Τα ελαστικά αποτελούνται από το σκελετό, τη ζώνη, τα τοιχώματα και το πέλμα.
Τα δύο μέρη του πέλματος, το εξωτερικό και η βάση, συμπληρώνουν την ισορροπημένη σχεδίαση του μείγματος και διασφαλίζουν το καλό κράτημα στο βρεγμένο δρόμο, προσφέροντας ταυτόχρονα μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος και μειωμένη αντίσταση κύλισης. Ειδικά για το τελευταίο, ρόλο παίζει η βάση και το «δέσιμο» του ελαστικού.
Η εξωτερική πλευρά, παρέχει το καλό κράτημα στο βρεγμένο δρόμο και τις μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, ενώ η βάση, στο εσωτερικό, μειώνει την αντίσταση κύλισης. Μαζί επιτυγχάνουν μεγαλύτερη θετική πρόσφυση στο οδόστρωμα και διατήρηση της κινητικής ενέργειας με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να «ρολάρει» πιο άνετα και αποτελεσματικά χωρίς να υπάρχει ανάγκη για διαρκή πίεση του δεξί πετάλ του γκαζιού. Κοινώς, μόλις αφήνουμε το γκάζι δεν έρχεται στον οδηγό η αίσθηση ότι ο κινητήρας «φρενάρει», τουλάχιστον όχι στον βαθμό που το ένιωθε με ελαστικό 5ετίας και νωρίτερα!
Copyright © 2024 - autoagora.gr