Σε τι διαφέρουν τα Φθηνά από τα Ακριβά Eλαστικά?
Διαβάστηκε από 15571 αναγνώστες - 13/2/2020
Οι επιλογές στα ελαστικά σήμερα είναι τόσες, που το να διαλέξεις ποιο τελικά θα βάλεις στο αυτοκίνητό σου, προκαλεί πραγματικό πονοκέφαλο. Ειδικά όταν οι τιμές βρίσκονται κοντά. Δείτε τι πρέπει να ξέρετε, ώστε να αγοράσετε την κατάλληλη «τετράδα».
Όπως στα περισσότερα μέρη που αφορούν το αυτοκίνητο, έτσι και στα ελαστικά η εξέλιξη με το πέρασμα των χρόνων είναι αλματώδης. Από το πρώτο ελαστικό που κατασκεύασε το 1845 ο Robert William Thomson, ο χρόνος επέτρεψε την πλήρη εξέλιξη των ελαστικών με πλήθος τεχνολογιών να ενσωματώνονται πάνω τους, με μόνο σκοπό το όφελος του οδηγού τόσο στον τομέα της ασφάλειας, όσο και της οικονομία καυσίμου.
Προηγμένη τεχνολογία
Η ειδικά σχεδιασμένη τεχνολογία μείγματος που χρησιμοποιείται σήμερα στο πέλμα του ελαστικού, η οποία χρησιμοποιεί ένα νέο τύπο άνθρακα αγωνιστικών προδιαγραφών και στοιχεία με υψηλή περιεκτικότητα πυριτίου (silica) διασφαλίζει επιδόσεις ακόμα και στις χαμηλότερες θερμοκρασίες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το γρήγορο «ζέσταμα» του ελαστικού και άρα τη μεγαλύτερη ευστάθεια από τα πρώτα μόλις μέτρα που θα «ρολάρει». Επιπλέον, τα πολυμερή του μείγματος έχουν ενισχυθεί με νανοσωματίδια (μία «φρέσκια» τεχνολογία και ακόμα πιο πρόσφατη στα ελαστικά) με αποτέλεσμα να προσφέρουν εξαιρετική ευκαμψία. Το αποτέλεσμα είναι ότι προσφέρουν περισσότερα σημεία επαφής με το οδόστρωμα και επομένως, το κράτημα ενισχύεται ουσιαστικά και το ελαστικό είναι πολύ πιο ευσταθές, αλλά και ταυτόχρονα άνετο στην κύλιση για την απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου. Τέλος, ειδικές ρητίνες πρόσφυσης που προστίθενται πλέον στις νέες γόμες, παρέχουν βέλτιστη αλληλεπίδραση τόσο στο βρεγμένο όσο και στο στεγνό οδόστρωμα, και έτσι επιτυγχάνονται μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος. αμεσότητα και κατευθυντικότητα στο τιμόνι.