autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
11 φωτογραφίες »

Συγκριτικό test 10 set χειμερινών ελαστικών SUV: 225/55/17

16/2/2021

Δοκιμάζουμε και συγκρίνουμε 10 set χειμερινών ελαστικών SUV σε χιόνι, πάγο, βρεγμένο και στενό οδόστρωμα και σας τα παρουσιάζουμε!

Όποιος αγοράζει φθηνά προϊόντα, τελικά καταλήγει να ψωνίζει δύο φορές. Αυτό είναι κάτι που επαληθεύεται συχνά με μεγάλη συχνότητα, αλλά δύσκολα μπορεί να εφαρμοστεί κατά την αγορά ελαστικών. Γιατί, παρά τη μεγάλη απογοήτευση, που νιώθει ο οδηγός έπειτα από τα πρώτα 100 χιλιόμετρα, τα φθηνά ελαστικά συνήθως μένουν τελικά στο αυτοκίνητο για τα επόμενα χρόνια. Ποιος θα απέρριπτε, άλλωστε, νέα ελαστικά αμέσως, προκειμένου να επιτύχει καλύτερη ποιότητα με ακόμα περισσότερα χρήματα; Κανείς δεν το κάνει αυτό. Και γι αυτό το λόγο, οι δοκιμές των ελαστικών είναι τόσο σημαντικές. Στη δική μας δοκιμή χειμερινών ελαστικών θα δείτε ότι μπορείτε να εξοικονομήσετε ένα αξιοσέβαστο ποσό π.χ. 385 ευρώ ή ένα απίστευτο ποσοστό της τάξης του 63% σε ένα σετ χειμερινών ελαστικών, αγοράζοντάς τα από την άγνωστη εταιρεία Duraturn αντί των ακριβών ελαστικών της Michelin. Θα καταλάβετε επίσης, όμως, ότι στο τέλος μπορεί να μην είναι τόσο καλή ιδέα να επενδύσετε σε ένα τόσο φθηνό ελαστικό.

Φθηνά ελαστικά με μεγάλες αποστάσεις ακινητοποίησης στο βρεγμένο
Τα δελεαστικά από πλευράς κόστους χειμερινά ελαστικά της Duraturn είναι μεν πειστικά στο χιόνι, ωστόσο η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 km/h επεκτείνεται σε βρεγμένο οδόστρωμα στα φαινομενικά ατελείωτα 58,5 μέτρα. Συμπερασματικά, το φθηνό ελαστικό παρέχει απλώς πολύ λίγη πρόσφυση στο βρεγμένο οδόστρωμα, που ακόμα και το -ως γνωστόν- καλό ABS της BMW X1 της δοκιμής μας δύσκολα μπορεί να τα καταφέρει. Σε σύγκριση με το καλύτερο χειμερινό ελαστικό σε αυτήν τη δοκιμασία, το Bridgestone, η απόσταση ακινητοποίησης του Duraturn είναι μεγαλύτερη κατά 15,1 μέτρα - ή κατά πάνω από τρία μήκη ενός συνηθισμένου αυτοκινήτου. Με άλλα λόγια, αν υποχρεωθείτε να φρενάρετε ξαφνικά στο τέλος της ουράς μιας κυκλοφοριακής συμφόρησης, με τα φθηνά ελαστικά θα συντρίψετε το πίσω μέρος του οχήματος μπροστά σας με ταχύτητα μεγαλύτερη από 50 km/h, με συνέπεια τον εκνευρισμό, καθώς και την απώλεια χρόνου, αλλά και χρημάτων - δε θέλουμε καν να σκεφτούμε κάτι χειρότερο. Φυσικά, τίποτε από όλα αυτά δε θα είχε συμβεί με ελαστικά καλής ποιότητας, επειδή με αυτά, το ίδιο αυτοκίνητο θα σταματούσε εγκαίρως. Επομένως, επενδύστε άμεσα σε κατάλληλα ελαστικά.

Τα Goodyear, Bridgestone, Michelin και Vredestein είναι υποδειγματικά
Τα προϊόντα των Goodyear, Bridgestone, Michelin και Vredestein ήταν οι νικητές στις φετινές δοκιμές ελαστικών. Κάθε σετ ελαστικών τους κοστίζει στη Γερμανία μεταξύ 615 ευρώ (Michelin) και 500 ευρώ (Vredestein), αλλά αξίζουν τα λεφτά τους. Όχι μόνο στο χιόνι, αφού και τα φθηνά Duraturn και Syron είναι επίσης πειστικά, αλλά ειδικότερα σε γεωγραφικά πλάτη, όπου ο χειμώνας δεν αποτελείται μόνο από χιόνι και πάγο, όπως και από πολλές μέρες με βροχή ή λιωμένο χιόνι και επομένως αποτελεί επίσης υγρή επιφάνεια. Και, στη συνέχεια, η… ήρα ξεχωρίζει από το στάρι. Εξακολουθεί να μην είναι εύκολο για τους κατασκευαστές ελαστικών να βρουν ένα μίγμα, που συνδυάζει την καλή πρόσφυση στο χιόνι με την καλή πρόσφυση στο βρεγμένο. Πάντως, και οι νέοι κατασκευαστές από την Άπω Ανατολή έχουν να μάθουν πολλά νέα πράγματα. Αυτό φαίνεται από το παράδειγμα της μάρκας Maxxis του γίγαντα στον τομέα των ελαστικών από την Ταϊβάν, Cheng Shin: Με 385 ευρώ (στη Γερμανία) ανά σετ ελαστικών δεν είναι πολύ πιο ακριβό σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα "no name" προϊόντα, αλλά είναι τόσο καλύτερο, που στο τέλος καταφέρνει να κριθεί στη συνολική βαθμολογία «ικανοποιητικό».

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις