autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οι διάφορες καινοτομίες στις αυλακώσεις των ελαστικών αποσκοπούν στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απομάκρυνση του όγκου του νερού.

    Οι καινοτομίες των κατασκευαστών

    Διαβάστηκε από 12518 αναγνώστες - 5/2/2016

    Αυτή τη στιγμή στην αγορά ελαστικών οι κατασκευάστριες εταιρείες διαθέτουν ελαστικά διαφορετικών προδιαγραφών και ιδιοτήτων εξελίσσοντας η καθεμιά τις δικές της τεχνολογίες και καινοτομίες.


    Η Continental έχει εμπλουτίσει τα ελαστικά της με τρισδιάστατες ακμές, οι οποίες ευθύνονται για τις μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε στεγνούς και βρεγμένους δρόμους, χαμηλή αντίσταση κύλισης, μεγάλη ακαμψία των μπλοκ στο κέντρο του σχεδίου του πέλματος η οποία σε συνδυασμό με τον μεγάλο αριθμό εγκοπών με τη μέγιστη παράταξη ακμών πρόσφυσης, προσφέρουν ενισχυμένη απόδοση κατά το φρενάρισμα σε παγωμένους και βρεγμένους δρόμους. Τέλος ο μεγάλος αριθμός μπλοκ και εγκοπών στους ώμους του ελαστικού, το οποίο δημιουργεί πληθώρα ακμών συγκράτησης, συνυσφέρει σε πιο αποδοτική πρόσφυση στο χιόνι.

    Τα πολυμερή νανοτεχνολογίας της Bridgestone προσφέρουν τη βέλτιστη κατανομή πυριτίου, με αποτέλεσμα μια ευλύγιστη σύνθεση γόμας, ακόμα και στις κρύες καιρικές συνθήκες, διατηρώντας την καλύτερη πρόσφυση και επαφή με το δρόμο σε μια ευρεία ποικιλία θερμοκρασιών.

    Για άριστη απόδοση των ελαστικών σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, η Michelin χρησιμοποιεί ένα νέο, έξυπνο μείγμα συστατικών καθώς και χάραξη μοτίβου σε σχήμα V, με νέες εγκοπές υψηλής απόδοσης στο πέλμα και κωνικά άκρα.

    Η Goodyear χάρη στον εξελιγμένο αφρό πολυουρεθάνης που συγκολλάτε στην εσωτερική επιφάνεια του ελαστικού, παρέχει στους επιβάτες άνετη οδήγηση, περιορίζοντας τα εσωτερικά επίπεδα ήχου. Επιπλέον η τρισδιάστατη σχεδίαση τακουνιού πέλματος, για αυξημένη επαφή μεταξύ ελαστικού και οδοστρώματος στα δυνατά φρεναρίσματα, καθώς και οι υδροδυναμικές αυλακώσεις, οι οποίες βοηθούν στην απομάκρυνση του νερού από την επιφάνεια του ελαστικού, μειώνουν τον κίνδυνο υδρολίσθησης και αυξάνουν την πρόσφυση στο λιωμένο χιόνι.

    Για υψηλότερη πρόσφυση στο χιόνι η Pireli χρησιμοποιεί κατευθυντική σχεδίαση χάραξης με διπλά βέλη, η οποία αυξάνει τον αριθμό τακουνιών, ενώ για την μείωση της απόστασης του φρεναρίσματος διαθέτει κατευθυντικό και συμμετρικό σχέδιο πέλματος με αρθρωτή γεωμετρία τακουνιών, καθώς και 3 συμπαγείς κεντρικές σειρές τακουνιών για αυξημένη ακαμψία, με βελτιστοποιημένη και σταθερή επιφάνεια επαφής.

    H Cooper πετυχαίνει εξαιρετική απόδοση σε βρεγμένο οδόστρωμα χρησιμοποιώντας μεγάλες περιφερειακές αυλακώσεις στο πέλμα του ελαστικού, για να διώχνουν τα νερά γρήγορα και αποδοτικά, καθώς και τρισδιάστατες εγκοπές μέσα στις παραδοσιακές εγκοπές. Παράλληλα οι ειδικά σχεδιασμένες λοξότμητες άκρες των διαφόρων τμημάτων του πέλματος, εμποδίζουν την ανομοιόμορφη φθορά του ελαστικού και μειώνουν τον θόρυβο στο σημείο επαφής με τον δρόμο.

    Για βελτιωμένες επιδόσεις και πρόσφυση στο χιόνι η Kuhmo έχει εφαρμόσει στα ελαστικά της εγκάρσια αυλάκια για καλύτερο αυτοκαθαρισμό και κίνηση στο χιόνι, καθώς και οδοντωτούς ώμους που προσφέρουν καλύτερη κατευθυντικότητα και ευκολία στις μανούβρες

    Οι τομές σε μορφή πολλαπλών κυματισμών που επιλέγει η Toyo και αποτελούνται από λεπτές, τροποποιημένες σχισμές στο μπλοκ ωμοπλάτης του ελαστικού, βοηθούν στη μεγαλύτερη διατήρηση του πέλματος του ελαστικού σε επαφή με το οδόστρωμα. Επιπλέον η τεχνολογία αθόρυβου τοιχώματος που διαθέτει, επιτυγχάνεται από τη διακοπή της ροής του στο τοίχωμα της αυλάκωσης από πυκνές κάθετες οδοντώσεις.

    Τέλος η Yokohama με το νέο σχεδιασμό ενίσχυσης των πλαϊνών τοιχωμάτων του ελαστικού, παρέχει υποστήριξη στο όχημα σε περίπτωση απώλειας του αέρα του ελαστικού, ενώ το ειδικά μελετημένο μίγμα παραγωγής χαμηλής θερμότητας, υποστηρίζει το ελαστικό κατά την κίνηση με μηδενική πίεση αέρα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Σχετικες επιχειρησεις