Τα πρώτα πέντε ελαστικά βρίσκονται εδώ πολύ κοντά μεταξύ τους και επιδεικνύουν καλή πρόσφυση στη βρεγμένη στροφή. Το «μεσαίο» πεδίο φτάνει μέχρι το Toyo. Το Cooper γλιστρά ξεκάθαρα περισσότερο ευθεία, ενώ το κράτημα του CST είναι σαφώς το λιγότερο καλό.
Συγκρίνουμε το νέο Leon με Astra, Ceed και Impreza
Το Ελληνικό Chaos είναι το μόνο που μπορεί να μας σώσει [video]
Μα κάνουν μαγκιές με Smart ρε αδερφέ? [video]
Οδηγούμε το νέο Hyundai Kona Hybrid
Το αυτοκίνητο με τον ισχυρότερο κινητήρα παραγωγής
Συγκρίνουμε CUPRA Formentor 2.0 vs BMW X2 M35i
Οδηγούμε το ανανεωμένο Peugeot 3008 Hybrid
Όταν η Citroen «δίδαξε» τι σημαίνει άνεση
Όλα τα νέα μοντέλα Hyundai/KIA/Ioniq έως το 2024
Ford : Bonus με 0,99% επιτόκιο και 8 χρόνια εγγύηση, μάθε περισσότερα
Skoda : Kamiq απο 16.500 με άτοκη χρηματοδότηση
Maxxis : Ελαστικά με υψηλή απόδοση χειρισμού
Renault : Auto Motivo, service με παραλαβή και παράδοση απο τους ίδιους
MINI : Το MINI Service εξασφαλίζει πάντα την καλύτερη λύση για εσένα!
BMW : Ολοκληρωμένες λύσεις, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες Aftersales!
GOODYEAR : Νέα σειρά VECTOR 4SEASONS: Εξαιρετική απόδοση σε όλες τις καιρικές συνθήκες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - autoagora.gr