμένες ή ολισθηρές συνθήκες τα πάνε άψογα, σε στεγνό ή απλά βρεγμένο οδόστρωμα, τα χειμερινά ελαστικά αποκαλύπτουν τα μειονεκτήματα της σχεδίασης τους, με την υποστροφή να εμφανίζεται σχεδόν σε όλα τα μοντέλα και η απόσταση φρεναρίσματος να είναι σχετικά μεγάλη, πάντα σε σύγκριση με το καλοκαιρινό ελαστικό. Μέσα σε όλα αυτά, συνυπολογίζουμε το θόρυβο κύλισης και την εξοικονόμηση καυσίμου, 2 παραμέτρους που είναι πραγματικός εφιάλτης για τους κατασκευαστές χειμερινών ελαστικών. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

Σχετικες επιχειρησεις