Χάρη στην ειδική σύνθεση της γόμας του, με τις μοριακές αλυσίδες του νέας γενιάς έξυπνου μείγματος πυριτίου σε συνδυασμό με τα πιο παραδοσιακά σωματίδια πυριτίου δημιουργούν ένα ιδιαίτερα ανθεκτικό αλλά εύκαμπτο ελαστικό. Εάν αυτά σας ακούγονται ελαφρώς μπλεγμένα και το ότι χρησιμοποιείται λάδι... Canola στη γόμα σας αφήνει επίσης αδιάφορους, ας δούμε τι αποτέλεσμα είχαν όλα αυτά: Το R2 προσφέρει σύμφωνα με την εταιρεία έως 30% μικρότερη αντίσταση κύλισης, με αντίστοιχα ευεργετικές επιπτώσεις τόσο στην κατανάλωση καυσίμου όσο και στην αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων. Χάρη δε στη σύνθεση της γόμας του, όχι μόνο αντέχει περισσότερο, αλλά έχει βελτιωμένη πρόσφυση σε σχέση με ένα συμβατικό ελαστικό σε χιόνι και πάγο – δύο χαρακτηριστικά δύσκολες επιφάνειες για να έχεις τριβή.
Το Hakkapeliitta, που σχεδιάστηκε για το BMW i3 είναι, στη διάσταση 155/70R19 όχι μόνο το πιο ενεργειακά αποδοτικό ελαστικό της αγοράς, αλλά το πρώτο χειμερινό ελαστικό στην ιστορία που καταφέρνει να αποκτήσει το πιστοποιητικό Α στις τυποποιημένες δοκιμές για την αντίσταση κύλισης και την οικονομία καυσίμου που όλα τα ελαστικά αναγράφουν στο ταμπελάκι τους. Και είναι μόνο ζήτημα χρόνου μέχρι η τεχνολογία κατασκευής του να εξαπλωθεί.