Δείτε τα 10 πράγματα που πρέπει να κάνετε εσείς για τα ελαστικά σας.

Ένας οπτικός έλεγχος μπορεί να μας γλιτώσει πολύ ταλαιπωρία – μετά από διάτρηση ζητήστε να γίνει έλεγχος του εσωτερικού πλέγματος του ελαστικού.

Τακτικοί έλεγχοι των πιέσεων θα κρατήσουν τα ελαστικά σε καλή κατάσταση, έλεγχοι με κρύα ελαστικά θα σας δώσουν σωστές ενδείξεις.

Ο Δεκάλογος των Ελαστικών

Διαβάστηκε από 9679 αναγνώστες - 7/2/2016

• Ελέγχετε συχνά τις πιέσεις, ειδικά μετά από απότομες μεταβολές της εξωτερικής θερμοκρασίας, αλλά μόνο όταν τα ελαστικά είναι κρύα – η πίεσή τους αυξάνεται με τη χρήση.
• Ποτέ μη συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε ένα ελαστικό που το πέλμα του έχει φαγωθεί πέρα από τους δείκτες φθοράς.
• Αν παρατηρήσετε ανομοιογενή φθορά στο πέλμα των ελαστικών, ελέγξτε την ευθυγράμμιση της ανάρτησης. Λάθος γεωμετρία – φθορά χωρίς λόγο.
• Οι κώδικες ταχύτητας και φορτίου υπάρχουν για κάποιους λόγους – σεβαστείτε τους τόσο για τη δικιά σας ασφάλεια όσο και για των επιβατών.
• Η ρεζέρβα δε φαίνεται αλλά η χρησιμότητά της σε ώρα ανάγκης δε συγκρίνεται. Ελέγξτε την πίεσή της ανα δύο ελέγχους της πίεσης των ελαστικών σας.
• Ο τρόπος που οδηγούμε επειρεάζει την ταλαιπωρία και τη φθορά όλου του αυτοκινήτου και φαίνεται πρώτα στα ελαστικά. Η μακροζωία απαιτεί ηρεμία.
• Αν αισθανθείτε κραδασμούς στο τιμόνι σε κάποια ταχύτητα, ελέγξτε τη ζυγοστάθμιση των ελαστικών. Μια γερή λακούβα αρκεί για να χαλάσει τον τέλειο κύκλο.
• Σε περίπτωση που πατήσετε καρφί ή το ελαστικό χτυπήσει απότομα, ζητήστε από έναν ειδικό να ελέγξει και το εσωτερικό πλέγμα του ελαστικού.
• Τα ελαστικά πρέπει να αλλάζουν σε τετράδες, ειδικά αν πρόκειται για σετ ειδικών συνθηκών, όπως π.χ. τα χειμερινά.
• Ένας οπτικός έλεγχος των ελαστικών μπορεί να μας γλιτώσει από ταλαιπωρία, ειδικά αν γίνει από κάποιον ειδικό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Σχετικες Ειδησεις