Οι προσεγγίσεις των εταιρειών

    Διαβάστηκε από 13298 αναγνώστες - 9/8/2016

    Όπως είναι φυσικό, η κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί διαφορετικές προσεγγίσεις τόσο για να διαφοροποιήσει τη θέση της από τον ανταγωνισμό, όσο και για να ξεχωρίσει σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς:

    Bridgestone: Χρήση πολυμερών νανοτεχνολογίας με στόχο τη βέλτιστη κατανομή πυριτίου, για μια ευλύγιστη σύνθεση γόμας, ακόμα και στις κρύες καιρικές συνθήκες, διατηρώντας την καλύτερη πρόσφυση και επαφή με το δρόμο σε μια ευρεία ποικιλία θερμοκρασιών.

    Continental: Τρισδιάστατες ακμές με στόχο μείωση των αποστάσεων φρεναρίσματος σε στεγνούς και βρεγμένους δρόμους και χαμηλή αντίσταση κύλισης. Μεγάλη ακαμψία των μπλοκ στο κέντρο του πέλματος για ενισχυμένη απόδοση κατά το φρενάρισμα σε παγωμένους και βρεγμένους δρόμους. 

    Cooper: Χρήση μεγάλων περιφερειακών αυλακώσεων στο πέλμα με στόχο την απόδοση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Και εδώ χρησιμοποιούνται τρισδιάστατες εγκοπές μέσα στα αυλάκια. Λοξό κόψιμο των μπλοκ για ομοιόμορφη φθορά του ελαστικού και μείωση του θορύβου κύλισης

    Goodyear: Επίστρωση πολυουρεθάνης στην εσωτερική επιφάνεια του ελαστικού για περιορισμό του θορύβου κύλισης. Τρισδιάστατη σχεδίαση τακουνιού πέλματος για αυξημένη πρόσφυση, καθώς και υδροδυναμικές αυλακώσεις, για καλύτερη διοχέτευση νερού μειώνοντας τον κίνδυνο υδρολίσθησης και αυξάνοντας την πρόσφυση στο λιωμένο χιόνι.

    Kuhmo: Εγκάρσια αυλάκια για καλύτερο αυτοκαθαρισμό και κίνηση στο χιόνι, καθώς και οδοντωτούς ώμους που προσφέρουν καλύτερη κατευθυντικότητα και ευκολία στις μανούβρες

    Michelin: Ιδιαίτερα εξελιγμένο μείγμα γόμας και χάραξη σε διάταξη V με τρισδιάστατα αυλάκια για υψηλή απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.

    Pirelli: Κατευθυντική σχεδίαση χάραξης με διπλά βέλη και συμμετρικό σχεδιασμό πέλματος για την μείωση της απόστασης του φρεναρίσματος. Aρθρωτή γεωμετρία τακουνιών με 3 συμπαγείς κεντρικές σειρές για αυξημένη ακαμψία  και σταθερή επιφάνεια επαφής.

    Toyo: Τομές σε μορφή πολλαπλών κυματισμών για καλύτερη επαφή πέλματος με το οδόστρωμα. Τεχνολογία αθόρυβου τοιχώματος με πυκνές κάθετες χαράξεις στα πλαϊνά.

    Yokohama: Χρήση ενισχυμένων πλαϊνών τοιχωμάτων για υποστήριξη στο όχημα σε περίπτωση απώλειας πίεσης, με χρήση μείγματος σχεδιασμένου για χαμηλή παραγωγή θερμότητας για να μη διαλύεται εάν κινείται κασμένο. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Σχετικες Ειδησεις