Η Goodyear ανακοίνωσε μια νέα σειρά ελαστικών με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και πολυδιάστατο χαρακτήρα, την Fuelmax Endurance. Αυτή η γκάμα ελαστικών για τιμόνι και διαφορικό είναι κατάλληλη τόσο για αυτοκινητόδρομους όσο και σε δευτερεύοντες ή επαρχιακούς δρόμους.
Έχει αυξημένη πρόσφυση στον αυτοκινητόδρομο αλλά και τους επαρχιακούς δρόμους
Οι μηχανικοί της Goodyear επικεντρώθηκαν στο να εξασφαλίσουν την απόδοση του καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων απέναντι 3 αντικρουόμενα στοιχεία: Τη χιλιομετρική απόδοση, την πρόσφυση και την ευελιξία.
Αρχικά, η ανάπτυξη της νέας σειράς ελαστικών βασίζεται στις δοκιμασμένες τεχνολογίες Goodyear. Επιπρόσθετα, οι εξατομικευμένες τεχνολογίες για το ελαστικό άξονα τιμονιού και διαφορικού, διευρύνουν τις αποδεδειγμένες δυνατότητες εξοικονόμησης καυσίμου σε ένα ευρύτερο φάσμα διαδρομών, ενώ διασφαλίζουν την πρόσφυση, το κράτημα και τη χιλιομετρική απόδοση μέσω ενός στιβαρού και ευέλικτου σχεδιασμού.
Το ελαστικό άξονα τιμονιού Fuelmax S Endurance συνδυάζει την αποδεδειγμένη τεχνολογία IntelliMax Rib της Goodyear με σχεδίαση 5 ή 6 λωρίδων με εφευρετικότητα στην κατανομή και τη γεωμετρία των αυλακώσεων. Οι ενισχυμένες γέφυρες στις λωρίδες των ώμων συνδέονται κατά την κύλιση του ελαστικού, αυξάνοντας τη στιβαρότητά του και περιορίζοντας τη φθορά που δημιουργείται σε πιο απαιτητικές διαδρομές εκτός αυτοκινητόδρομου, όπου η οδήγηση με συνεχείς στάσεις, οι πέτρες, οι πολλές στροφές και οι ελιγμοί μαζί με το συχνότερο φρενάρισμα επιβαρύνουν περισσότερο τα ελαστικά.
Το αυξημένο βάθος πέλματος σε επιλεγμένες διαστάσεις ελαστικού τιμονιού έχει ως αποτέλεσμα ένα πιο ανθεκτικό καουτσούκ , παρέχοντας καλύτερο κράτημα μέχρι το τέλος της ζωής του ελαστικού. Μια πρωτοποριακή σύνθεση πέλματος με χαμηλή απώλεια ενέργειας αντισταθμίζει την αύξηση της θερμότητας που προκαλείται από την αυξημένη πίεση στα ελαστικά τιμονιού. Ορισμένα ελαστικά τιμονιού διαθέτουν επίσης μια βελτιστοποιημένη σύνθεση πλευρικού τοιχώματος που συμβάλλει περαιτέρω σε χαμηλότερες εκπομπές και καλύτερη απόδοση καυσίμου, καθώς μειώνει την κάμψη και την παραμόρφωση του πλευρικού τοιχώματος σε διαδρομές εκτός αυτοκινητόδρομου.
Επιπλέον, η καινοτόμος σύνθεση πέλματος του ελαστικού τιμονιού, περιλαμβάνει μια ειδική διαδικασία αυτοθεραπείας για περαιτέρω βελτιστοποίηση της αντίστασης κύλισης. Ο σχεδιασμός του πέλματος περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό βαθιών εγκοπών, βαθιές κεντρικές αυλακώσεις και περισσότερες αιχμηρές άκρες για βελτίωση της πρόσφυσης και πιο αποτελεσματική απομάκρυνση του νερού. Συνδυάζοντας αναγνωρισμένες και νέες τεχνολογίες, η πλήρης γκάμα Fuelmax Endurance παρέχει υψηλή απόδοση καυσίμου (Κατηγορίας B), με αυξημένη στιβαρότητα, κράτημα και πρόσφυση μέχρι το τέλος της ζωής του ελαστικού. Τόσο τα ελαστικά τιμονιού όσο και διαφορικού διαθέτουν την πιστοποίηση 3PMSF και είναι εξοπλισμένα με RFID που επιτρέπει τη συνδεδεμένη διαχείριση ελαστικών.
Κλείνοντας, το νέο ελαστικό φορτηγών της Goodyear θα μπορεί να αναγομωθεί προσθέτοντας επιπλέον χιλιομετρική απόδοση ενώ παρέχει τις ίδιες λειτουργίες και οφέλη με το νέο καινοτόμο πέλμα και μειώνει το κόστος των ελαστικών έως και 30%.