Προσοχή! Τα 5 λάθη που δεν πρέπει να κάνεις όταν αλλάζεις λάστιχα
Θέλεις να βάλεις νέο σετ ελαστικών; Αυτά είναι τα 5 κλασικά λάθη που πρέπει να αποφύγεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Επειδή η ασφαλής οδήγηση δεν πρέπει να γίνεται λάστιχο...
Είναι η σωστή ώρα αντικατάστασης;
Φρενάρισμα και στρίψιμο εξαρτώνται άμεσα τόσο από τη κατάσταση των ελαστικών, αλλά και από την πίεση του αέρα. Για την δεύτερη χρειάζεται τουλάχιστον ένας έλεγχος κάθε 15 μέρες και συμμόρφωση με τις οδηγίες του κατασκευαστή για την επιλεγμένη διάσταση και το εκάστοτε φορτίο. Από εκεί και πέρα τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται όταν το βάθος πέλματος φτάνει στο 1,6 χλστ. από τα 7-8, που είναι όταν το ελαστικό είναι καινούργιο.
Επειδή στο Autoagora αποδείξαμε πως κάτω από τα 4 χλστ. υπάρχει σημαντική αύξηση στην απόσταση φρεναρίσματος, καλό θα ήταν να μην περιμένουμε να φτάσουν τα ελαστικά στο νόμιμο όριο για να τα αλλάξουμε. Επίσης τα ελαστικά, ειδικά αυτά που είναι φορεμένα στο αυτοκίνητο και εκτεθειμένα στον ήλιο , στις καιρικές συνθήκες και στις αυξομειώσεις της θερμοκρασίας ακόμη και αν δεν έχει φθαρεί ως προς το βάθος πέλματος θα πρέπει να αλλάζονται στα 3-4 χρόνια. 300-400 ευρώ κάθε 4 χρόνια δεν είναι τίποτα μπροστά στην ασφάλεια και την ακεραιότητά μας.
Επειδή η ασφαλής οδήγηση δεν πρέπει να γίνεται λάστιχο
Είναι η σωστή ώρα αντικατάστασης;
Μην «ψαρώσεις» με την χαμηλή τιμή
Διαβάζω τι λέει η ετικέτα - Επιλέγω τη σωστή διάσταση
Τι «παίζει» με τα run flat;
Εσύ ακολουθείς την παρακάτω διαδικασία; Τι παραπάνω κάνεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;
Σελ. 2 | Μην «ψαρώσεις» με την χαμηλή τιμή |
Σελ. 3 | Διαβάζω τι λέει η ετικέτα |
Σελ. 4 | Τι «παίζει» με τα run flat; |
Σελ. 5 | Επιλέγω τη σωστή διάσταση |
Σχολιάστε |