Διαβάζοντας το ταμπελάκ

Διαβάστηκε από 5617 αναγνώστες - 17/11/2015

Όλα τα σύγχρονα ελαστικά που περνάνε προδιαγραφές φερουν υποχρεωτικά το αυτοκόλητο της φωτογραφίας. Ιδού τι σημαίνουν οι ενδείξεις:

Οικονομία καυσίμου
Όσο μεγαλύτερη τριβή κύλισης έχει ένα ελαστικό, τόσο μεγαλύτερη αντίσταση φέρει και τόσο περισσότερο φρενάρει μόνο του, απαιτώντας περισσότερη πίεση στο γκάζι – και μεγαλύτερα χαμόγελα στο βενζινά μας. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κατηγορίας Α με ένα κατηγορίας G φτάνει το 7.5%. Υπολογίζοντας μια νορμάλ μέση κατανάλωση, στα 15.000km η διαφορά φτάνει τα 97.5 λίτρα. Και με τιμή αμόλυβδης στα 1.68 ευρώ/λίτρο, η διαφορά στο κόστος χρήσης φτάνει τα 164 ευρώ το χρόνο, ή 492 ευρώ στα τρία χρόνια. Με άλλα λόγια, μια τετράδα κατηγορίας Α έρχεται... τσάμπα σε σχέση με μια κατηγορίας G.

Φρενάρισμα στο βρεγμένο
Εδώ τα πράγματα είναι ιδιαίτερα απλά, χωρίς την ανάγκη για μαθηματικά. Ένα ελαστικό κατηγορίας Α έχει έως και 18 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε τυποποιημένες συνθήκες από ένα κατηγορίας G. Αντικαταστήστε τις τυποποιημένες συνθήκες σε Ευρωπαϊκή άσφαλτο με την Ελληνική γλίτσα και αποφασίστε ποιό ελαστικό προτιμάτε.

Θόρυβος κύλισης
Ένδειξη εξωτερικού θορύβου, καθώς ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα εξαρτάται από το αυτοκίνητο. Μια γραμμή σημαίνει 3 db κάτω από το Ευρωπαϊκό όριο του 2016 , δύο γραμμές ότι το πληρεί, τρεις ότι καλύπτει το τρέχον όριο. Υπολογίστε διαφορά θορύβου τελευταίας με πρώτη κατηγορία περίπου τέσσερις φορές πιο έντονο θόρυβο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Σχετικες Ειδησεις