Στο άλλο άκρο των ηλεκτρονικών, η Goodyear έχει ήδη ένα πρωτότυπο ελαστικό, το BH03, σχεδιασμένο για να παράγει ρεύμα που θα φορτίζει τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων, αυξάνοντας θεαματικά την αυτονομία τους. Οι εξελίξεις όμως δεν αρκούνται στα ηλεκτρονικά.
Στον τομέα της οικονομίας, η Bekaert παρουσίασε πρόσφατα το Tawi, μια τεχνολογία επίστρωσης των πλεγμάτων που αποτελούν το δομικό σκελετό του ελαστικού από ένα συνδυασμό χαλκού, ψευδαργύρου και κοβαλτίου. ΤοTawi καταργεί την ανάγκη πρόσμιξης κοβαλτίου στη γόμα των ελαστικών, όπως γίνεται ως τώρα για αυξημένη συνοχή και μείωση των προβλημάτων αποκόλλησης του πέλματος. Αυτό με τη σειρά του φέρνει μειωμένη αντίσταση κύλισης, αυξημένη διάρκεια ζωής και καλύτερη συνοχή του ελαστικού, ενώ και το κόστος κατασκευής και ο περιβαλλοντολογικός αντίκτυπος μειώνονται αισθητά.
H Michelin έχει ήδη βγάλει στην παραγωγή ελαστικά για χλοοκοπτικά που δεν χρησιμοποιούν σαμπρέλα αλλά ένα εναλλακτικό σύστημα υποστήριξης του πέλματος που υπόσχεται να καταργήσει τα προβλήματα από κλαταρισμένα ελαστικά, ενώ η Mitas παρουσίασε το aircell, ένα σύστημα με ξεχωριστή σαμπρέλα υπό υψηλή πίεση σχεδιασμένο για να φουσκώνει και να ξεφουσκώνει στο ένα δέκατο του χρόνου που χρειαζόταν ως τώρα τα ελαστικά των τρακτέρ – κάτι που στο μέλλον θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο και για τους κατόχους 4x4 που τα χρησιμοποιούν εκτός δρόμου.
Σε συνδυασμό με τη χρήση πλέον τρισδιάστατων αυλακιών, όπως στο βραβευμένο Evergrip της Michelin, τα αυλάκια του οποίου φαρδαίνουν όπως φθείρεται εξισορροπώντας έτσι τη μειωμένη διοχέτευση νερού λόγω μικρότερου βάθους και με κρυφή χάραξη που εμφανίζεται κάτω από ένα σημείο τριβής, αυτά τα μαύρα στρογγυλά πράγματα που μοιάζουν όλα ίδια έχουν πολλές ακόμα εκπλήξεις να μας φέρουν – και κάθε μια από αυτές είναι σχεδιασμένη να ωφελήσει τόσο την ασφάλεια μας και των επιβατών μας, όσο και την τσέπη μας.