• Ελέγχετε συχνά τις πιέσεις, ειδικά μετά από απότομες μεταβολές της εξωτερικής θερμοκρασίας, αλλά μόνο όταν τα ελαστικά είναι κρύα – η πίεσή τους αυξάνεται με τη χρήση.
• Ποτέ μη συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε ένα ελαστικό που το πέλμα του έχει φαγωθεί πέρα από τους δείκτες φθοράς.
• Αν παρατηρήσετε ανομοιογενή φθορά στο πέλμα των ελαστικών, ελέγξτε την ευθυγράμμιση της ανάρτησης. Λάθος γεωμετρία – φθορά χωρίς λόγο.
• Οι κώδικες ταχύτητας και φορτίου υπάρχουν για κάποιους λόγους – σεβαστείτε τους τόσο για τη δικιά σας ασφάλεια όσο και για των επιβατών.
• Η ρεζέρβα δε φαίνεται αλλά η χρησιμότητά της σε ώρα ανάγκης δε συγκρίνεται. Ελέγξτε την πίεσή της ανα δύο ελέγχους της πίεσης των ελαστικών σας.
• Ο τρόπος που οδηγούμε επειρεάζει την ταλαιπωρία και τη φθορά όλου του αυτοκινήτου και φαίνεται πρώτα στα ελαστικά. Η μακροζωία απαιτεί ηρεμία.
• Αν αισθανθείτε κραδασμούς στο τιμόνι σε κάποια ταχύτητα, ελέγξτε τη ζυγοστάθμιση των ελαστικών. Μια γερή λακούβα αρκεί για να χαλάσει τον τέλειο κύκλο.
• Σε περίπτωση που πατήσετε καρφί ή το ελαστικό χτυπήσει απότομα, ζητήστε από έναν ειδικό να ελέγξει και το εσωτερικό πλέγμα του ελαστικού.
• Τα ελαστικά πρέπει να αλλάζουν σε τετράδες, ειδικά αν πρόκειται για σετ ειδικών συνθηκών, όπως π.χ. τα χειμερινά.
• Ένας οπτικός έλεγχος των ελαστικών μπορεί να μας γλιτώσει από ταλαιπωρία, ειδικά αν γίνει από κάποιον ειδικό.
Copyright © 2024 - autoagora.gr