Ειδικός σένσορας θα λέει πόσο σφιγμένα είναι τα μπουλόνια: Χρειάζεται;
Μιλάμε για την τεχνολογία «Sensing Core». Πρόκειται για μία ένα σύστημα της Falken που θα περιλαμβάνεται σε συγκεκριμένα λάστιχα μαρκών με τις οποίες συνεργάζεται η ιαπωνική μάρκα. Τι θα κάνει αυτή η τεχνολογία;
Sensing Core που θα διαβάζει την πίεση του αέρα & την φθορά του ελαστικού
Η Falken είναι μία ιαπωνική μάρκα ελαστικών υπό την σκέπη της Sumitomo Rubber Industries. Νεότερο δημιούργημα της Falken, πέραν της κατασκευής ελαστικών είναι η τεχνολογία «Sensing Cora» (SRI). Ουσιαστικά μιλάμε για ένα σύστημα που θα μπορεί να ελέγχει το πόσο καλά βιδωμένος είναι ο τροχός στον άξονα του αυτοκινήτου. Παράλληλα θα μετράει και μια σειρά άλλων παραμέτρων, όπως είναι η πίεση του αέρα, η φθορά του ελαστικού, το άνισο φόρτωμα του οχήματος καθώς και τυχόν επικίνδυνες οδικές συνθήκες.
Σε χώρες που αλλάζουν λάστιχα ανά εποχή, καταγράφονται πολλά τροχαία
Είναι γεγονός πως τα ατυχήματα και οι τραυματισμοί που προκλήθηκαν από τροχούς που αποκολλήθηκαν από το αυτοκίνητο έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, όταν οι οδηγοί αυτοκινήτων και φορτηγών αλλάζουν τα λάστιχα των οχημάτων τους με χειμερινά. Φυσικά, αυτό αφορά συγκεκριμένες χώρες με έντονες μεταβολές συνθηκών από χειμώνα σε καλοκαίρι, στις οποίες και απαιτείται η αλλαγή των ελαστικών Κατά την διαδικασία, ενδέχεται να μην σφίξουν επαρκώς τα μπουλόνια του τροχού. Παρότι πολλοί επαγγελματίες οδηγοί χρησιμοποιούν μηχανικούς συνδετήρες στα μπουλόνια για οπτικό έλεγχο, αυτό δεν είναι 100% αξιόπιστο μιας και βασίζεται στην ευχέρεια του οδηγού να ελέγξει τα λάστιχα του πριν από κάθε ταξίδι.
Εξοπλισμό από τη «βασική» σε συγκεκριμένες μάρκες αυτοκινήτων που συνεργάζονται με τη Falken
Από την τρέχουσα χρονιά τεχνολογία «Sensing Core» θα αρχίσει να συμπεριλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό των αυτοκινήτων των κατασκευαστών που συνεργάζονται με την Falken, ενώ η εταιρία συζητάει και με άλλες μάρκες για την προμήθεια της εν λόγω τεχνολογίας. Να σημειωθεί πως η τεχνολογία λειτουργεί ανεξαρτήτως μάρκας, μοντέλου, ή μεγέθους ελαστικού. Αναλύει τα σήματα ταχύτητας της ρόδας, μαζί με άλλες πληροφορίες από το δίκτυο ελέγχου του οχήματος (CAN) για να ανιχνεύσει, μεταξύ άλλων, αν κάποιο παξιμάδι στον τροχό είναι χαλαρό, έστω και για ένα μόλις χιλιοστό.
Σχολιάστε |