Test 10.000 χλμ. Goodyear Vector 4Season Gen3: Σαν να μην πέρασε μια μέρα
Απέδειξαν την αντοχή τους στην καυτή άσφαλτο την περίοδο του καύσωνα.
Δεν έχασαν στιγμή την πρόσφυση, ακόμα και στα πρωτοβρόχια.
Υψηλή πρόσφυση σε γρήγορες εναλλαγές και στιγμές πίεσης.
Ανεπηρέαστα από την αλλαγή της θερμοκρασίας.
Έχουν περάσει σχεδόν 8 μήνες από τη στιγμή που τοποθετήσαμε τα ελαστικά 4 εποχών Goodyear Vector 4Season Gen3 πάνω στο Seat Leon FR Sport Plus, με τον κινητήρα των 1.800 κυβικών κι έχουμε ήδη γράψει 10.000 χλμ. Tα ελαστικά 4 εποχών, αν και στην Ελλάδα δεν ήταν αρκετά διαδεδομένα, τα τελευταία χρόνια κερδίζουν όλο και περισσότερους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που αναζητούν λάστιχα τα οποία θα τους προσφέρουν ασφάλεια και απόδοση, ανεξαρτήτων καιρικών συνθηκών.
Το αγοραστικό τους μερίδιο, που ξεπερνάει πλέον το 16%, δείχνει ότι σε μια χώρα που κυριαρχούσαν τα θερινά ελαστικά, οι οδηγοί έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν την αξία που έχουν τα 4 εποχών και τις δυνατότητες που προσφέρουν. Στα χέρια μας, τα Goodyear Vector 4Season Gen3 μέσα στο πέρασμα των μηνών έχουν έρθει αντιμέτωπα με βροχές, καύσωνες, ολισθηρή άσφαλτο, ταξίδια, οδοστρώματα με κακοτεχνίες και χαμηλές θερμοκρασίες σε ορεινές περιοχές. Πάμε να δούμε τι εικόνα παρουσίασαν σε πραγματικές συνθήκες τα βραβευμένα ελαστικά.
Απέδειξαν την αντοχή τους στην καυτή άσφαλτο την περίοδο του καύσωνα.
Μια από τις δοκιμασίες που περνούν τα λάστιχα στη χώρα μας είναι οι υψηλές έως ακραίες θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στην ελληνική άσφαλτο κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών καυσώνων. Τα Goodyear Vector 4Season Gen3 έδειξαν τις δυνατότητες τους πραγματικές συνθήκες, ακινητοποιώντας πάντα έγκυρα το όχημα μας, κάτι που πιστοποιήθηκε κι από τα όργανα μετρήσεων μας, αφού πλέον χρειαζόμαστε 3,5 μέτρα λιγότερο για να φρενάρουμε από τα 100 χλμ./ώρα σε σχέση με πριν.
Συγκεκριμένα ενώ με τα προηγούμενα θερινά ελαστικά σε στεγνό οδόστρωμα το αυτοκίνητο φρέναρε στα 41,5 μέτρα, στη πρώτη δοκιμή των Vector 4Season Gen3 η απόσταση ακινητοποίησης μειώθηκε στα 38 μέτρα. Μετά από 8 μήνες και 10.000 χλμ. που ξανακάναμε το τεστ ,το αποτέλεσμα ήταν πάλι το ίδιο, δείχνοντας την αντοχή στο χρόνο και τη φθορά που οφείλεται στην εξελιγμένη σύσταση του πέλματος, όπως θα δούμε και παρακάτω.
Δεν έχασαν στιγμή την πρόσφυση, ακόμα και στα πρωτοβρόχια.
Την ίδια δυναμική έδειξαν και στις μετρήσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα, μειώνοντας την απόσταση πάνω από 2,5 μέτρα. Συγκεκριμένα χρειάστηκαν 32,6 μέτρα για να ακινητοποιήσουν το όχημα από τα 80 χλμ./ώρα , τη στιγμή που τα θερινά ήθελαν 35,3 μ. Ακόμα και την περίοδο των πρώτων φθινοπωρινών βροχοπτώσεων, η οποία είναι μια δύσκολη δοκιμασία για τα περισσότερα ελαστικά μετατράπηκε σε «μια ακόμη μέρα στη δουλειά» για τα Goodyear Vector 4Season Gen3.
Εκεί που οι δρόμοι γίνονται «γυαλί» από την «γλίτσα» που δεν έχει προλάβει να ξεπλυθεί και η θερμοκρασία του οδοστρώματος πέφτει απότομα, τα ελαστικά της Goodyear έδωσαν στο όχημα υψηλή πρόσφυση επιτρέποντας του να στρίβει με παραπάνω χιλιόμετρα χάρη στην τεχνολογία κατά της υδρολίσθησης που φέρνουν, κάνοντας μας να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι ότι δεν έχει κερδίσει τυχαία τον τίτλο «Ελαστικό της χρονιάς 2022» από την Autobild. Ακόμα και όταν η Ελλάδα χτυπήθηκε από την καταιγίδα Daniel, όπου ο όγκος νερού ήταν τεράστιος, δεν νιώσαμε να πέφτουμε στο φαινόμενο της υδρολίσθησης.
Σελ. 2 | Υψηλή πρόσφυση σε γρήγορες εναλλαγές και στιγμές πίεσης |